Bekijk volle/desktop versie : Sex en ramadan



09-06-2018, 12:42
Hoe zit het bij jullie? Komt het er nog van of na eten vaak vermoeid?

09-06-2018, 16:30

Deze onderwerp is schande mensen zitten nog te vasten en kom jij praten over sex etc schaam je!

09-06-2018, 18:37
Waarom is dit onderwerp schande? Is maar een vraag als een ander. Voor mij is dit zeker geen taboo.

09-06-2018, 21:36
Nou het gaat je geen ene moer aan of iemand sex hebt gehad of niet. mensen vasten en jij komt al praten over sex wtf dude.... schaam je nogmaals, vandaar dat je geen enkele reactie hebt gekregen... mensen denken tijdens deze mooie dagen aan bidden geloof etc en kom jij hier praten sstt aub

10-06-2018, 10:26


Citaat door goldstone:
Sex is een onderdeel van de Deen meneer.
La haya fi Deen. Zolang de vraag met respect gesteld wordt en geen bijbedoelingen heeft of verkeerde kant op gaat.

Het is juist zo dat je in de ramadan ook de haq aan je vrouw geeft. Dus niet de hele nacht in de moskee zit taraweeh bidden. Je kan een deel bidden en dan naar huis en je vrouw emotioneel en fysiek aanvullen. (En niet alleen toenaderen als jij zin hebt)

En je wordt er voor beloond!

Allah ou a3lem!
Meeste vrouwen hebben daar totaal geen zin in denk ik haha. Die zijn al moe vóór de ramadan laat staan tijdens.

10-06-2018, 13:45

Citaat door goldstone:
Sex is een onderdeel van de Deen meneer.
La haya fi Deen. Zolang de vraag met respect gesteld wordt en geen bijbedoelingen heeft of verkeerde kant op gaat.

Het is juist zo dat je in de ramadan ook de haq aan je vrouw geeft. Dus niet de hele nacht in de moskee zit taraweeh bidden. Je kan een deel bidden en dan naar huis en je vrouw emotioneel en fysiek aanvullen. (En niet alleen toenaderen als jij zin hebt)

En je wordt er voor beloond!

Allah ou a3lem!

Bedankt voor het antwoord. Idd de nacht is al zo kort. Mja voor we het weten is de ramadan voorbij en kun je het ook overdag doen

10-06-2018, 14:36

Citaat door amr145:
Nou het gaat je geen ene moer aan of iemand sex hebt gehad of niet. mensen vasten en jij komt al praten over sex wtf dude.... schaam je nogmaals, vandaar dat je geen enkele reactie hebt gekregen... mensen denken tijdens deze mooie dagen aan bidden geloof etc en kom jij hier praten sstt aub



Waarom is die vraag volgens jou schandelijk? Die vraag mag gewoon gesteld worden en wie daarop wil antwoorden is daar geheel vrij in. Als jij er niet op wilt antwoorden hoef je ook niet te reageren. Seks is nou eenmaal onderdeel van het leven dus doe toch niet zo moeilijk.

12-06-2018, 11:47
Mensen zijn gestoord. Altijd maar respect dit respect dat. Ramdan , bidden etc etc. We leven niet in een klooster.

Sex hoort bij het leven. Vroeger werd er open over gepraat. Nu onze ouders ongeschoolde motherfucjers zijn, betekent niet dat we hun voorbeeld moeten volgen.

12-06-2018, 12:03
Ik vind de vraag ook een schande. En niet moment van de vraag. m.a.w. ook buiten Ramadzan kan deze vraag niet gesteld worden.
Nog schandelijker vind ik dat de mensen hier inhoudelijk op reageren.

Dit dient ten alle tijden tussen 2 mensen te blijven.

seks is inderdaad een onderdeel van het leven. maar dan onderdeel van het leven van 1 man en 1 vrouw. en geen 17 miljoen omstanders.

12-06-2018, 20:54

Citaat door Turkbey:
Ik vind de vraag ook een schande. En niet moment van de vraag. m.a.w. ook buiten Ramadzan kan deze vraag niet gesteld worden.
Nog schandelijker vind ik dat de mensen hier inhoudelijk op reageren.

Dit dient ten alle tijden tussen 2 mensen te blijven.

seks is inderdaad een onderdeel van het leven. maar dan onderdeel van het leven van 1 man en 1 vrouw. en geen 17 miljoen omstanders.
Uit welke hol ben jij gekropen? En seksuele voorlichting ook schande?

12-06-2018, 21:29
Hij is Turk laat hem .

Geef hem een zetpil en hij zal weer genezen worden.

12-06-2018, 23:32

Citaat door goldstone:
Gelukkig zijn en denken wij allemaal anders. Jouw mening is in jouw leven (referentiekader) het juiste en andere meningen zijn weer in hun leven het juiste. Wat voor mij werkt hoeft niet per se voor een ander te werken en viceversa.
Daarom is de wereld zo divers alhamdoulilah.

Meningsverschillen zijn rahma (barmhartigheid).
Mening verschillen zijn leuk. Jij vindt rood mooi; ik vind blauw mooi.

Het is voor een moslim niet gepast om met jan en alleman over gemeenschap te hebben.
Ik accepteer niet dat mijn moeder, vrouw en zus met jan en alleman over gemeenschap hebben.

12-06-2018, 23:42


Citaat door Turkbey:
Mening verschillen zijn leuk. Jij vindt rood mooi; ik vind blauw mooi.

Het is voor een moslim niet gepast om met jan en alleman over gemeenschap te hebben.
Ik accepteer niet dat mijn moeder, vrouw en zus met jan en alleman over gemeenschap hebben.
je vergeet dat men anoniem is op dit forum.