Bekijk volle/desktop versie : van de diepte naar de top



18-07-2018, 19:23
na jaren depressief zijn geweest, ben ik nu aan een nieuwe leven gestart, stel ik weeg 20 kg lichter, tarrrrrrr dan is dat goed gunstig voor mijn nieuwe leven, inchallah ik ben er mee bezig

18-07-2018, 19:27


toch heb ik de laatste tijd geen zin om te sporten, toch doe ik dat, al doe ik het rustig, toch moet dat, tarrr liefst zit ik gewoon nog thuis

18-07-2018, 19:39
ik kijk er tegen op

18-07-2018, 19:45
kmerk honger zonder limonade, kdenk is beter so

18-07-2018, 22:55


hhhh @gevloekt, wesh jij denk ik ga er bij zitten en dik blijven, wollah jij bent ziek. nee ik werk me kapot tot ik gewoon wee normale kleren pas, en dat gaat ook wel lukken met sport en geen limonade, dus je neem daar vrede mee, ok, ja oke is goed, kop houden

18-07-2018, 23:14
ja nou en wa maakt da uit, eindelijk de oplossing gevonden, als ik daar nooit naar had gezocht of niet in bleef geloven dan was er nog steeds niks van te recht gekomen, ik ben nog jong, ik heb een toekomst voor me, ik mag er best goed uit zien of ben je beetje jaloers? niks opgeven zo een vieze dikke ben ik niet. jij bent voor mij geen duivel, duivel kan me niks maken, ben op de goede pad en vast beraden nu geloof me maar serieus en ik heb een vooruitzicht om naar te streven, dus dat