Bekijk volle/desktop versie : zoek je een catering van goede kwaliteit en met scherpe korting?



13-05-2005, 23:33
Stuur mij dan een pm, en ik vertel je precies wie, waar en hoe je in aanmerking kunt komen voor de korting


Sorry voor deze spontane actie mensen...

13-05-2005, 23:49


mijn bruiloft zal groot worden uitgepakt, verspreidt over 2 dagen. Als ik ze voor 2 dagen neem, heb ik dan extra extra korting?

15-05-2005, 00:34
wie weet, ik zal in ieder geval mijn best doen. Eerst onderhanel ik met de catering over de prijs, en pas wanneer ik daar tevreden over ben, zal ik akkoord gaan inshaAllah, anders kan hij daar naar fluiten. Voor twee dagen? dat maakt een catering niet echt vaak mee, dus extra extratje moet kunnen inshaAllah...

15-05-2005, 13:50

Citaat door mozlan:
wie weet, ik zal in ieder geval mijn best doen. Eerst onderhanel ik met de catering over de prijs, en pas wanneer ik daar tevreden over ben, zal ik akkoord gaan inshaAllah, anders kan hij daar naar fluiten. Voor twee dagen? dat maakt een catering niet echt vaak mee, dus extra extratje moet kunnen inshaAllah...
dat vind ik fantastisch van je. Als je de extra extra(tje) korting kunt regelen dan zal ik inchallah daarvoor gaan, maar eerst moet mijn geldschieter (mijn aanstaande ) daarmee akkoord gaan. Kan je mij dan een prijsoverzicht sturen naar zin_zinba85@hotmail.com?

17-05-2005, 11:35


Ik wil een Pmmmmmm ontvangen Insha'Allah : )

17-05-2005, 11:56
salaam alikom,

zou je mij aub de prijzenlijst willen mailen? waar zijn jullie bevestigd? Zijn jullie in staat om overal in Nederland te bedienen?

nour_elihsane@hotmail.com


XXX Nour

17-05-2005, 12:01

Citaat door nour_elihsane:
salaam alikom,

zou je mij aub de prijzenlijst willen mailen? waar zijn jullie bevestigd? Zijn jullie in staat om overal in Nederland te bedienen?

nour_elihsane@hotmail.com


XXX Nour
Gevestigd in Zaanstreek Noord Holland en landelijk, bijna internationaal (belgie) operationeel. De prijzenlijst zie je inshaAllah vanavond tegemoet.