Bekijk volle/desktop versie : Als jij verantwoording voor 'jouw volk' moet nemen op de zionistische werkvloer...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

19-07-2018, 18:57
Dan worden er heel vaak dingen verzonnen. ''Mijn zusje is vorige week van haar fiets getrapt. En raad is door welk volk?''
Op een werkvloer kwam er ooit iemand elke week met klachten. ''Mijn broertje is beroofd geweest door jouw volk. Mijn nichtje
is aangerand geweest.'' En dat in een witte wijk, waar nauwelijks Marokkanen wonen. Zo'n zionist wil jou gewoon kwellen, net
als hoe jouw volk gekweld wordt in het Midden-Oosten. Zelfs in een zwarte wijk is het bij wijze van spreken ver gezocht dat
er elke week een Marokkaan jouw blanke familie dingen aan doet. En alsnog? Jij weet dondersgoed dat ik mij daar niet
voor hoef te verantwoorden.

19-07-2018, 19:01


Ik hoorde ook een keer op werk van zo'n telefoontroela die 2 telefoontjes op een dag afhandelt en voor de rest sudoku moet spelen om de tijd te vullen: Marokkaanse taxichauffeur (...), Marokkaanse taxichauffeur (...), Marokkaanse taxichauffeur(...), die Marokkaan (...), die Marokkaan (...) in een verhaal over haar echtgenoot die mishandeld zou zijn.

Op dat moment kon ik alleen maar denken: was jij ook maar mishandeld

19-07-2018, 19:16

Citaat door xoo:
Ik hoorde ook een keer op werk van zo'n telefoontroela die 2 telefoontjes op een dag afhandelt en voor de rest sudoku moet spelen om de tijd te vullen: Marokkaanse taxichauffeur (...), Marokkaanse taxichauffeur (...), Marokkaanse taxichauffeur(...), die Marokkaan (...), die Marokkaan (...) in een verhaal over haar echtgenoot die mishandeld zou zijn.

Op dat moment kon ik alleen maar denken: was jij ook maar mishandeld
Dat was vast ook een verzinsel. Anders zou je gewoon aangifte doen van de mishandeling en aardig naar normale Marokkanen blijven. Ze zitten met smart te wachten op een rotte appel..

19-07-2018, 19:16

Citaat door batatazinador:
Dat was vast ook een verzinsel. Anders zou je gewoon aangifte doen van de mishandeling en aardig naar normale Marokkanen blijven. Ze zitten te wachten op een rotte appel..
Ik hield me lekker afzijdig zonder me ook maar een seconde laf te voelen

19-07-2018, 19:28


gewoon ene oor erin en de andere oor eruit

19-07-2018, 19:46

Citaat door mohtjee18:
gewoon ene oor erin en de andere oor eruit
Niemand is van steen. Op een gegeven moment kan jij niet meer tegen het gekwel.

19-07-2018, 19:47

Citaat door batatazinador:
Niemand is van steen. Op een gegeven moment kan jij niet meer tegen het gekwel.
Zij veranderen toch niet, waarom dan nog aandachtig ernaar luisteren.

Als ik hun hoor praten onderling, dan denk ik waar ben ik in godsnaam beland.

19-07-2018, 19:58
k heb hier wollah gezworen dat meer van de helft van zulke verhalen nep zijn en gewoon aandachtrekkerij is net als dat verhaal van massa aanranding door vluchtelingen op een kerstmarkt van duitsland waar helemaal niks van waar was

19-07-2018, 20:02

Citaat door -Versace.:
k heb hier wollah gezworen dat meer van de helft van zulke verhalen nep zijn en gewoon aandachtrekkerij is net als dat verhaal van massa aanranding door vluchtelingen op een kerstmarkt van duitsland waar helemaal niks van waar was
precies

19-07-2018, 20:21
up

19-07-2018, 20:47
up

19-07-2018, 20:55
Pff deden ze dat maar bij mij.
Ze zeggen al sorry als ze een domme grap maken over Marokkanen, lol.

19-07-2018, 21:01



Citaat door Rwina_Koning:
Pff deden ze dat maar bij mij.
Ze zeggen al sorry als ze een domme grap maken over Marokkanen, lol.
Ben jij soms een VMBO-er? Klasgenoten die bang voor je zijn? Oké. Maar zionistische bazen laten zich echt niet intimideren,

19-07-2018, 21:04

Citaat door batatazinador:
Ben jij soms een VMBO-er? Klasgenoten die bang voor je zijn? Oké. Maar zionistische bazen laten zich echt niet intimideren,

19-07-2018, 21:10

Citaat door Rwina_Koning:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6