Bekijk volle/desktop versie : Ik houd mijn hart echt vast tegen Iran kom en kijk waarom



15-06-2018, 12:42
http://https://m.youtube.com/watch?v=nDPuivriGWQ


Ze hier voetbal partijtje spelen dit lijkt echt nergens op en lijkt meer op amateur voetbal

15-06-2018, 12:43


Ik denk dat dit meer leuk onderling is, dan echt serieus trainen

15-06-2018, 13:27
Ga je nou serieus een trainings partijtje als maatstaf nemen

16-06-2018, 10:52
Aan deze vrijuit training zag ik al dat het niets zal worden. Juist bij vooruit trainen zou je denken dat 1 keer raken normaal zal zijn. Het zag gewoon zo amateuristisch uit. Spanje zelfs tegen Portugal zag je dat 1 keer aanraken met gemak bij ze ging wij kunnen dat niet eens op voor uittraining

16-06-2018, 11:01


Jij heb vaak gelijk zohra204, het is gewoon een groepje zwakbegaafden die de bal niet kan bijhouden, aangevuld met paar renpaarden die telkens het stadion uit lopen.

16-06-2018, 11:32
zohra ben het vaak met jou eens, maar nu niet.
Ik vind marokko gister ook slecht voetballen hoor
mar daarvoor kan je deze traning niet als maatstaf nemen, helemaal omdat ze 11 tegen 11 doen op soort van een half veld...
tuurlijk is het dan slordig etc.. omdat er geen ruimte is...

maar neem het je niet kwalijk, dit snap je alleen als ze je zelf hebt gevoetbald

16-06-2018, 11:49

Citaat door Magreb_United:
zohra ben het vaak met jou eens, maar nu niet.
Ik vind marokko gister ook slecht voetballen hoor
mar daarvoor kan je deze traning niet als maatstaf nemen, helemaal omdat ze 11 tegen 11 doen op soort van een half veld...
tuurlijk is het dan slordig etc.. omdat er geen ruimte is...

maar neem het je niet kwalijk, dit snap je alleen als ze je zelf hebt gevoetbald
onzin dit is gewoon bij amateuristisch het geval bij profs zou je denken dat ze gewoon normaal bal over paar meter kunnen afspelen. Wat jij hier op de training ziet zag je gewoon tegen Iran terug.

Heb Spaanse training gezien en geloof mij ze tikten elkaar helemaal weg en 1 keer aan raken en ze openen van 1 kant naar ander kant

16-06-2018, 11:56
Alleen tijdens de training van spanje moesten ze niet scoren in een doel maar ze moesten de bal achter de lijn proberen te krijgen en moest stil gelegd worden naast de piontjes en dan met 1 keer aan raken en heel soms zag je dat ze wel is 2 keer de bal raken en dat ook niet eens de helft van het veld

16-06-2018, 12:08
Ewa mottebozt