Bekijk volle/desktop versie : Geloven jullie dat Kempi oprecht bekeerd is?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-06-2018, 15:03
Ik ben bang dat het een Dennis Honing is die de shahada misbruikt, maar allahu a3lem.

19-06-2018, 15:04


Boeien Allah is degene die daarover gaat we kunnen zeggen wat we willen
Maar wie weet bid hij 5x per dag en geeft hij zakaat

Genoeg geboren moslims die ook zo slecht leven

19-06-2018, 15:15
Tuurlijk niet, dit maakt het makkelijker voor die kechies om te zeggen "hij is moslim" en hij kan dat weer gebruiken als hij shi marokkaanse kech wilt..swssss a niffauwww

19-06-2018, 15:17
Hahaha
Denk t niet man

Gelegenheid moslim

Is net als iemand die zegt: heyyy ik ga morgen een piercing nemen
Mohim zo iets

Fattoe gedoe

19-06-2018, 15:18


Als je het antwoord wil weten kan je het beter aan kempi zelf vragen en van hem zelf horen. De vraag is ook al gesteld dus hier bij deze:
http://https://youtu.be/kDG-5X7Qii8?t=7m30s

Rondom 7 min 30

19-06-2018, 15:30

Citaat door Mr.Deadly:
Hahaha
Denk t niet man

Gelegenheid moslim

Is net als iemand die zegt: heyyy ik ga morgen een piercing nemen
Mohim zo iets

Fattoe gedoe
Weet je wat de grap is?

Hij kan een moslims zijn en dat niet laten zien, weet trouwens ook dat jullie maar een gedeelte van iemands leven zien.
Maar hij kan een band met Allah hebben dat zo sterk is, terwijl jij dat misschien niet hebt.
Dus oordelen daarover mag ne nooit doen.

En dan al helemaal niet zo een arrogante, hoogmoedige uitspraak. Haha fattoe gedoe.
Je bent geen haar beter. Allah kan jou straffen voor jou arrogantie. Dus kijk uit hoe je bepaalde dingen overbrengt.

Moge Allah jou leiden op het rechte pad, en jou arrogantie uit jou hart doen verdwijnen.
Amien. ❤️❤️

19-06-2018, 15:31
Bij die interview leek hij oprecht, maar verder is hij niks veranderd lijkt wel

19-06-2018, 15:32
Islam lijkt net een modeaccessoire tegenwoordig

19-06-2018, 15:33

Citaat door Rwina_Koning:
Bij die interview leek hij oprecht, maar verder is hij niks veranderd lijkt wel
Wij weten niet wat hij thuis doet ofwel

19-06-2018, 15:36

Citaat door lanadelreyy:
Wij weten niet wat hij thuis doet ofwel
ik vind dat toch slecht, alles verkeerd doen aan de buitenkant en schijt hebben en thuis bidden en dua doen. Zo werkt islam niet

19-06-2018, 15:42

Citaat door Rwina_Koning:
Bij die interview leek hij oprecht, maar verder is hij niks veranderd lijkt wel
Ik bedoel heel anders dan de moslims is hij ook niet toch? Hij is overtuigd dat god bestaat en dat de islamitische beschrijving/concept van Allah de ware is. Dan is iemand onofficieel eigenlijk al een moslim dus waarom niet officieel maken met een shahada?

19-06-2018, 15:51
Eerst mezelf en mijn naasten veiligstellen en dan kan ik me druk maken over Kempi.

19-06-2018, 15:52



Citaat door batatazinador:
Ik ben bang dat het een Dennis Honing is die de shahada misbruikt, maar allahu a3lem.
Eerst wel voordeel van de twijfel maar nu weet ik 100% dat die boel voor de gek houdt. Hij is een soort van Snoop Dogg die zich aansluit bij Nation of Islam.

19-06-2018, 15:54

Citaat door Hoceimaaaaa:
Een echte bekeerling zie je aan de manier van doen etc. Deze laat zijn vrouwen er gwn naakt bijlopen en buiten dat zijn die niet eens bekeerd . Kortom heel vaag allemaal. Je ziet ook echt wnr iemand oprecht bekeerd is voor Allah en niet voor een persoon. Allah yehdina
Genoeg geborene moslims die doen wat jij beschrijven. Zijn dit dan ook geen echte moslims?

19-06-2018, 15:58

Citaat door Hoceimaaaaa:
Waarom citeer je mij?
hhhhhhhh geweldig dit.

Pagina's : [1] 2 3 4 5