Bekijk volle/desktop versie : Deze is voor -Versace, het collaborerend circusaapje



27-06-2018, 01:44

Citaat door -Versace.:
fitna zaaiers en nationalisten en seperatisten. het is alleen rif voor jullie de rest van marokko bestaat niet
Hoe bedoel jij, 'jullie'? Ventje jij bent werkelijk hilarisch. Steek die fitna ergens in een donker plekje oké, niet dat ik weet wat fitna betekent maar proceed...
Ik spreek jullie slechts aan op het domme gedrag. Zodra er op een manier gesproken wordt zoals jullie dat doen (genocidaal gelul) dan houdt het op voor mij. Je hebt het wel over jouw medemensen, Polisario of niet. Check yourself.

27-06-2018, 01:51


ik voel me vereerd , balhaar

27-06-2018, 01:53

Citaat door ItsMarroquino:
Heb jij je vmbo wel afgemaakt jongeman
nee man, tuig leef

27-06-2018, 01:57

Citaat door ItsMarroquino:
Vandaar je achtergestelde gedachtegang
ewa ja , hmdl

27-06-2018, 02:02



Citaat door ItsMarroquino:
Geen woorden vuil maken aan gehersenspoelde idioten. Slachtoffer van Marokkaanse propaganda meskien. Kan niet helder of kritisch nadenken. Is gewoon een schaap.
Correct, maar waar mij het om ging is dat zij de dood aan het toewensen waren voor de mensen in de Westelijke Sahara, dat gaat mij toch wel een beetje te ver... Het gaat mij niet om de kwestie, het gaat mij om de doodswensen. Als mens is het toch mijn taak om het rationele over te brengen bij mensen met een soortgelijk gedachtegoed, alhoewel ik dat vrij offensief doe maar slechts om eens een relateringspunt te creëren voor ze. Behandel een ander op de manier waarmee jij behandeld wilt worden.