Bekijk volle/desktop versie : Libanon zet schaars geklede agenten in als lokkertje voor toeristen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

24-06-2018, 09:18
Jonge, schaars geklede agenten met perfect verzorgd haar en make-up patrouilleren sinds kort door de drukke straten van de Libanese stad Broummana. Burgemeester Pierre Ackar hoopt op deze manier meer toeristen aan te trekken én het beschadigde imago van het land op te krikken.

,,99 procent van alle toeristen die onze regio bezoeken dragen in de zomer ultrakorte broekjes. Waarom zouden onze agenten dat niet mogen doen?”, licht de burgemeester zijn provocerende campagne toe. Hij hoopt dat de charmante agenten meer Westerse toeristen naar Broummana lonken.

Libanon, ooit gezien als lustoord van het Midden-Oosten, kampt al jaren met een forse daling van het toerisme. Onder meer door het conflict met Israël, het terroristische Hezbollah en de toename van vluchtelingen door de onlusten in Syrië. ,,We willen laten zien dat Libanon veilig en sexy is. Tot voor kort waren we het Frankrijk van de Arabische wereld. Nu denken mensen dat we ultraconservatief zijn”, verzucht Ackar tegenover de Arabische televisiezender Al Manar.


lees verder

http://https://www.ad.nl/buitenland/libanon-zet-schaars-geklede-agenten-in-als-lokkertje-voor-toeristen~adc54e4c/

24-06-2018, 09:19


[video=youtube_share;8_Y1aDJsoZM]https://youtu.be/8_Y1aDJsoZM[/video]

24-06-2018, 09:57
Zouden deze dames nu ook met de dood bedreigd worden? Ik zie toch echt blote benen. Dat kan echt niet hoor. Als dit maar geen ongelukken veroorzaakt.

24-06-2018, 09:58

Citaat door _Felix_:
Zouden deze dames nu ook met de dood bedreigd worden? Ik zie toch echt blote benen. Dat kan echt niet hoor.
dan weet je niets over lebanon

24-06-2018, 10:07



Citaat door LtiFo:
dan weet je niets over lebanon
Ik weet inderdaad niet veel van Lebanon. Zijn de mannen daar minder seksueel gefrustreerd?

24-06-2018, 10:29
Tfoe Libanon gebruikt vrouwen op een manier waar ik volledig NIET achter sta.
Vrouwen zijn geen objecten. Vrouwen zijn onze diamanten op deze wereld maar Libanon degradeert deze vrouwen tot een onwaardige object.

In Nederland zijn de vrouwen ook waardeloos. Hier worden ze gestopt achter de ramen. Het zijn gewoon gore prostituees die de man plezieren voor een zakcentje. De vrouwen in Nederland worden eerloos mee omgegaan. Totaal geen respect voor de vrouw.

Kijk alleen maar naar de ministerie of de topfuncties in de quartaire sector (dan wil ik het niet eens hebben over commerciële bedrijven). Allemaal door mannen bekleed.

En het ergste van allemaal, laagste van de laagste circusartiesten.... Het zijn niet eens agenten. Het zijn ordinaire ### die een fluitje in de mond nemen en zogenaamd het verkeer regelen.

Eerloos wordt ermee omgegaan.

24-06-2018, 10:35
Als ze dat sexy vinden.. skinny manwijven
Voor dronken toeristen zeker

24-06-2018, 11:13

Citaat door LtiFo:
dan weet je niets over lebanon



het sodom en gommorah van het midden oosten??
Het land der wellustigen in het m.o??

please enlighten me!!

24-06-2018, 11:41

Citaat door goodbet:
Tfoe Libanon gebruikt vrouwen op een manier waar ik volledig NIET achter sta.
Vrouwen zijn geen objecten. Vrouwen zijn onze diamanten op deze wereld maar Libanon degradeert deze vrouwen tot een onwaardige object.

In Nederland zijn de vrouwen ook waardeloos. Hier worden ze gestopt achter de ramen. Het zijn gewoon gore prostituees die de man plezieren voor een zakcentje. De vrouwen in Nederland worden eerloos mee omgegaan. Totaal geen respect voor de vrouw.

Kijk alleen maar naar de ministerie of de topfuncties in de quartaire sector (dan wil ik het niet eens hebben over commerciële bedrijven). Allemaal door mannen bekleed.

En het ergste van allemaal, laagste van de laagste circusartiesten.... Het zijn niet eens agenten. Het zijn ordinaire ### die een fluitje in de mond nemen en zogenaamd het verkeer regelen.

Eerloos wordt ermee omgegaan.
ons kabinet 12 mensen 5 vrouwen waarvan er 2 vice president zjn.
waar van 1 minister binnenlandse zaken..
buitenlandse zaken ook al een vrouw..
Defensie wieder ein frau..

dan nu de ramen..vertel hoeveel Nederlandse vrouwen ken jij die achter de ramen worden gestopt..de gunxigr details van hoe je ze kent mag je achterwege laten..aantallen gaat het om.

en dan nu mijn mening. diamanten stop jr in een kluis ..af en toe te voorschijn toveren om ze op te poetsen..puur om je eigen ego te strelen.
weinig eerbaars aan volgens mij om een vrouw als diamant te bestempelen
Een vrouw is een mens met een..kloppend hart..dus geen dooie steen .

