Bekijk volle/desktop versie : Help deze zuster!



25-06-2018, 21:52
Salam allemaal,


Ik zit met iets waarover ik eingelijk met niemand over kan praten. Daarom dat ik het via deze weg anoniem doe gayr in shaa allah...ik ben getrouwd heb een zoontje van 2 en nu komt het mijn man en ik zijn niet intiem met elkaar we zijn 7 jaar getrouwd in het begin was het nog goed maar nu de laatste 2 jaar zijn we 1 a 2 x in de 2maanden intiem samen.. ik heb met mijn man gepraat of het aan mij ligt hij zegt van niet ik doe ook echt mijn best om er goed uit te zien voor mijn man buiten dat ik vind verzorging zoeizo belangrijk en samen leuke dingen doen hij doet geen moeite terwijl voorheen wel sinds hij zijn papieren heeft is hij echt veranderd in veel dingen naar mij toe..
Ik heb dat ook gezegd tegen hem is het alleen de papieren die je wou dan wordt hij boos en begint met spullen te gooien...
Zit in een moeilijke situatie ik ben op van alles ik heb nu enkel sbar omdat ik mijn zoontje zo blij zie als hij met zijn papa is...

Ook schoonfamillie doet heel raar nadat hij zijn papieren in de pocket heeft! Vooral mijn schoonzus we hadden goed contact die contact is vervaagd sinds ik ben bevallen en nu helemaal geen contact ik app der maar krijg geen antwoord of een droge antwoord terug als ik tegen mijn man zeg wat is er met jou zus ze is veranderd wordt hij boos op mij zomaar ik kan niet meer met hem praten hij wordt alleen maar boos.. ik ben ziek geworden door stress ik wil sterk blijven voor mijn zoontje hij heeft mij hard nodig!


Ik heb vandaag deze account aangemaakt in de hoop dat er iemand tips voor me heeft aub hou het netjes!


Groetjes Verlorenparel

25-06-2018, 22:35


Verschrikkelijk, wat mensen elkaar aandoen

Ik denk net als jij dat het hem om de papieren ging en de familie wist er van.

Wat kan je doen in zo een verschrikkelijke situatie?! Ik denk geduld hebben en kijken of hij bijdraait. Nu scheiden lijkt mij toch te vroeg, dus als je nog geduld kunt hebben lijkt mij dat het beste.

Wat een klote wereld toch, wat een beesten zijn mensen!

26-06-2018, 00:47

Citaat door njin:
Verschrikkelijk, wat mensen elkaar aandoen

Ik denk net als jij dat het hem om de papieren ging en de familie wist er van.

Wat kan je doen in zo een verschrikkelijke situatie?! Ik denk geduld hebben en kijken of hij bijdraait. Nu scheiden lijkt mij toch te vroeg, dus als je nog geduld kunt hebben lijkt mij dat het beste.

Wat een klote wereld toch, wat een beesten zijn mensen!


Ja ik vind het echt verschrikkelijk heb alhamdoulilah geduld van allah swt gekregen maar als er geen verandering komt en het alsmaar erger wordt dan zal het niet goed aflopen met mij en dat terwijl ik gezondheid op nr 1 heb ik heb echt alles gegeven weet het even niet meer

26-06-2018, 01:03
Verschrikkelijk om zoiets mee te maken, probeer er over te praten en heb sbar en Insha’Allah zal het goedkomen.

26-06-2018, 01:10



Citaat door killertje_rif:
Verschrikkelijk om zoiets mee te maken, probeer er over te praten en heb sbar en Insha’Allah zal het goedkomen.
Het is nu 2 jaar en ik zie geen verandering alhamdoulilah allah swt heeft mij sabr gegeven maar ik merk dat door de stress mijn gezondheid minder wordt ... gayr alhamdoulilah voor alles

26-06-2018, 01:22

Citaat door Verlorenparel:
Het is nu 2 jaar en ik zie geen verandering alhamdoulilah allah swt heeft mij sabr gegeven maar ik merk dat door de stress mijn gezondheid minder wordt ... gayr alhamdoulilah voor alles
Vertel hem duidelijk wat je punten zijn en als het zo doorgaat er eventuele gevolgen aan vast zitten. Praat ook met je schoonzus als dat je dwarszit.

Verders wens ik je veel sterkte en Insha’Allah komt het goed.

26-06-2018, 01:35

Citaat door killertje_rif:
Vertel hem duidelijk wat je punten zijn en als het zo doorgaat er eventuele gevolgen aan vast zitten. Praat ook met je schoonzus als dat je dwarszit.

Verders wens ik je veel sterkte en Insha’Allah komt het goed.
In Shaa allah barakallahoe fik!

27-06-2018, 00:33
Probeer vooral niet negatief te denken over papieren.....Allah weet het beste voor jou
Communiceren is belangrijk en sabr natuurlijk

27-06-2018, 16:25

Citaat door bniznassenboy22:
Stuur me een pm!
Een pm?? Ze is een getrouwde vrouw.