Bekijk volle/desktop versie : Sahih El Boucharie: Adam was 30 meter lang.



Pagina's : [1] 2 3 4

04-06-2018, 11:17
De sahih hadith boeken weerspreken opnieuw de Koran door te beweren dat Adam 30 meter lang was. In de Koran zie je nergens zulke abnormale praktijken over Adam.


04-06-2018, 11:18


Dus als we de hadith boeken als religie zouden zien , dan moet dit dus de schoen van Adam zijn geweest:


04-06-2018, 15:49

Citaat door Sociallife:
Dus als we de hadith boeken als religie zouden zien , dan moet dit dus de schoen van Adam zijn geweest:

Denk dat die schoen dan wel breder zou zijn.

04-06-2018, 15:50
Je bent echt belachelijk in je strijd tegen ahlu sunnah.

Waar staat in de Quran dat Adam a.s niet 30meter lang was dan?

04-06-2018, 16:12



Citaat door Muslim_X:
Je bent echt belachelijk in je strijd tegen ahlu sunnah.

Waar staat in de Quran dat Adam a.s niet 30meter lang was dan?
Adam was net zoals de rest van de profeten , normale profeten. Adem was de eerste profetenfamilie. Dat is alles. Als Adam bovennatuurlijke krachten etc zou hebben dan zou Allah dat in de Koran wel melden. Dat is dus niet het geval.

Mensen hebben verhaaltjes verzonnen en de soennieten geloven er blind in. Dit soort verhalen van onzin die haaks staat tegenover de Koran zorgt ervoor dat moslims die gelovig zijn , atheisten worden. In veel gevallen worden soennieten en sjiieten ook Koranisten nadat ze inzien dat zelfs de sahih hadith boeken vol zit met leugens over de islam.

Bukhari, muslim, ebu davud en alle andere hadith schijvers zijn de vijand van Allah en de boodschapper.

04-06-2018, 16:16
Deze boucharie die men als een soort van heilige ziet heeft de profeten nog nooit in zijn leven ontmoet. Hij heeft allemaal poep verhalen verzonnen over de profeet waardoor de islam kapot is gegaan doordat vele moslims dit als waarheid zien inplaats van de Koran.

04-06-2018, 17:06
Ben jij toevallig Turks? Ik zag dat aan de manier hoe jij "ebu davud "schreef.
Zo ja dan heb ik een andere vraag:ben je de Arabische taal machtig?

04-06-2018, 17:42

Citaat door abu3uqba:
Ben jij toevallig Turks? Ik zag dat aan de manier hoe jij "ebu davud "schreef.
Zo ja dan heb ik een andere vraag:ben je de Arabische taal machtig?
Kzie al waar je naartoe gaat met hem/haar.
Stop s een keer met dat bullshxt over Arabische taal machtig zijn.
Je doet alsof mensen die niet de arabische taal machtig zijn de Arabische versie van de Koran lezen en zelf vertalen.
De mensen die de Arabische taal machtig zijn, de mensen die het hebben bestudeerd, dat zijn de mensen die het vertaald hebben. En of het nou in het Nederlands is, of Engels in Amerika of Schotland, allemaal komen de Arabisch gestudeerde met een soortgelijke vertaling. Zij hebben het al voor ons vertaald, dus we hoeven de Arabische taal niet machtig te zijn, we kunnen m zelfs lezen in het Russisch.
Jij bent toch geen Jood neem ik aan? Beheers je wel t Hebreeuwse taal?

04-06-2018, 21:19
waar staat meter in de hadith? nergens. ook "meter" is niet altijd "meter" geweest, het is in de loop van de geschiedenis paar keer veranderd, en sommige eenheden hebben verschillende waarden afhankelijk van wat je ermee gaat meten.

