Bekijk volle/desktop versie : Huwelijk

Pagina's : [1] 2

06-07-2018, 23:21
Salam,

Van mijn kant geen poespas en prietpraat, maar een no-nonsense oproep:

Ik, man, 36 jaar, gelovig, Marokkaan (Riffijn), NOOIT getrouwd geweest, Academisch geschoold, soms humoristisch, 184 cm groot, gewicht: 79 kg, verzorgd uiterlijk, donker haar, donkere ogen:

Ben op zoek naar mijn wederhelft en wellicht naar jou. Ik wil trouwen, punt. Het liefst op korte termijn, max. 12 maanden.

Het klinkt misschien raar, maar Marokko.nl blijft een van de belangrijkste platforms om een geschikte partner te vinden, mits je goed weet te filteren.

Geen spelletjes, ben ook niet op zoek naar one-night stands/goedkope, nietszeggende seksdates, want daar heb ik Marokko.nl niet voor nodig.

Ik ben dus op zoek naar JOU (nu weet ik het zeker, dus laat het woordje 'wellicht' maar weg).

Jij bent:

1. 100 % gelovig/praktiserend.

2. Marokkaanse, het liefst een Riffijnse, maar als je geen Riffijnse bent, dan is dat óók ok. Spreek zowel perfect Darija als Tarifesht.

3. Minimaal 30 jaar en maximaal 39 jaar.

4. Het liefst hijab-dragend, maar dat is vooralsnog geen vereiste en dit is ook iets tussen jou en jouw Schepper en daar heb ik voor de rest weinig mee te maken.

5. Hoogopgeleid.

7. Minimaal 165 cm lang.

8. Slank.

9. Verzorgd uiterlijk. (geen zichtbare snottebellen/zichtbaar oorsmeer of wat dan ook)

10. Wie niet weg is, is gezien.

11. Een lieve vrouw, maar svp geen Ja-knikker, MOET tegengas geven daar waar nodig is. Dat houdt een huwelijk spannend.

Dat was het, en niet allemaal tegelijk!!

Het oogt allemaal wat streng, maar ik ben op zoek naar een partner met wie ik voor hopelijk inchaAllah heel lang mijn leven wil gaan delen. Het humoristische aspect komt later wel. Ben ook geen fucking clown!

Goed filteren, selectie aan de poort, numerus fixus en wie weet blijf jij dan over, zodat wij samen weldra in het huwelijksbootje kunnen stappen met elkaar.

InchaAllah!

07-07-2018, 13:09

Zoals ik reeds aangaf, niet allemaal tegelijk!

08-07-2018, 15:50

08-07-2018, 22:54
Je komt zo verwaand en niet leuk over. Mssn iets om over na te denken

09-07-2018, 21:10

Citaat door Dina_lady:
Je komt zo verwaand en niet leuk over. Mssn iets om over na te denken
Je hebt de afgelopen 5 jaar geen enkele reactie achtergelaten op dit forum en tóch vond je het nodig om juist nu te reageren op het stuk hierboven. Dat geeft in mijn ogen aan dat je mij écht een goede vrouw gunt.

Dank hiervoor!

En wees gerust , ik ben óók Anti-shikie.

09-07-2018, 22:26
Hij is wel eerlijk

10-07-2018, 22:36

Citaat door hubby:
Hij is wel eerlijk
Dank voor uppen.

11-07-2018, 22:27
up

13-07-2018, 22:42

21-07-2018, 17:08
up

26-07-2018, 16:22
up

26-07-2018, 16:39

Citaat door Grote_Smurf:
Salam,

Van mijn kant geen poespas en prietpraat, maar een no-nonsense oproep:

Ik, man, 36 jaar, gelovig, Marokkaan (Riffijn), NOOIT getrouwd geweest, Academisch geschoold, soms humoristisch, 184 cm groot, gewicht: 79 kg, verzorgd uiterlijk, donker haar, donkere ogen:

Ben op zoek naar mijn wederhelft en wellicht naar jou. Ik wil trouwen, punt. Het liefst op korte termijn, max. 12 maanden.

Het klinkt misschien raar, maar Marokko.nl blijft een van de belangrijkste platforms om een geschikte partner te vinden, mits je goed weet te filteren.

Geen spelletjes, ben ook niet op zoek naar one-night stands/goedkope, nietszeggende seksdates, want daar heb ik Marokko.nl niet voor nodig.

Ik ben dus op zoek naar JOU (nu weet ik het zeker, dus laat het woordje 'wellicht' maar weg).

Jij bent:

1. 100 % gelovig/praktiserend.

2. Marokkaanse, het liefst een Riffijnse, maar als je geen Riffijnse bent, dan is dat óók ok. Spreek zowel perfect Darija als Tarifesht.

3. Minimaal 30 jaar en maximaal 39 jaar.

4. Het liefst hijab-dragend, maar dat is vooralsnog geen vereiste en dit is ook iets tussen jou en jouw Schepper en daar heb ik voor de rest weinig mee te maken.

5. Hoogopgeleid.

7. Minimaal 165 cm lang.

8. Slank.

9. Verzorgd uiterlijk. (geen zichtbare snottebellen/zichtbaar oorsmeer of wat dan ook)

10. Wie niet weg is, is gezien.

11. Een lieve vrouw, maar svp geen Ja-knikker, MOET tegengas geven daar waar nodig is. Dat houdt een huwelijk spannend.

Dat was het, en niet allemaal tegelijk!!

Het oogt allemaal wat streng, maar ik ben op zoek naar een partner met wie ik voor hopelijk inchaAllah heel lang mijn leven wil gaan delen. Het humoristische aspect komt later wel. Ben ook geen fucking clown!

Goed filteren, selectie aan de poort, numerus fixus en wie weet blijf jij dan over, zodat wij samen weldra in het huwelijksbootje kunnen stappen met elkaar.

InchaAllah!

''en wie weet blijf jij over'' Alsof je 1 of andere superster bent. Blijkbaar ben jij overgebleven van alle mannen die al getrouwd zijn van jou generatie.

02-08-2018, 12:46

up

03-08-2018, 01:45
Zo zie ik er dus uit in het dagelijkse leven.

Zo dames, en nu niet allemaal tegelijk svp!

08-08-2018, 01:19
up

Pagina's : [1] 2