Bekijk volle/desktop versie : Gratis advies voor vertrek naar Marokko



Pagina's : [1] 2

29-06-2018, 14:50
Vertrek naar Marokko, tijdelijk of permanent, brengt veel zorgen mee.



Indien u besluit om tijdelijk of definitief te vertrekken naar Marokko dan kan dat veel vragen met zich mee brengen. Bij het Nederlands Migratie Instituut (NMI) kunt u langskomen om alle vragen door te nemen. Dit kost u niets en we zijn gevestigd op diverse locaties in het land. Wel zo makkelijk als u zich al druk moet maken om allerlei andere zaken.

U krijgt antwoorden op vragen als:
- Moet ik bij vertrek afstand doen van de Nederlandse nationaliteit?
- Welke documenten moet ik meenemen?
- Hoe hoog is mijn AOW?
- Wanneer krijg ik mijn AOW?
- Hoe zit het met mijn zorgverzekering?
- Kan ik mijn uitkering meenemen of juist beter de remigratie-uitkering aanvragen?

De Marokkaanse consulent van het NMI geeft persoonlijk advies over allerlei onderwerpen. We kunnen u te woord te staan in het Nederlands en Arabisch. Ook geven we aan welke gevolgen het sociale zekerheidsverdrag tussen Nederland en Marokko voor u kan hebben.

Bel 030 - 236 42 45 of kom langs op een van onze locaties voor meer informatie en een persoonlijk advies.

29-06-2018, 15:19


NMI denkt alleen maar aan geld maar geertje springt een krater in horkie zijn luchtige achterwerk

29-06-2018, 16:14
nooit zal ik vrijwillig naar dat shit regime verhuizen. beter huisje zuid spanje.

29-06-2018, 16:23

Citaat door fruna:
nooit zal ik vrijwillig naar dat shit regime verhuizen. beter huisje zuid spanje.


spanje doen precies hetzelfde met de catalanen

29-06-2018, 16:23



Citaat door fruna:
nooit zal ik vrijwillig naar dat shit regime verhuizen. beter huisje zuid spanje.


Marokko staat ook niet te springen op nedermarokkaanse homofielen als jou fruna

Zoals je weet is homosex streng verboden in marokko. Als ik jou was zou ik geen 1 stap meer zetten in islamitische landen want zij lusten jullie homofielen rauw.

In Iran hangen ze jullie aan hijskranen. In Egypte gooien ze jullie van daken.

29-06-2018, 17:14

Citaat door -Versace.:
spanje doen precies hetzelfde met de catalanen
Wat doet Spanje wat in strijd is met de Spaanse grondwet en wetten van het land?

Het zijn die volkomen blinde fanatieke afscheidingsCatalanen die de boel verpesten.
Liegen en bedriegen.

29-06-2018, 17:17

Citaat door -Versace.:
spanje doen precies hetzelfde met de catalanen
ben geen catalaan. en zuid spanje is gewoon echt tof. mooi georganiseerd schoon en een regime waarin ik mij thuis voel. wat anders dan de ellende aan de overkant

29-06-2018, 17:20

Citaat door Maquis:
Wat doet Spanje wat in strijd is met de Spaanse grondwet en wetten van het land?
ze sluiten geen mensen op die tegen corruptie zijn. en ook gaan ze tijdens ramadan niet jagen om mensen die eten. gaat die lul spanje met het marokkaans regime vergelijken . achterlijkheid

29-06-2018, 17:25

Citaat door fruna:
ze sluiten geen mensen op die tegen corruptie zijn. en ook gaan ze tijdens ramadan niet jagen om mensen die eten. gaat die lul spanje met het marokkaans regime vergelijken . achterlijkheid
Precies, Spanje is een democratie, geen dictatuur.

29-06-2018, 17:30

Citaat door Maquis:
Precies, Spanje is een democratie, geen dictatuur.
snappen die sukkels niet. hun hele leven leven in de ogen van een ander of volgens de regels van het midden oosten. ze denken dat daar god op aarde kwam. toevallig bij de arabieren die daarna landen zijn gaan bezetten en indoctrineren tot ze domme mensen zijn geworden die niet voor zichzelf kunnen denken en leven.

29-06-2018, 17:55

Citaat door fruna:
ben geen catalaan. en zuid spanje is gewoon echt tof. mooi georganiseerd schoon en een regime waarin ik mij thuis voel. wat anders dan de ellende aan de overkant
sir t gra , spanje was gwn 10 jaar geleden 3e wereld land , zonder eu waren ze nog steeds shit zoals italie en de oostblok

29-06-2018, 17:55

Citaat door fruna:
ze sluiten geen mensen op die tegen corruptie zijn. en ook gaan ze tijdens ramadan niet jagen om mensen die eten. gaat die lul spanje met het marokkaans regime vergelijken . achterlijkheid
, bnedem hoort gwn te vasten , we zijn moslims

29-06-2018, 17:57



Citaat door -Versace.:
, bnedem hoort gwn te vasten , we zijn moslims
ga jij dat bepalen?

29-06-2018, 18:20

Citaat door -Versace.:
sir t gra , spanje was gwn 10 jaar geleden 3e wereld land , zonder eu waren ze nog steeds shit zoals italie en de oostblok
Misschien tweede wereld.
En ze hebben nu nog steeds wel zo hun problemen.

30-06-2018, 07:16

Citaat door fruna:
nooit zal ik vrijwillig naar dat shit regime verhuizen. beter huisje zuid spanje.
Wel als de wajong uitkering hoger is in marokko dan in nl dan vertrek je morgen zo zijn jullie opurtinistische khawana allemaal.

Pagina's : [1] 2