Bekijk volle/desktop versie : De basisschool grap



23-05-2018, 10:36
Nee ik ga nog niet klagen over de basisschool en mijn ervaringen.
Dit gaat om de idioterij van de baisschool grap die men elkaar uitvoert als ze op schoolreisje gaan en bij het terugkomen uitvoeren. (jeweet wel dat ze vroeger gingen bukken zodat alle bezorgde ouders dachten "hey de bussen zijn leeg"grap)
Nu is het al zover dat de bussen een paar straten verderop stoppen, en de kinderen uitstappen en de bussen daadwerkelijk leeg aankomen bij de wachtende bezorgde ouders die hun jonge telgen al de hele dag hebben moeten missen en afstaan aan incapabele tieners of invallers/stagaires(n)
Nee het is zo erg dat er drie klassen een paar straten eerder uitstapten en de bussen leeg naar de ouders reden, maar de kinderen dus naar de ouders toeliepen, maar nog wel even een drukke weg over moesten steken, en de kleine stagaire maar lachen met al die kwetsbare kindertjes die de drukke weg over staken WANT zo zij het "jij hebt net de perfecte grap uitgevoerd" jij hebt het risico genomen dat je met zoveel kinderen de weg oversteekt (waar er kinderen aangereden konden worden door onoplettende bestuurders die op een weg reden waar je 50 mag en je stak zo mooi over in een onoverzichtelijke bocht met je 40 kinderen die je volgde"
jij nam een groot risico om de ouders te laten denken dat hun kinderen niet terug kwamen van schoolreisje door zo een groot risico te nemen (maar je speelde met je eigen leven als één van die kids was geschept of aangereden, of permantente letsel had opgelopen door jouw stomme kop)
maar buiten om dat risico dat je nam om de ouders "te foppen" waar is de grap om ouders te laten denken dat hun kinderen van max. 10 jaar het niet terug hebben gehaalt?????

Echt sommige tradities in Nederland zijn zo fokt op dat ik er pissig om wordt

23-05-2018, 13:44


Goed dat ik het weet, zal glk even doorgeven dat de juf dat gekke plan in de ijskast kan zetten.

23-05-2018, 13:50


#notsureifsarcastic

23-05-2018, 13:53
Nee ben serieus. Mijn dochter blijft gwn lkkr in de bus zitten tot het eindpunt.

23-05-2018, 14:02


Weet niet of ze dat overal doen, maar in mijn plaats wel, en vind dat onverantwoord spelen met het leven kinderen, puur voor een lugubere grap uit te halen bij de ouders. “Oh uw kinderen zijn niet mee terug gekomen!! SURPRISE!!!! Grapjuhh”
Wat grapje? Het is niet alsof je iemands veter uit een schoen haalt, je doet net of mijn kinderen zijn verdwenen. Humor....

23-05-2018, 14:03
Ik vind het achterlijk. Heb er nog nooit van gehoord.

23-05-2018, 14:14
Deden jullie dat vroeger niet na schoolreisje en dan bukken in de bus achter de ramen?

23-05-2018, 14:23

Citaat door LageBrug:
Deden jullie dat vroeger niet na schoolreisje en dan bukken in de bus achter de ramen?
Ja dat is leuk, maar niet voortijdig uitstappen.

23-05-2018, 14:48
Mwah beide morbide grappen.

23-05-2018, 15:33

Citaat door LageBrug:
Mwah beide morbide grappen.
Ja in principe wel.

23-05-2018, 15:53
Slaat inderdaad nergens op gekke mensen. Wij deden ook nooit bukken als we terug kwamen van een schoolreisje. Gewoon volop zwaaien

23-05-2018, 18:20

Citaat door Nadiine_:
Slaat inderdaad nergens op gekke mensen. Wij deden ook nooit bukken als we terug kwamen van een schoolreisje. Gewoon volop zwaaien
Kids vinden dit wel geweldig