Bekijk volle/desktop versie : Meiden die trouwen uit Marokko..............



08-06-2018, 14:30
Dames dames dames.....zijn de heren op?


Waarom gaan de meiden tegenwoordig helemaal naar Marokko om te trouwen met iemand die een hele andere mentaliteit aan overhoud, manieren en gedrag is volkomen anders dan een dame die tussen de melkunie geboren is in Nederland.


Vaak willen mensen in Marokko trouwen omdat je daar zelf je gezicht niet hoeft te laten zien.




Alle documenten worden met omgerekend 50 euro binnen een uur voor je verzameld, levensgevaarlijk. Op papier is hij gezond maar in het echt heeft hij aids, noem maar wat.


Mensen willen ze3ma halal trouwen met trouwakte en al, maar om die akte op te stellen wordt dat gedaan met corrupte documenten....ze3ma halal huwelijk. Logisch dat er zoveel scheidingen zijn.

Vervolgens alles vertalen en legaliseren wat heel wat duw- en trekwerk met zich meeneemt, en alle kosten die eraan verbonden zijn en als je nog pech hebt betaal je dat buiten het onderhoud van je toekomstige mannetje die nog nooit naar de stad is geweest.


O jee en dan hebben we nog de wel vervelende inburgeringscursus en examen in rabat / consulaat wat afgelegd moet worden, weer betalen en betalen en maar hopen dat ie het haalt. En dan hebben we het nog niet over het reizen er heen. Je moet een K1 vechter zijn om aan de beurt te komen in de rij daar.

En als je mazzel hebt en de examen is geslaagd dan moet je wachten en wachten en weer naar Rabat, weer betalen om alles te laten legaliseren en ook de visum en ticket betaal jij vaak uit je eigen zakken met je zuurverdiende centjes in Nederland.


En ja hoor dan komt het moment dat hij naar Nederland/ Belgie komt met zijn Hawai blouse aan en Nike Airmax.

Aangekomen in Nederland zal ie poeslief zijn de komende vijf jaar om zijn eigen verblijfsstatus te krijgen en dan maakt hij ruzie met jou om de kleinste reden wat nooit een probleem was geweest, zodat hij van jou afkomt en zijn nichtje Fatima uit Marokko kan halen waar hij een relatie mee had en stiekem mee sprak toen jij aan het zweten was voor je vaste contract. Nog bedankt voor de papieren he:-) Merci.

Las net dat er in Marokko dagelijks 277 echtscheidingen worden aangevraagd. Vaak hoor je meiden zeggen ja, in Marokko heb je echte echte mannen :-)
Soms zijn dat onzekere meiden die de drempel heel laag leggen omdat ze aan zichzelf twijfelen en meestal komen ze bedrogen uit.

Als ik ga trouwen ga ik in Nederland trouwen, nooit uit Marokko. Ik kan niet met die mensen daar opschieten. (Niet allemaal)

08-06-2018, 14:47


vele denken dat iemand uit bled die naar hier getrouwd is (import) niet in een slecht huwelijk terecht kan komen, hun mogen ook gewoon scheiden al heb je voor hen papieren gemaakt
ik bedoel als jij geen goede huwelijkspartner bent en het leven van je partner zuur maakt waarom zou ze dan moeten blijven? nee als ze scheiden zegt men altijd ze wou alleen papieren om jullie eigen defecten te verdoezelen,
zo werkt dat niet

alsof deze land het paradijs is, hhhh mensen vluchten juist van deze stinkland, ik denk zelfs dat marokko meer toekomstmogelijkheden heeft dan deze lgariez

08-06-2018, 19:59
Mooi verhaal, lekker kort.