Bekijk volle/desktop versie : Veel verkeersongevallen op Marokkaanse wegen



31-05-2018, 22:00
In een week tijd stierven tijdens verkeersongevallen 15 mensen en raakten er 1642 gewond.



Vijftien mensen werden gedood en 1.642 anderen raakten gewond, waaronder 71 ernstig, tijdens 1260 verkeersongevallen in diverse steden in het Koninkrijk in de week van 21 tot 27 mei 2018, bericht het directoraat-generaal voor de Nationale Veiligheid (DGSN).

Deze ongevallen zijn voornamelijk te wijten aan het feit dat voetgangers en bestuurders de verkeersregels niet naleven, zoals te snel rijden, niet-respecteren van voorrangsregelingen, richting veranderen zonder signaalgebruik, niet-naleving van verkeerslichten en stoptekens, onbevoegde verandering van richting, gebrek aan controle over voertuigen, verkeer op de linker rijstrook, verkeer in de verboden richting en ongeoorloofd inhalen, meldde de verklaring.

31-05-2018, 22:52



Citaat door P224:
A45 amg

Nog nooit zo n stoere 2.0 liter blok gezien
Ik heb de CLA 45 een keer mogen rijden in Marokko. Zelfde blok en volgens mij bijna zelfde gewicht.
De A45 is compacter en kleiner en lijkt mij nog zieker. Helaas onbetaalbaar. A45 is droomauto.

Jou ondertekening trouwens... Die Ltifo spoort echt niet hahahahhahaa Dames met problemen adviseert hij een bezoekje aan coffeeshop HAHAHAHA