Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat te doen tegen striemen!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

14-05-2005, 00:15
Wie heeft een idee om het te verminderen!!!!

14-05-2005, 00:31


er is denk ik niet echt een middel tegen, omdat het gescheurde huid is, en ik denk dat het vanzelf hersteld

14-05-2005, 10:56
Met "creme ideal" worden ze een stuk minder zichtbaar!
Meng die creme wel met een beetje amandelolie ofzo want het is anders moeilijk uit te smeren. De creme is verkrijgbaar in Marokko maar ik denk dat het hier in de Marokkaanse winkeltjes ook te koop is

14-05-2005, 10:56
bedekken zeker,

14-05-2005, 15:45


hoi hoi dames....

Ik heb daar ook een vraagje over...
Mijn nicht heeft ook van die striemen net boven haar as/onder haar onder rug....dus mijn vraag is...is daar geen middel tegen om het weg te krijgen...?? Of sporten misschien...hmm ewa je weet maar nooit...!!!? Mohim hoor wel van jullie....
En ja bedekken dat doet ze zeker ( en niet omdat ze dat heeft hoor...)maar ja zelf vind ze het gwn lelijk...gelukkig is het niet echt duidelijk te zien bij haar...

Koes I

14-05-2005, 16:53
Babyolie!

14-05-2005, 17:51
jeps babyolie helpt wel, smeer je in na het douchen en ze worden lichter, althans bij mij

14-05-2005, 17:52

Citaat door Sammy_ia:
jeps babyolie helpt wel, smeer je in na het douchen en ze worden lichter, althans bij mij
Dan ruik je naar baby, niet echt fris dus

14-05-2005, 18:00

Citaat door Jihaane:
Dan ruik je naar baby, niet echt fris dus
In het weekend doen, op een zondag ofzo. Dag daarna ruik je het niet meer.

Ik doe het eens in de zoveel tijd, door fitness groei ik snel, waardoor ik ook soms striemen heb.

14-05-2005, 18:02

Citaat door obl3:
In het weekend doen, op een zondag ofzo. Dag daarna ruik je het niet meer.

Ik doe het eens in de zoveel tijd, door fitness groei ik snel, waardoor ik ook soms striemen heb.
een man die zich insmeert met babyolie


waar gaat het het heen met de mannen van tegenwoordig

14-05-2005, 18:11

Citaat door Jihaane:
een man die zich insmeert met babyolie


waar gaat het het heen met de mannen van tegenwoordig
Is toch tegen striemen.

Wat een onzinnige opmerking

14-05-2005, 20:36

Citaat door obl3:
Is toch tegen striemen.

Wat een onzinnige opmerking
een man met striemen


het is een zeer zinvolle en slimme opmerking van mij, ruik je echt naar babyolie

14-05-2005, 20:39



Citaat door Jihaane:
een man met striemen


het is een zeer zinvolle en slimme opmerking van mij, ruik je echt naar babyolie
Weet jij wel hoe ze ontstaan?


Citaat:
door fitness groei ik snel, waardoor ik ook soms striemen heb
Door snell spiergroei, wat mijn huid niet aankan, ontstaan er van die scheuren(striemen). Babyolie maakt dat soepeler, dat doe ik af en toe als ik in de sauna heb gezeten.

Nee, ik ruik niet naar babyolie.

14-05-2005, 20:42

Citaat door obl3:
Weet jij wel hoe ze ontstaan?



Door snell spiergroei, wat mijn huid niet aankan, ontstaan er van die scheuren(striemen). Babyolie maakt dat soepeler, dat doe ik af en toe als ik in de sauna heb gezeten.

Nee, ik ruik niet naar babyolie.
een man kan ijdel zijn maar zo ijdel

laat me is ruiken

14-05-2005, 20:44
hahaha Nou het is heel normaal dat een man babyolie gebruikt hoor. Niks mis mee, als het die striemen verminderd, is het alleen maar goed

Pagina's : [1] 2 3 4