Bekijk volle/desktop versie : Iedereen heeft het over een gast die is gestorven op social media.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-05-2018, 16:27

Citaat door marokkaan300:
Inna li lahi wa inna ilayhi raji3oen.

Maar dit is echt het bewijs hoe dom de mensen zijn, f7al een kudde schapen die elkaar volgen.

Wanneer er elke dag mensen sterven in Syrië, Palestina en andere moslimlanden heeft niemand het erover, maar wnnr er op social media een hit is dan volgt iedereen het. Tazz 3likom
.

29-05-2018, 16:28


Ken je zijn verhaal?

29-05-2018, 16:33
Ik vroeg of je ze verhaal kon. Zie geen antwoord. En ja ik snap jou ook

29-05-2018, 16:39

Citaat door LVMB:
Omdat hij wat betekende voor de mensheid / maatschappij bij andere Islamitische mensen Hij was bekend dmv al het goede wat hij deed en hoeveel mensen hij heeft geholpen Beetje logisch dat mensen dan even schrikken als ze horen dat hij is overleden
slap excuus elk mensenleven is evenveel waard

29-05-2018, 16:40



Citaat door marokkaan300:
Inna li lahi wa inna ilayhi raji3oen.

Maar dit is echt het bewijs hoe dom de mensen zijn, f7al een kudde schapen die elkaar volgen.

Wanneer er elke dag mensen sterven in Syrië, Palestina en andere moslimlanden heeft niemand het erover, maar wnnr er op social media een hit is dan volgt iedereen het. Tazz 3likom
Ali Banat allah rahmou heeft sinds zijn diagnose gesteld is, en hem duidelijk werd dat hij niet lang meer had meer gedaan voor arme mensen dat wij ooit samen voor elkaar krijgen.
http://aboutislam.net/family-society/muslims-4-humanity/ali-banat/

Tuurlijk denkt iedereen over palestina en ook met hen hebben we te doen en willen we graag helpen.
In plaats van iedereen aan te pakken kunnen we hier mogelijkheden plaatsen over hoe we palestina kunnen helpen in de maand ramadan.
We moeten elkaar helpen om de zwakkere en minderbedeelden te helpen.

29-05-2018, 16:41

Citaat door marokkaan300:
Is dat die ene die rijk was en dan kanker heeft gekregen? Als hij dat is ja ik ken die voor jullie die kennen. Heb die al jaren geleden op een filmpje gezien met mohamed hoblos
Ik ken die voordat jullie die kennen serieus dit is geen liedje die je eerder kon dan iemand anders. Deze broeder is al jaren bekend en een voorbeeld voor ons. In de zin dat wij teveel waarde hechten aan spullen en tijd. Terwijl hij letterlijk alles kon kopen en doen.

29-05-2018, 16:46
Elke dood is niet fijn.
Yarab geef zijn familie sabr. En hem een goede plek.

29-05-2018, 16:47

Citaat door LVMB:
Ik denk dat het ook deels komt omdat hij er goed uitzag qua kleding en bepaalde merken kon veroorloven Maar dat zegt niets over een persoon So what draagt hij een jackje van 2k? Hij heeft zoveel mensen geholpen duizenden miljoenen euro’s weggegeven aan zieken en arme landen
Ja ik zeg jou eerlijk ik heb vaker gedacht zou hij net zoveel aandacht krijgen als hij er anders uit zag? had vandaag filmpje gekeken heb echt gehuild. Hoop dat zijn projecten blijven bestaan.

29-05-2018, 16:49
Ik ga hier verder ook niets meer over zeggen. Ik begrijp de topicstarter ook wel. Maar laten we op zijn minst hem met rust laten en enkel dua doen. Baarak allahu feekoem

29-05-2018, 16:49

Citaat door LVMB:
Het gaat niet om hoe hij eruit ziet Het gaat erom wat hij heeft gedaan

Wij hebben niks anders te zeggen dan enkel du’as verrichten En ook al vinden 2 mensen dat hij bullshit is of een slappe excuus I dont mind Er zijn miljoenen mensen die du’as voor hem verrichten Heel de wereld kent hem bijna
Precies

29-05-2018, 16:50

Citaat door LVMB:
Ah joh inplaats van zeiken waarom mensen du’as verrichten voor een overleden man die veel betekende in de mensheid/maatschappij van islamitische mensen die het niet goed hadden en ziek waren Kan je simpel een du’a doen en zwijgen
Ik zeik niet om dat mensen dua’s doen maar geef alleen Ts gelijk in zijn standpunt
De goede daden die deze persoon heeft gedaan zullen hem dichterbij het paradijs brengen
Maar omdat het op sociale media een hype is volgt iedereen het( kuddegedrag) terwijl die baby in Syrië sterft in zijn moeders armen daar hoor je niemand over

29-05-2018, 16:53
Als ie baard had en scheel zou kijken zou je al die wijven niet horen

29-05-2018, 16:55


Mensen aub jullie vasten

29-05-2018, 16:57

Citaat door LVMB:
Haha is goed jongens Moge Allah je leiden en zorgen dat je een eigen mening hebt inplaats van als een schaap achter TS zitten
ik zal dua voor je doen blijkbaar voel je aangevallen

29-05-2018, 18:22
Een gouden tip van mij aan jullie.

Iemand die een topic opent en met emotie reageert
Doe ook een dua voor dat persoon

Geen discussie aan gaan
Want ons volk kan niet met elkaar een discussie aan gaan


Moge Allah dat persoon vergeven
En moge Allah onze broeders en zusters bevrijden van de bezetters

Pagina's : [1] 2 3 4 5