Bekijk volle/desktop versie : Als wij allemaal maar iedere keer uit elkaar gaan als we broer en zus worden..



Pagina's : [1] 2

24-05-2018, 02:07
En naar ieder persoon verschuiven met wie er ineens chemie is . Fysieke aantrekkingskracht tussen niet
mahrams zal altijd komen en gaan. Pas als je jaren samen woont knap je op elkaar af. Dat lijkt me logisch.
Hoe vaak willen iroumiejen dit toneelstukje gaan herhalen in dit leven vermoeiend.

24-05-2018, 02:33



Citaat door LoneWolff:
I don't get your point
Ben jij soms een aromi?

24-05-2018, 02:37

Citaat door LoneWolff:
nee, snap gewoon niet wat je probeert te zeggen
Wereldse mensen gaan gelijk uit elkaar als ze broer en zus worden. Zij verhuizen gelijk naar iemand met wie er chemie is.
Aantrekkingskracht tussen verschillende mannen en vrouwen zal altijd komen en gaan. Nadat je jaren samen woont is de spanning
er altijd af. Hoe vaak willen wereldse mensen wisselen van partner. Een gelovige als ik lijkt het vermoeiend.

24-05-2018, 02:42

Citaat door LoneWolff:
hahahha wat bedoel je met broer en zus worden? Gekke gedachtegang. Bedoel je dat als je gaat trouwen dat je dan op gegeven moment broer en zus word? Wel zieke gedachtegang.
Als de chemie er af is en er geen geslachtsgemeenschap meer is. Dat zal altijd gebeuren na verloop van tijd.

24-05-2018, 02:56



Citaat door batatazinador:
Als de chemie er af is en er geen geslachtsgemeenschap meer is. Dat zal altijd gebeuren na verloop van tijd.
Is dat zo??
Ik denk eerder dat ze hun tanden kwijt raken en vervangen door kunstmatige maar g.g. niet achterwege laten.

24-05-2018, 03:28

Citaat door verdad:
Is dat zo??
Ik denk eerder dat ze hun tanden kwijt raken en vervangen door kunstmatige maar g.g. niet achterwege laten.

24-05-2018, 03:28

Citaat door kenjouniet:
je denkt alleen aan sex, weirdo
Nederlanders ook.

24-05-2018, 09:13

Citaat door batatazinador:
Jou nick zegt genoeg

24-05-2018, 12:49

Citaat door -Eleganza-:
Dit klopt ook niet. Intimiteit blijf je behouden als je eraan werkt. De meeste mensen doen alleen weinig moeite voor elkaar na de verliefdheidfase. In het begin zijn ze super gek op elkaar door hormonen en wanneer het afneemt kijken ze niet naar elkaar om.

Een huwelijk + liefde neemt toe met de jaren. Hetzelfde geldt voor intimiteit. Zolang beide partijen eraan werken.
bedankt voor de wijsheid

24-05-2018, 13:02
Zit wat in.

Na een periode, meestal een paar jaren, wordt het minder inderdaad want je hebt namelijk alles al gezien. Maar daar begint loyaliteit en een huwelijk draait niet alleen om seks. Als je samen een goede band hebt, lol hebt met elkaar en de romantiek erin probeert te houden dan ben je misschien minder vaak intiem, maar de vuurwerk blijft aanwezig en dat is wat voldoening geeft denk ik.

Maar elke situatie en koppel is anders natuurlijk, sommige mensen weer hebben veel intimiteit nodig en worden ongelukkig van minder..

24-05-2018, 13:12

Citaat door bones:
Zit wat in.

Na een periode, meestal een paar jaren, wordt het minder inderdaad want je hebt namelijk alles al gezien. Maar daar begint loyaliteit en een huwelijk draait niet alleen om seks. Als je samen een goede band hebt, lol hebt met elkaar en de romantiek erin probeert te houden dan ben je misschien minder vaak intiem, maar de vuurwerk blijft aanwezig en dat is wat voldoening geeft denk ik.

Maar elke situatie en koppel is anders natuurlijk, sommige mensen weer hebben veel intimiteit nodig en worden ongelukkig van minder..
Wereldse koppels van T.V hebben totaal geen doorzettingsvermogen om energie in het partnerschap te steken.
'Ja, we waren net als broer en zus en we gingen uit elkaar.' En maar telkens vreemd gaan, zodra je chemie met een ander voelt, omdat
je normale relatie niet meer spannend en saai geworden is.

24-05-2018, 22:41
up

Pagina's : [1] 2