Bekijk volle/desktop versie : Islam Whatsappgroep alleen voor zusters!



20-07-2018, 22:14
Salaamoe alaikoem,

Welke dames lijkt het leuk om elkaar te ondersteunen in het geloof door samen lezingen bij te wonen, leerzame filmpjes en theorie over het geloof te delen via whatsapp en dat natuurlijk in de praktijk proberen te brengen! Laten we elkaar stimuleren in het goede en onze kennis verbreden! Stuur me een pm en ik voeg je toe aan de
whatsapp-groep!

Graag zusters uit Amsterdam en omgeving!

23-07-2018, 10:09


Up

23-04-2019, 14:09
Is het mogelijk om nog toegevoegd te worden??ben namelijk geïnteresseerd

23-04-2019, 15:50
Jammer kom helaas uit brabant

24-05-2019, 13:49


Je inbox is vol

31-05-2019, 02:42

Citaat door islamqalbi:
Salaamoe alaikoem,

Welke dames lijkt het leuk om elkaar te ondersteunen in het geloof door samen lezingen bij te wonen, leerzame filmpjes en theorie over het geloof te delen via whatsapp en dat natuurlijk in de praktijk proberen te brengen! Laten we elkaar stimuleren in het goede en onze kennis verbreden! Stuur me een pm en ik voeg je toe aan de
whatsapp-groep!

Graag zusters uit Amsterdam en omgeving!
Heel goed dat je zoiets doet, Moge Allaah je rijkelijk belonen. Alleen erg jammer dat je enkel voor Amsterdam en omgeving doet. Waarom niet verder dan dat? Zusterschap gaat ook verder dan Amsterdam en omgeving.

27-06-2019, 21:40

Citaat door Aspasia:
Heel goed dat je zoiets doet, Moge Allaah je rijkelijk belonen. Alleen erg jammer dat je enkel voor Amsterdam en omgeving doet. Waarom niet verder dan dat? Zusterschap gaat ook verder dan Amsterdam en omgeving.
Ameen!
Je hebt gelijk, alleen kan het met afspreken vanwege lange afstanden best lastig zijn. Heb het geprobeerd met een groepje buiten Amsterdam, maar is bijna niet te doen.