Bekijk volle/desktop versie : Staan jullie weleens stil bij het feit...



Pagina's : [1] 2 3

10-06-2018, 02:31
dat Allah swt de arabieren gezegend heeft en later de gehele mensheid met een profeet uit hun midden?

En als je nu kijkt naar de arabieren van Marok tot saudi van syria tot egypt is er niks meer van terug te zien subhan’Allah. Hoe hebben we het zover laten komen. Eens waren onze voorouders zo een rechtvaardig, intelligent, sterk ummah en nu, hebben zij hier voor gewerkt?


Soms denk ik dat als ze nu naar ons konden kijken wat ze wel niet zouden denken...

Ik weet is te diep butt think about it!

10-06-2018, 02:35


Wat boeit het? Ontwikkel jezelf als individu zijnde en probeer te excelleren in datgene wat je doet.

10-06-2018, 02:36

Citaat door Inversus:
Wat boeit het? Ontwikkel jezelf als individu zijnde en probeer te excelleren in datgene wat je doet.
wat het boeit? Hier ga ik niet eens op in..

10-06-2018, 02:36
Dan moeten graven en onderzoek doen waar het fout ging. Zoek maar is "the great divergence"

10-06-2018, 02:41



Citaat door Rwina_Koning:
Dan moeten graven en onderzoek doen waar het fout ging. Zoek maar is "the great divergence"
in mijn optiek is het fout gegaan toen de ottomanen, zoals we weten laatste Khalifaat, niet meer stand konden houden vs het westen/kruisvaarders. De Arabieren lagen er al paar eeuwen ervoor uit om het feit dat ze achterover gingen leunen. Ze boekte vooruit gang in architectuur, technologie, wis/sterrekunde etc. (Met name onze voorouders uit Al andalus) en verkozen het wereldse ipv agira.

10-06-2018, 02:43

Citaat door barlamp:
Wech denk je de chosen people ola? Dat was het jodendom

Als een arabier geen moslim wil zijn is er zo iemand anders die hem met plezier wil vervangen
zeker de verkoren mensen! Je bedoelt de joden en niet het jodendom. De joden waren ten tijde van Moesa as ook moslims zoals we weten. Zij zijn idd gezegend met vele profeten. Jodendom en christendom bestonden vroeger niet. Dat is nu een zogenaamd geloof gebaseerd op leugens en bedrog. Het concept is altijd “Islam” geweest.

10-06-2018, 02:55

Citaat door Marroquinooo:
Ottomanen hebben geen stand kunnen houden omdat de Arabieren collaboreerden met de kruisvaarders. Fucked up truth. But arabs in general are kinda trecherous if u look at the course of history.
dat beweren de turken ja. Het is nooit bewezen dat de arabs de ottomanen hebben verraden, Allah o 3lem. Allah swt heeft niet voor niks de Arabs verkozen om de Islam te verkondigen. Daar zit wijsheid van de al Wijze achter. Verdiep je daar maar eens in.

10-06-2018, 03:01

Citaat door Marroquinooo:
Lol dit zijn gwn harde feiten.
bron. Anders niet praten aub. Ik ken geschiedenis uit mijn kop.

En kom niet met vage verhalen over dat arabs, palestina aan de britten hebben gegeven omdat ze bang waren voor de ottomanen. Die westerse propoganda moet je niet geloven. Het westen was zoizo te machtig geworden en de moslims waren al decennia verzwakt.

10-06-2018, 03:23
Als ik een topic over die vlogsters had gemaakt of over voetbal of what so ever had ik nu zeker 10 pagina’s. Even een spiegel voor je houden want dit gaat over JOU. Onzin zaken above dit soort leerzame zaken. Ook een reden trouwens voor onze zwakke Ummah!

10-06-2018, 03:41

Citaat door DonMast:
ook gezegend met abu lahab?
onze profeet vzmh had meer dan 100.000 vrome sahaba’s. Waaronder de top 4 abu bakr, umar, utman en ali ra en waar kom jij mee?
Volgende keer beter my friend

10-06-2018, 03:49

Citaat door DonMast:
ook gezegend met abu lahab?
een berbers grapje over abu lahab vertaald naar het Nederlands.

De rechter engel vroeg aan de linker; waarom haat je hem zo erg? Waarop de linker antwoorde; deze shitan laat mij over werken!

10-06-2018, 03:51

Citaat door DonMast:
ik kom met een arabier die bij naam wordt genoemd en vervloekt in een surah die alleen over hem en zijn vrouw gaat
aan hoeveel niet-arabieren is een hele surah ter vervloeking gewijd waar ze bij naam worden genoemd?
ik snap je punt niet. Je wilt zeggen dat ze bij toeval door Allah swt verkozen zijn? Ff duidelijk zijn

10-06-2018, 03:51



Citaat door Marroquinooo:
Lol dit zijn gwn harde feiten.

Klopt

10-06-2018, 03:59

Citaat door DonMast:
jij beweert dat arabieren gezegend en uitverkoren zijn toch en ik laat je zien dat het geen niet-arabier is die op meest extreme manier is vervloekt

profeten komen voor dwalende volken
woow. Dit is wel next level. Wat voor zege moet het zijn om een profeet in jouw eigen gemeendschap te hebben.

Profeten kwamen voor volkeren idd. Mohamed vzmh kwam voor de gehele mensheid zoals we weten. Heel de wereld was op dat moment dwalend en had leiding nodig... verdiep je man

10-06-2018, 04:01

Citaat door Marroquinooo:
De Arabieren kwamen in opstand tegen de Turken. Ze zeggen vaak dat Turken nationalistisch zijn. Maar Turken zijn pas nationalistisch geworden nadat de Arabieren ze hadden verraden vanuit hun nationalistische Arabische gedachtegoed.

Je kunt harde geschiedenis niet weerleggen helaas. De Arabieren Made a mistake And thats okay. We all make mistakes. Just own up to it.
zoals ik al zei kom met sterke bewijs. Deze vabeltje is al zo vaak weerlegt. Haal je bronnen uit islamitische boeken ipv wiki.

Pagina's : [1] 2 3