Daarnaast is een vrouw geboren met verstand om zelf beslissingen te nemen ..en zijn ze prima in staat om zelfredzaam te zijn.

24-06-2018, 12:00

Citaat door ZCIUC:
Vet is ongezond.
Je hebt ook gezonde vet
Meer eten jij

Vol vrouwelijk is de vrouw

24-06-2018, 12:13

Citaat door Doublepain:
ons kabinet 12 mensen 5 vrouwen waarvan er 2 vice president zjn.
waar van 1 minister binnenlandse zaken..
buitenlandse zaken ook al een vrouw..
Defensie wieder ein frau..

dan nu de ramen..vertel hoeveel Nederlandse vrouwen ken jij die achter de ramen worden gestopt..de gunxigr details van hoe je ze kent mag je achterwege laten..aantallen gaat het om.

en dan nu mijn mening. diamanten stop jr in een kluis ..af en toe te voorschijn toveren om ze op te poetsen..puur om je eigen ego te strelen.
weinig eerbaars aan volgens mij om een vrouw als diamant te bestempelen
Een vrouw is een mens met een..kloppend hart..dus geen dooie steen .

Daarnaast is een vrouw geboren met verstand om zelf beslissingen te nemen ..en zijn ze prima in staat om zelfredzaam te zijn.
Ondertussen laat jij jezelf onderplassen door je man en kan hij wel aardig zijn, naar zijn minaressen.

thats your kind of story

24-06-2018, 12:17

Citaat door Mr.Deadly:
Je hebt ook gezonde vet
Meer eten jij

Vol vrouwelijk is de vrouw
Juist hhh enkelvoudig onverzadigde vetten en de beroemde omega’s.

24-06-2018, 12:17



Citaat door Doublepain:
ons kabinet 12 mensen 5 vrouwen waarvan er 2 vice president zjn.
waar van 1 minister binnenlandse zaken..
buitenlandse zaken ook al een vrouw..
Defensie wieder ein frau..

dan nu de ramen..vertel hoeveel Nederlandse vrouwen ken jij die achter de ramen worden gestopt..de gunxigr details van hoe je ze kent mag je achterwege laten..aantallen gaat het om.

en dan nu mijn mening. diamanten stop jr in een kluis ..af en toe te voorschijn toveren om ze op te poetsen..puur om je eigen ego te strelen.
weinig eerbaars aan volgens mij om een vrouw als diamant te bestempelen
Een vrouw is een mens met een..kloppend hart..dus geen dooie steen .

Daarnaast is een vrouw geboren met verstand om zelf beslissingen te nemen ..en zijn ze prima in staat om zelfredzaam te zijn.
In de Marokkaanse Tweede Kamer zullen precies 80 vrouwen een zetel krijgen.
Twintig van hen hebben hun zetels weten te bemachtigen die voor jongeren en lokale politici zijn gereserveerd. De in totaal 80 vrouwen hadden er als het aan feministische bewegingen ligt veel meer moeten zijn. Het is echter een grote stap vooruit, zeker in vergelijking met de vorige parlementen, meldt Assabah vandaag. Vooral de islamitische PJD-partij gaat veel vrouwen zetelen: 18, gevolgd door concurrent PAM (14 vrouwen).

De grootste overwinning voor de vrouwen is volgens de krant echter de groep van negen vrouwen, die zich als vrouwelijke kandidaat de Kamer in hebben gevochten via lokale lijsten. Zij hebben in hun kiesdistricten gevochten en kregen genoeg stemmen om plaats te nemen namens hun partijen.

Het gaat om vijf kandidaten van PAM: Fatima Zahra Mansouri en Jamila Afif in Marrakech, Asmae Chaabi in Essaouira, Wiaam Lmharchi in Ouazzane en Amal Boukir in Larache. Laatst genoemde is van de MUR-partij. De andere vrouwen zijn van PJD: Azzouha Laarak in Oued Eddahab, Nouzha El Ouafi en Amina El Ouafi in Casablanca en M'Barka Bouaida in Guelmim.

Khadija Rebbah, bekende feministe in Marokko, is ondanks de stijging van zetels voor vrouwen teleurgesteld en benadrukte dat het aantal niet voldoet aan de 20% van de aspiraties van de Marokkaanse Feministische Beweging.

24-06-2018, 12:18
Behoort het ook tot hun takenpakket kledingboetes uit te schrijven?
Hoe kan je hun als agente serieus nemen

24-06-2018, 12:19

Citaat door Doublepain:
het sodom en gommorah van het midden oosten??
Het land der wellustigen in het m.o??

please enlighten me!!
als je het over sodom en gomora hebt dan heb je het over nederland

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8