Bekijk volle/desktop versie : Toekomt Marokkaans Voetbal?



21-06-2018, 22:17
Hoe nu verder?

Hoe gaat het eruit zien qua selectie?

Bijft deze staf?

Stoppen Dirar, Benatia en El Ahmadi?

Allemaal vraagtekens die snel beantwoord zullen gaan worden en spannend nu zullen zijn voor ons.

Persoonlijk hoop ik dat Renard blijft en dat de 3 spelers nog mee gaan doen om de jongere spelers te gaan begeleiden ze spelen alle 3 nog op top niveau en zijn nog voor toegevoegde waarde voor Marokko

Hopelijk zullen na het Wk spelers als Labyad Boufal Mahi Mazraoui Alioui S.Amrabat Sabiri enz enz gaan uitblinken en op hoog niveau gaan acteren


Met spelers als Harit Ziyech Hakimi Bono Mendyl Bennasser Yamiq Saiss zie ik ze zoeizo de komende 4 jaar inshallah nog beter n elkaar toe groeien en nog sterker worden

Wat denken jullie?

21-06-2018, 22:31


We hebben talent, met de goede mentaliteit komt het goed.

21-06-2018, 22:38
Het ligt eraan wat renard doet blijft hij zie ik marokko nog doorgroeien
Stopt hij zie ik marokko ook weer heel makkelijk terug vallen in chaos zoals bij algerije nu geval is

21-06-2018, 23:26
Ik snap nooit waarom coaches snel weggaan

21-06-2018, 23:34


CD Leganés. De aanvoerder van Marokko U17 verruilt Mohammed VI Football Acedemy voor de LaLiga club.

De Marokkaanse verdediger heeft een contract voor vijf seizoenen getekend bij de Spaanse club, waar ook landgenoten Nabil El Zhar en Nordin Amrabat actief voor zijn.

Mourid is niet de eerste speler die de bekende Marokkaanse voetbalschool verruilt voor een overstap naar Europa. Hamza Mendyl (Lille OSC) en Youssef En Nesiry (Malaga CF) wisten al veel eerder via dezelfde weg een transfer te maken naar een Europese club.




Misschien wat voor de toekomst?

21-06-2018, 23:34
DHJ Jadida heeft opnieuw zaken gedaan met een club uit de Egyptische Premier League. Nadat Walid Azaro vorig jaar de club uit El Jadida verruilde voor Al Ahly SC, maakt dit keer Hamid Ahaddad de overstap naar Al-Zamalek.

Dat meldt de Marokkaanse sportzender Arryadia. De 23-jarige spits, het afgelopen seizoen goed voor negen doelpunten en drie assists in de Botola Pro, tekent binnen afzienbare tijd een vierjarige contract bij de Egyptische club.

Ahaddad liet eveneens een grote indruk achter in de CAF Champions League. In totaal scoorde hij zeven treffers voor DHJ in de grootste Afrikaanse clubcompetitie, waarmee hij momenteel de lijst van topscorers aanvoert.

22-06-2018, 09:38
Renard zal echt niet vrijwillig weggaan , hij heeft het goed in marokko komt niets te kort....binnenkort komen de kwalificaties voor afrika cup aan , dus er is genoeg werk aan de winkel.

Voor in de toekomst zie ik ook kansen hadji liggen , volgens mij aast hij wel op die positie maar dat is het nu nog te vroeg voor

peroonlijk vind ik dat hij meer jongens uit de botola moet aantrekken