Bekijk volle/desktop versie : BREAK: Zebzafi noemde imam die in moskee Hoceima op vrijdag preekte "Dajjal"



01-06-2018, 19:54
Verhitte discussie vandaag in de rechtbank tussen Nasser zafzafi en Abderrahim Aberkan, imam van de moskee waar de befaamde gebeurtenissen plaatsvonden die aanleiding gaven tot de arrestatie van Nasser Zafzafi.

Na de eed te hebben afgelegd vertelde de imam van de moskee over de details van het incident voor en zei: "De preek las ik heel zorgvuldig door, totdat ik het eerste gedeelte afmaakte en ging zitten om me voor te bereiden op het tweede. Ik hoorde iemand roepen.Ik was verrast om Zafzafi, op de tweede rij voor me te vinden terwijl hij naar van links naar rechts beweegt en roept. Ik kan me niet herinneren wat er juist werd gezegd. ik ben nog steeds geschrokken van het incident ... Ik had me niet kunnen voorstellen dat een religieus spiritueel moment op die manier zou worden verstoord "
De imam ging verder:” Hierna stapte ik af van het preekgestoelte en vroeg Zafzafi om hiermee te stoppen. Hij wees naar mij en antwoordde met” zwijg jij a Dajjal”(valse messias/bedrieger). Ik ben naast een paar andere metgezellen gaan zitten tot de chaos voorbij was en hernam het gebed met de aanwezige mensen.”

Na de getuigenis van de imam, vroeg rechter Ali Tarshi van Zafzafi om voor hem te verschijnen en te reageren op de woorden van de Imam. Nasser aarzelde niet en richtte het woord aan de “getuige” en de rechtbank: "Ik ga dit voor een tweede maal zeggen , deze persoon is inderdaad een dajjal. Hij heeft zelf toegegeven, dat hij zijn preek ontving van zijn werkgever. Hoe is het mogelijk edelachtbare, dat Gods huizen als platform worden gebruikt door het ministerie. Deze man destabiliseerde de gebedsgangers en zelfs het gehele land”


01-06-2018, 21:11


Kunnen ze die man niet gwn tegen een muurtje zetten met een vuurpeleton

01-06-2018, 21:27

Citaat:
Na de getuigenis van de imam, vroeg rechter Ali Tarshi van Zafzafi om voor hem te verschijnen en te reageren op de woorden van de Imam. Nasser aarzelde niet en richtte het woord aan de “getuige” en de rechtbank: "Ik ga dit voor een tweede maal zeggen , deze persoon is inderdaad een dajjal. Hij heeft zelf toegegeven, dat hij zijn preek ontving van zijn werkgever. Hoe is het mogelijk edelachtbare, dat Gods huizen als platform worden gebruikt door het ministerie. Deze man destabiliseerde de gebedsgangers en zelfs het gehele land”
Lang leve Nasser Zefzafi. En alle marokkanen die zich tegen onrecht durven uit te spreken.

01-06-2018, 22:39

Citaat door fezmaroc:
Kogel door de kop en in de zee dumpen hirak trabando .


Citaat door Kadem_el_Saher:
Kunnen ze die man niet gwn tegen een muurtje zetten met een vuurpeleton
-