Bekijk volle/desktop versie : verschil



06-06-2018, 21:34
of geen verschil

Ahmed deedat en imran hoessein



06-06-2018, 21:38


Ahmed deedat vind ik nog wel stabiel. Die andere houdt zich voornamelijk bezig met conspiracy theories.

06-06-2018, 21:39

Citaat door deleukstuu:
Ahmed deedat vind ik nog wel stabiel. Die andere houdt zich voornamelijk bezig met conspiracy theories.
waarom denk je dat over imran hossein

07-06-2018, 00:41

Citaat door Meneer.Unknown_:
waarom denk je dat over imran hossein
Ik denk dat niet, het is gewoon overduidelijk als je zijn video's bekijkt. Valt geen touw aan vast te knopen. Teveel met illuminatie / new world order en dat soort fratsen bezig. Niet echt mijn ding.

07-06-2018, 01:04



Citaat door deleukstuu:
Ik denk dat niet, het is gewoon overduidelijk als je zijn video's bekijkt. Valt geen touw aan vast te knopen. Teveel met illuminatie / new world order en dat soort fratsen bezig. Niet echt mijn ding.
is het niet waar wat hij zegt?

07-06-2018, 01:11

Citaat door Meneer.Unknown_:
is het niet waar wat hij zegt?
Die gast denkt dat hij een toekomst voorspeller is... I mean seriously...

Luisterde jaren geleden vaak zijn lezingen online. Nou kan je vertellen dat je echt ver het bos in wordt geduwd. Naast het feit dat hij pessimistisch is, en zaken denkt te kunnen voorspellen is hij door geen enkele geleerdheid erkent als geleerde. Als je zijn video's bekijkt en vervolgens islam lessen neemt dan weet je wel waarom dat zo is.

Nee, geen aanrader.

07-06-2018, 01:16
heb een goed boek van imran hoessein


- jeruzalem in de Koran

07-06-2018, 02:25

Citaat door deleukstuu:
Die gast denkt dat hij een toekomst voorspeller is... I mean seriously...

Luisterde jaren geleden vaak zijn lezingen online. Nou kan je vertellen dat je echt ver het bos in wordt geduwd. Naast het feit dat hij pessimistisch is, en zaken denkt te kunnen voorspellen is hij door geen enkele geleerdheid erkent als geleerde. Als je zijn video's bekijkt en vervolgens islam lessen neemt dan weet je wel waarom dat zo is.

Nee, geen aanrader.

Als we puur kijken naar wat hij zegt, the big picture, heb je dan niet het idee dat het klopt wat hij zegt over isreal en de ondergeschikte rol die de vs speelt tov isreal.
maw, can you connect the dots?

Citaat door FCE:
heb een goed boek van imran hoessein

- jeruzalem in de Koran
Waarom heb je zijn boek gelezen?

07-06-2018, 02:42

Citaat door Meneer.Unknown_:
Als we puur kijken naar wat hij zegt, the big picture, heb je dan niet het idee dat het klopt wat hij zegt over isreal en de ondergeschikte rol die de vs speelt tov isreal.
maw, can you connect the dots?
Waarom heb je zijn boek gelezen?
Hij snijdt meestal wel interessante onderwerpen van wat er zich afspeelt in de wereld, had em gekocht nadat Trump had uitgeroepen de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem te verplaatsen





ps:nooit serieus in discussie gaan met vrouwen (deleukstuu)

07-06-2018, 02:44

Citaat door deleukstuu:
Die gast denkt dat hij een toekomst voorspeller is... I mean seriously...

Luisterde jaren geleden vaak zijn lezingen online. Nou kan je vertellen dat je echt ver het bos in wordt geduwd. Naast het feit dat hij pessimistisch is, en zaken denkt te kunnen voorspellen is hij door geen enkele geleerdheid erkent als geleerde. Als je zijn video's bekijkt en vervolgens islam lessen neemt dan weet je wel waarom dat zo is.

Nee, geen aanrader.

Dit dus!

Iemand die niet over de Tawheed predikt, de weg van de Profeet, vrede zij met hem, volgt, niet de Sahaba en de vrome voorgangers aanhaalt in zijn ‘preken’ is slechts een verhalenverteller. Zonder enige waarde.

Wat heb je aan complottheorieën, pessimistisch gepraat en vertellen wie ondergeschikt is aan wie. Het is slechts politiek gekonkel en vaak zonder enige bewijs of grondslag.

07-06-2018, 02:55

Citaat door FCE:
Hij snijdt meestal wel interessante onderwerpen van wat er zich afspeelt in de wereld, had em gekocht nadat Trump had uitgeroepen de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem te verplaatsen





ps:nooit serieus in discussie gaan met vrouwen (deleukstuu)

Geloof je ook wat hij zegt, ben je van mening dat wat hij zegt hout snijdt of is het slechts voor vermaak?
Waarom zou je het boek aan mij aanraden?

ps:dat klopt. ik stelde voornamelijk vragen aan haar om er achter te komen waarom ze hem vindt zoals ze hem vind.

Citaat door CreativeMind:
Dit dus!

Iemand die niet over de Tawheed predikt, de weg van de Profeet, vrede zij met hem, volgt, niet de Sahaba en de vrome voorgangers aanhaalt in zijn ‘preken’ is slechts een verhalenverteller. Zonder enige waarde.

Wat heb je aan complottheorieën, pessimistisch gepraat en vertellen wie ondergeschikt is aan wie. Het is slechts politiek gekonkel en vaak zonder enige bewijs of grondslag.
doet hij dat niet? of in mindere mate? Heb je zijn lezingen beluisterd, ooit?
Waarom is het politiek gekakel(gekonkel)? Imo kiest hij geen politieke kant, enkel die van de islam dus wat is er precies politiek aan zijn uitspraken?

08-06-2018, 00:53

Citaat door Meneer.Unknown_:
Als we puur kijken naar wat hij zegt, the big picture, heb je dan niet het idee dat het klopt wat hij zegt over isreal en de ondergeschikte rol die de vs speelt tov isreal.
maw, can you connect the dots?
Waarom heb je zijn boek gelezen?
Of je je nou kan vinden in zijn politieke theorieën of niet, de vraag is eerder wat heb je eraan? En moeten wij als moslims ons daarmee bezig houden?

Als ik naar een islamitische geleerdheid luister dan wil kennis opdoen mbt mijn religie en geen pessimistische theorieën aanhoren die op niets gestoeld zijn en ver van mijn bedshow zijn.

Daarnaast houdt hij zich naar mijn mening teveel bezig met de 'einde der tijden' en geeft een eigen draai en interpretatie mbt de ahadith die hij daarbij aanhaalt.

Ik ben best ruimdenkend maar moet het kunnen koppelen aan bewijs en betrouwbare erkende geleerden gezien zij onze erfenis als het ware zijn.

Hij claimt verder sufi van de qadria tariqa te zijn, op zich niets mis mee, maar juist omdat hij zich daaraan heeft toegeschreven zou zo een persoon meer met het innerlijke bezig zijn en al hetgeen mbt politiek en dergelijke fratsen links laten liggen. Sterker nog het enige wat hij mensen aanpraat is angst en waanideeën, en dat is toch echt niet iets van de islam. We dienen namelijk duidelijkheid te verkrijgen en rust te ervaren.