Ibn Hajar is de bekendste geleerde die Bukhari interpretatie heeft gedaan, hij wist toen al dat dhira3 (cubit) eenheid in de Hadith mogelijk anders was dan de waarde van deze dhira3 in zijn tijd (15e eeuw), naast andere dingen die hij heeft gezegd want als Adam 60 maal zijn dhira3 was dan waren zijn armen zo klein dat hij er niets mee kon doen om te overleven. en als deze Hadith over Adam in hemel gaat dan is een dhira3 in hemel iets anders dan alle waarden van een dhira3 in dit leven op aarde.

samengevat eerst jouw verstand en jouw kennis beschuldigen en zo is het altijd een stukje veiliger, en vergeet nederigheid niet, wees nederig en doe normaal

04-06-2018, 22:35
In de koran staat dat Noah 990 jaar dawah tot zijn volk heeft gedaan .
En ook dat er een reuzenvolk was zo groot en sterk dat ze met 1 hand palmbomen uit de grond rukte . Weet niet zeker maar volgens mij was dat het volk van hud ( aad ) maar kan me vergissen

04-06-2018, 22:40

Citaat door Sociallife:
Deze boucharie die men als een soort van heilige ziet heeft de profeten nog nooit in zijn leven ontmoet. Hij heeft allemaal poep verhalen verzonnen over de profeet waardoor de islam kapot is gegaan doordat vele moslims dit als waarheid zien inplaats van de Koran.
Welke positie heb jij om kritiek of commentaar te leveren op bukhari .
Heb jij verstand van koran ? Of praat je gewoon als een papagaai andere na .
Volgens mij heb jij nooit in je leven een school van binnen gezien .

05-06-2018, 01:57
Leugenaar, de hadith is al eeuwen geleden uitgelegd en versterkt door andere authentieke ahadith dat het om de lengte van Adam in het paradijs zou gaan. Fake moslima dat je bent. Beetje goedkoop lopen spotten over Allaah en onze profeten onder het mom ahadith. Zoek een leven.

05-06-2018, 11:15



Citaat door deleukstuu:
Leugenaar, de hadith is al eeuwen geleden uitgelegd en versterkt door andere authentieke ahadith dat het om de lengte van Adam in het paradijs zou gaan. Fake moslima dat je bent. Beetje goedkoop lopen spotten over Allaah en onze profeten onder het mom ahadith. Zoek een leven.
Verzin geen troep erbij. Er zit al genoeg rotzooi in de ahadith boeken van jullie. Adam was 30 meter. Dat betekend dat die een dinasaurus kon platstampen zo groot was die. De islam is door dit soort verhalen van onzin kapot gegaan. Uit het niets begonnen groeperingen zoals de soennieten en sjiieten te bestaan terwijl deze groeperingen niet voorkomen in de Koran.

De islam is gesaboteerd door verhaaltjes uit de ahadith die meestal gewoon gekopiert is uiit de bijbel en de thora. Daarom doen de soennieten bijvoorbeeld besnijdenis van jongetjes net zoals de joden. Terwijl besnijdenis niet eens voorkomt in de Koran.

05-06-2018, 11:16

Citaat door diversen:
Welke positie heb jij om kritiek of commentaar te leveren op bukhari .
Heb jij verstand van koran ? Of praat je gewoon als een papagaai andere na .
Volgens mij heb jij nooit in je leven een school van binnen gezien .
Hoezo positie? In de Koran geeft Allah deze bukhari geen eens een bepaalde positie. Sterker nog , de naam van Bukhari komt niet eens voor in de Koran. Hij was een mens als mij. Enige verschil is dat hij een vijand van Allah was die leugens verteld heeft over de islam. Ik vertel de waarheid met de Koran als bewijs.

05-06-2018, 11:17

Citaat door diversen:
In de koran staat dat Noah 990 jaar dawah tot zijn volk heeft gedaan .
En ook dat er een reuzenvolk was zo groot en sterk dat ze met 1 hand palmbomen uit de grond rukte . Weet niet zeker maar volgens mij was dat het volk van hud ( aad ) maar kan me vergissen
Dit is niet waar dit staat niet in de Koran. En dat Adam de eerste mens was is ook niet waar. Adam was de eerste profetenfamilie volgens de Koran. Mja ik vind het niet zo gek dat de soennieten etc aangeven dat Adam de eerste mens was , want de soennieten en sjiieten kennen de Koran niet en volgen die ook niet.

Pagina's : [1] 2 3 4