Bekijk volle/desktop versie : ‘Oudere’ vrouwen vaak aantrekkelijker



Pagina's : [1] 2 3

08-07-2018, 20:36
Plus 5 jaar bovenop de eigen leeftijd is hedendaags veel aantrekkelijker dan die jonkies van nabij de 18-24 is mijn indruk.
Verzorgen zich goed, degelijk niveau etc etc.
Maar hoe verkoop je dit naar de eigen omgeving...?

08-07-2018, 20:42


Klopt, vooral met niveau.

09-07-2018, 00:12
Voor de oudere vrouw zul je niet echt interessant zijn vrees ik.

Trouw maar met een meid van je leeftijd of jonger.

Of probeer je soms een gescheiden scharrel te scoren hier?

09-07-2018, 00:19
Eerst heel bevooroordeeld en wel een sneer uitdelen
Vervolgens mij vertellen wat ik zou moeten doen of denken wat het best voor mij is
Als klap op de vuurpijl heel doorzichtig en kinderlijk vissen naar mijn beweegredenen met allerlei insinuaties

Begrijp je nu waarom ik mijn zinnen zet op een exclusief groep gezelschap?

09-07-2018, 00:24


Killertje rif: ik heb daar een theorie voor.
Die gare mbo chiks zijn al vanaf hun jeugd bezig met pikken zuigen en hun uiterlijk kleding lippen enzo. Helemaal vertyft geestelijk failliet. Die slimmere meiden hebben jongere leeftijd geen tijd voor deze BS en alleen bezig met studeren met als resultaat: zeer modieuze verzorgde dames van nabij de 30 met klasse diepgang en niveau. Niet te verwarren met cabaret tuig.

09-07-2018, 01:05

Citaat door Iceland:
Killertje rif: ik heb daar een theorie voor.
Die gare mbo chiks zijn al vanaf hun jeugd bezig met pikken zuigen en hun uiterlijk kleding lippen enzo. Helemaal vertyft geestelijk failliet. Die slimmere meiden hebben jongere leeftijd geen tijd voor deze BS en alleen bezig met studeren met als resultaat: zeer modieuze verzorgde dames van nabij de 30 met klasse diepgang en niveau. Niet te verwarren met cabaret tuig.
Ik doe of ik de tweede zin niet gelezen heb maar inderdaad wat betreft de rest goed gesproken

09-07-2018, 01:15

Citaat door Iceland:
Plus 5 jaar bovenop de eigen leeftijd is hedendaags veel aantrekkelijker dan die jonkies van nabij de 18-24 is mijn indruk.
Verzorgen zich goed, degelijk niveau etc etc.
Maar hoe verkoop je dit naar de eigen omgeving...?
Dit hoor je vaker. Maar vaak zijn de vrouwen niet geinteresseerd in jongere mannen. Denkend dat ze dan niet ‘man’ genoeg zijn omdat ze jonger zijn.

Naar mijn mening is de beste manier om het door te zetten je fam aangeven dat dit toegestaan is. De profeet vrede zij met hem is de grootste voorbeeld hierin.

09-07-2018, 01:24

Citaat door Jelina:
Ik doe of ik de tweede zin niet gelezen heb maar inderdaad wat betreft de rest goed gesproken
Ik had het ook wat diplomatieker neer kunnen zetten maar zit momenteel op mijn mobiel. Ik praat nu over vrouwen in het algemeen en dus niet per definitie Marokkaanse vrouwen. Deze kant van de vrouw kan ik waarderen. Nooit gedacht dat ik er zo over zou kunnen denken.

09-07-2018, 01:26

Citaat door _Lovely_:
Dit hoor je vaker. Maar vaak zijn de vrouwen niet geinteresseerd in jongere mannen. Denkend dat ze dan niet ‘man’ genoeg zijn omdat ze jonger zijn.

