Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van........



16-04-2002, 22:24
Wat vinden jullie van Marokkanen met laagwaterbroeken, rode riemen en een zonnebril op de neus. Die kom je trouwens tegen op het station, omdat ze daar langskomen als ze van de sauna en zonnebank komen. Ondertussen bellen ze de hele tijd met van die slechte Marokkaanse d.elletjes, die make-up dragen en van huis afkomen met hoofddoek en vervolgens in de bus hun hoofddoek afdoen en opeens met xxxx lopen te draaien. Deze meisjes hebben dan ook nog eens meerdere Marokkaanse en andere nationaliteiten vriendjes hebben (waaronder kaffers en negers) en gaan all the way met hen. Ze roken, drinken, en alles wat Allah verboden heeft, terwijl ze ondertussen hier op yasmina alleen maar schijnheilig HARAM HARAM roepen?

Alleen serieuze reacties graag!



NL-girl

PS Was even een samenvatting van de afgelopen discussies, zodat er nu maar 1 topic over hoeft te gaan..... Scheelt een hoop leeswerk!

16-04-2002, 22:28


Nou dit is echt serieus..en dit meen ik echt diep uit mijn hart..wie die mensen ook mogen zijn die jij beschreven hebben...Die doen maar wat ze willen..het is hun keuze enne ja als zij dat willen dan motten ze dat zelf weten.....



Ciao Baby

16-04-2002, 22:29
Ohhhh ja NL Girl het is geen laagwaterbroeken..maar het is hoogwaterbroeken...!!! Toch of maak ik hierzo de foutjes...



Ciao Baby

16-04-2002, 22:33
Ik had maar even een samenvatting gemaakt van de laatste discussies, en dit was wat ik er ongeveer uit kon halen.
Het zou me veel leeswerk besparen en velen met mij, dat het gewoon in 1 topic past, want volgens mij zijn er veel interessantere onderwerpen te bedenken.

Iedereen denkt er namelijk ongeveer hetzelfde over: HARAM of laat die mensen, het is hun leven..... En dat kan best in 1 topic toch?

Dat laagwater is dus sarcastisch bedoelt!

NL-girl

16-04-2002, 22:34


kijk meid er zij natuurlijk genoeg van dat soort meiden jammer genoeg!! zelf weten ze dat ze ook verkeerd bezig zijn, maar veder wat wou je eraan doen nixx toch.je kan toch nixx verder doen.....duss laat ze lekker hun gan gaan!!!
en trouwens hoe weet jij dat zulke meiden hierzoo op yasmina schijnheilig zitten te doen ken je ze??........of trek je zo een conclusie??

ben benieuwd wil het graag weten........

gegroet

16-04-2002, 22:38
MENSEN DIT IS SARCASTISCH BEDOELD!!!!!!!!!!!!!

ik ben alleen dat gezeur zat, en ik denk velen met mij: over al DIE meisjes en DIE jongens. Ik denk dat we al genoeg problemen hebben met ons eigen leven hebben, haram roepen dat kan ik zelfs, als niet moslima zijnde, maar het echt in de praktijk brengen:

DAT IS ONS PROBLEEM

Het is zo makkelijk om over anderen te oordelen! Maar laten we ons bezig houden met ons EIGEN leven.

Ik wilde alleen laten zien dat het gewoon belachelijk is, en jullie reageren er nog op

Liefs,

NL-girl

16-04-2002, 22:41
SO....WHATS YOUR POINT ..NL-GIRL ????????

16-04-2002, 22:43
Mijn punt is dat we ons bezig moeten houden met onszelf en met ons eigen leven, voordat we andermans leven gaan beoordelen, op basis van allerlei generalisaties.....

duidelijk?

Liefs,

NL-girl

16-04-2002, 22:50
nl-girl krijg jij ineens visioenen ofzo ...want je weet dat de werkelijkheid keihard anders is ....en bovendien ....al sinds menseheugenis bemoeid de mens met zijn medemens ...zowel in postieve als in negatieve zin ...

het idee dat je dit kunt uitbannen ...is slechts een illusie en naar mijn bescheiden mening technisch en praktisch onmogelijk ...de geschiedenis spreekt voor zich .....

16-04-2002, 22:55
Remii,

Je hebt natuurlijk gelijk, maar een beetje minder kan wel.....
De laatste tijd wordt er alleen maar naar hetzelfde gevraagd, als er nog een keer wat nieuws uit kwam..... Maar altijd dezelfde voorbeelden, dat is toch vragen naar de bekende weg?

Op zich is het niet altijd slecht, maar hier wordt wel een beetje overdreven!

Liefs in ieder geval,

NL-girl

Kom je zaterdag trouwens ook?

16-04-2002, 23:07
nl-girl ..natuurlijk heb ook jij gelijk ..voor wat betreft de houding van sommigen jegens hun medemens ...ik vind het oook heel jammer dat mensen niet onvorwaardelijk in vrede naast elkaar kunnen bestaan ..het lijkt wel of het te mooi is om waar te zijn.....maar ja voor alles is een reden ..zal ik maar zeggen .en vergeet niet dat er op de wereld 6 miljard zelfstandig denkende wezentjes rondlopen
en zie ze maar 1 kant op te krijgen ...haha

ps.
neen...ik kom zaterdag niet ...

groetjes ..remii

16-04-2002, 23:56
Nl girl.... dat konden wij ZO zien aankomen dat het een grap was.. en IK LAG ZO dubbel toen je zei dat het sarcastisch wat bedoeld want dat Kunnen wij ZO weten...

Meid Sarcasme kun je niet 1 2 3 opmaken uit een tekst... Kijk als we je nou hoorden praten of sjow dan zouden we het nog wel kunne raden... Aangezien je een hele strategie heb bedacht over hoe je het zou aanpakken en op het eind maar roepen dat het Sracastisch was is ergg Slim bedacht....

OF SJOW.. meid je gaat het nog eens maken....

Good luck Bent Dagilia

17-04-2002, 00:08


hahaha.. NL GIRL luister naar Hamas... alles wat hij meestal zegt is waar dus neerschieten die handel...

Drarries ik ga slapen ik zie jullie tommorows weer. A het is al morgen Ik zie jullie dan over een paar uurtjes weer saffi.. Zelfde tijd zelfde plaats?

Oke beslama
Bent Dagilia

08-05-2005, 17:41
ey nederlandse girl ik weet niet wat je over marokaanse meisjes praat hoor maar nederlandse meisjes zijn ook zu en jij vast en zeker ook wel dus ik weet niet wat jij wilt komen praten als je zelf ook......