Bekijk volle/desktop versie : Salaam people,



Pagina's : [1] 2 3 4 5

27-05-2018, 01:38
Ik mis jullie

27-05-2018, 01:40


Oké eigenlijk niet echt..

Maar ik heb dus een Iftar bij mij thuis geregeld en ik heb er zoveel zin in!


27-05-2018, 01:42
Ik weet niet waarom maar het lukt me maar niet om de koran te lezen. Heb Surah Al Baqarah gelezen. Ben nu bij Imraan, en ik kom maar niet verder dan de eerste 5/6 zinnen.

27-05-2018, 01:42
Wa aleikum salaam.

27-05-2018, 01:43


Naast je nicknaam wat is dat?? Een lachend konijntje?

27-05-2018, 01:44

Citaat door LoveMyHijaab:
Ik weet niet waarom maar het lukt me maar niet om de koran te lezen. Heb Surah Al Baqarah gelezen. Ben nu bij Imraan, en ik kom maar niet verder dan de eerste 5/6 zinnen.
Het zal je lukken In sha Allah! Geef de moed niet op. Elk woord telt aan hasanaats.

Jij kunt het!!

27-05-2018, 01:44
Ik had echt een leuk groepje met wie ik hier een beetje omging. Ze zullen me vast niet meer kennen,

Kajol4life, secondchance, mr_bruinsma, thedudemaster en accel.

Secondchance probeerde mij te koppelen aan mr_bruinsma Grappige tijden.

27-05-2018, 01:46

Citaat door verdad:
Naast je nicknaam wat is dat?? Een lachend konijntje?
Haha I think so? Of een beertje? I don’t know eigenlijk.

Citaat door verdad:
Het zal je lukken In sha Allah! Geef de moed niet op. Elk woord telt aan hasanaats.

Jij kunt het!!
In sha Allah! Ja ik wil het super graag doorzetten en dan beloof ik mezelf dat ik morgen 2/3 surats ga lezen maar Maar ik denk het ook omdat ze best lang zijn..

27-05-2018, 01:48

Citaat door Maghrabi27:
Haha bruinsma die turk. Ik vroeg mij net af of jij die ene bent die met turken gaat. Oppeens las ik bruinsma. Hahahha
Owja. Ik was die ene schandalige die met turken om ging. Werd door vele uitgescholden

Maar jij kent mij dus wil ik jou ook kennen. Wie ben jij?

27-05-2018, 01:48

Citaat door LoveMyHijaab:
Ik weet niet waarom maar het lukt me maar niet om de koran te lezen. Heb Surah Al Baqarah gelezen. Ben nu bij Imraan, en ik kom maar niet verder dan de eerste 5/6 zinnen.
Je hoeft het ook niet op volgorde te lezen.
Als een stuk niet werkt, sla het dan over en ga er naar terug als je klaar bent met de rest.
Niet dat uitstellen het meest positieve ooit is, maar je maakt dan wel voortgang.

27-05-2018, 01:51

Citaat door Abdul_Karim:
Je hoeft het ook niet op volgorde te lezen.
Als een stuk niet werkt, sla het dan over en ga er naar terug als je klaar bent met de rest.
Niet dat uitstellen het meest positieve ooit is, maar je maakt dan wel voortgang.
Ja inderdaad. Maar ik wil het liefst gewoon vanaf bovenaan tot de laatste lezen. Ik bedoel heb wel een uur de tijd om naar film te kijken maar geen koran te lezen. En daarmee stel ik mezelf iedere dag teleur.

27-05-2018, 01:52

Citaat door LoveMyHijaab:
Ik had echt een leuk groepje met wie ik hier een beetje omging. Ze zullen me vast niet meer kennen,

Kajol4life, secondchance, mr_bruinsma, thedudemaster en accel.

Secondchance probeerde mij te koppelen aan mr_bruinsma Grappige tijden.
Kajol4life, thedudemaster en mr_bruinsma. Zijn denk ik al getrouwd.

27-05-2018, 01:53



Citaat door LoveMyHijaab:
Haha I think so? Of een beertje? I don’t know eigenlijk.
In sha Allah! Ja ik wil het super graag doorzetten en dan beloof ik mezelf dat ik morgen 2/3 surats ga lezen maar Maar ik denk het ook omdat ze best lang zijn..
Verdeel het lezen over de dag. En voor alfjar en daarna nog een beetje lezen.

27-05-2018, 01:58

Citaat door verdad:
Verdeel het lezen over de dag. En voor alfjar en daarna nog een beetje lezen.
Ja dat dacht ik dus ook. Ik ga er nu even als het me lukt inshallah 50 lezen. Moet 200 zinnen..

27-05-2018, 02:00

Citaat door Maghrabi200:
Marocci10
Aha. You don’t like me thats all I know!

Pagina's : [1] 2 3 4 5