Naar mijn mening is de beste manier om het door te zetten je fam aangeven dat dit toegestaan is. De profeet vrede zij met hem is de grootste voorbeeld hierin.
Natuurlijk gaat een vrouw meteen op ‘lock’ als ze van de leeftijd weet (best begrijpelijk). Ik zou dat pas openbaren als ze pas is ingepalmd dus na de eerste indruk. Hoewel een religieus argument eigenlijk voldoende zou moeten zijn is onze cultuur hier niet tegen opgewassen

09-07-2018, 01:45

Citaat door Iceland:
Killertje rif: ik heb daar een theorie voor.
Die gare mbo chiks zijn al vanaf hun jeugd bezig met pikken zuigen en hun uiterlijk kleding lippen enzo. Helemaal vertyft geestelijk failliet. Die slimmere meiden hebben jongere leeftijd geen tijd voor deze BS en alleen bezig met studeren met als resultaat: zeer modieuze verzorgde dames van nabij de 30 met klasse diepgang en niveau. Niet te verwarren met cabaret tuig.
maar die oudere vrouwen waar jij op kickt zijn toch ook MBO'ers geweest? hebben ze volgens jouw intelligente theorie ook gewoon lopen zuigen aan pikkies? En omdat ze nu ouder zijn, en zich goed verzorgen zijn het ineens het voorbeeld van de moeder van jouw kids ?

Ga toch rukken ouwe taart. Verdad heeft gelijk, jij probeert hier te scoren, maar blijkbaar heb je het spel nog niet onder de knie, achterlijk debiel.

09-07-2018, 11:49

Citaat door Gebruiksnaam:
maar die oudere vrouwen waar jij op kickt zijn toch ook MBO'ers geweest? hebben ze volgens jouw intelligente theorie ook gewoon lopen zuigen aan pikkies? En omdat ze nu ouder zijn, en zich goed verzorgen zijn het ineens het voorbeeld van de moeder van jouw kids ?

Ga toch rukken ouwe taart. Verdad heeft gelijk, jij probeert hier te scoren, maar blijkbaar heb je het spel nog niet onder de knie, achterlijk debiel.
Bijzonder taalgebruik heb je daar.
Ik heb geen tijd om uit te leggen hoeveel tijd gepaard gaat met een vervolgopleiding en het voortgezet onderwijs maar het is dus duidelijk dat daar wat meer tijd over heen gaat.

Alleen deseperates zoals jij en verdad kunnen op dergelijke hersenspinsels komen.
Het is nooit mijn bedoeling geweest laat staan intentie om een vrouw te vinden via Marokko.nl. Je hebt psychische hulp nodig.

09-07-2018, 14:07

Citaat door Iceland:
Natuurlijk gaat een vrouw meteen op ‘lock’ als ze van de leeftijd weet (best begrijpelijk). Ik zou dat pas openbaren als ze pas is ingepalmd dus na de eerste indruk. Hoewel een religieus argument eigenlijk voldoende zou moeten zijn is onze cultuur hier niet tegen opgewassen
Slim, want uiteindelijk zou het er niet toe moeten doen. Alhoewel erover liegen als ze het vraagr zou ik weer niet doen.

Ik denk dat het aan jezelf ligt in hoeverre je de meningen van andere je laat beïnvloeden.

09-07-2018, 14:30



Citaat door Iceland:
Eerst heel bevooroordeeld en wel een sneer uitdelen
Vervolgens mij vertellen wat ik zou moeten doen of denken wat het best voor mij is
Als klap op de vuurpijl heel doorzichtig en kinderlijk vissen naar mijn beweegredenen met allerlei insinuaties

Begrijp je nu waarom ik mijn zinnen zet op een exclusief groep gezelschap?
Geloof me als ik zeg dat een oudere vrouw niet geïnteresseerd is in een jongere man.

In haar ogen kan hij haar niet voldoening geven als haar beschermer een echte man om op hem te leunen wanneer nodig. En hebben verder geen verantwoordelijkheidszin. Begrijp je?

Een oude vrouw die bv onkuis is geweest of is grijpt alles wat te pakken valt al is hij bv. 20 jaar jonger bij wijze van spreken.

Men kan de voorbeeld van de Profeet niet nemen met de hedendaagse man. (Vent)

09-07-2018, 14:33
Jongere venten kiezen voor de oudere die hem soigneerd qua financieel vlak.. omdat hij zelf niet capabel is.

09-07-2018, 18:43
Ik kan het vaker ook veel beter vinden met die even oud of ouder dan me zijn. Jaartje jonger en je komt al bij gedragingen van de nieuwere generatie.

Pagina's : [1] 2 3