Bekijk volle/desktop versie : Madjoul dadels van de Dirk. WARNING!



Pagina's : [1] 2

17-05-2018, 22:44
[KOOP ZE NIET!!

Er staat geen land van herkomst op de pakken. Heb het daarom even opgezocht op het internet:

De 'Bomaja fruit' madjoul dadels.
http://www.docp.nl/open-brief-aan-dirk/

http://https://rightsforum.org/campagnes/nederlandse-dadels-uit-israelische-nederzettingen/

http://www.inminds.com/boycott-israeli-dates.php
In de linkjes kan je de andere merken zien die van oorsprong Israëlitisch zijn.]

17-05-2018, 22:45


Goodjob

17-05-2018, 22:49
Tessekur Abla. Ik heb ook Madjoul dadels gehaald. Nassilsan?

17-05-2018, 23:01

Citaat door NBDC:
Goodjob


10xs, spread the word!!

Citaat door Inversus:
Tessekur Abla. Ik heb ook Madjoul dadels gehaald. Nassilsan?


Geen dank! Heb je gekeken naar de herkomst ervan?

Goed alhamdoelillah, beetje hoofdpijn en een beetje heel erg veel slaap alleen jij?

Citaat door -Elegancce-:
Wat voor zin heeft boycotten van dadels als de oemah de Palestijnen niet helpt?


Alle kleine beetjes helpen. Het verspreiden en uitleggen dat het bezet grond is, is al een groot iets. Het is niet normaal dat zij die producten zo geniepig verkopen. En dat doen ze al door de boycot van de moslims te ontwijken. Want zeg nou zelf: de moslims kopen de meeste dadels, vooral in deze maand.

Citaat door -Elegancce-:
Begrijp de islamitische landen eerlijk gezegd niet. De palestijnen zijn aan hun lot overgelaten terwijl ze bondgenoten nemen zoals Amerika + Israël.
Het zijn allemaal puppets.

17-05-2018, 23:04


volgens mij was dit al bekend but tanks

17-05-2018, 23:10

Citaat door -Elegancce-:
Als het op de oemmah aankomt dan helpen alle kleine beetjes niet. Ze hebben niks aan boycot. We nuttigen zoveel pruductejnuit Israël. Ik vind het eerlijk gezegd nutteloos. Mensen worden vermoord en de oemah boycot dadels.


Citaat door Slimmejongen:
ahahah alsof die joden wakker liggen van het boycotten van hun dadels
israel is 1 van de top 10 meest innovatieve landen op aarde, google maar eens
jeruzalem bijvoorbeeld is de 5de snelste groeide high tech stad in de wereld
Het gaat om het principe. Je kan zeggen 'het maakt toch niks uit' en hen financieel blijven ondersteunen door hun producten te kopen, of je kan het niet kopen en op die manier geen bijdrage leveren aan hun groei. Zelfs 1 cent van mij, als moslim, is een cent te veel aan hen.

+ als je er niks tegen kunt DOEN (tegen het moorden) , kan je er op zijn minst met woord en daad tegen zijn en hen er telkens aan herinneren dat zij de bezetters zijn en iig van jou of van mij als individu geen steun krijgen.



Citaat door goudlokjuh__:
volgens mij was dit al bekend but tanks
Even ter herinnering.

17-05-2018, 23:20
Alsof Israël daarvan wakker ligt...

17-05-2018, 23:24

Citaat door vlinderA:
Alsof Israël daarvan wakker ligt...
Het doel is ook niet dat Israel daar wakker van ligt. Het gaat verder dan dat.

17-05-2018, 23:24

Citaat door vlinderA:
Alsof Israël daarvan wakker ligt...
Mij boeit het niet wat Israel ervan vindt, als ik maarmijn vasten niet verbreek met iets waar bloed aan kleeft. Snap je?

17-05-2018, 23:25

Citaat door kajol4life:
Het gaat om het principe. Je kan zeggen 'het maakt toch niks uit' en hen financieel blijven ondersteunen door hun producten te kopen, of je kan het niet kopen en op die manier geen bijdrage leveren aan hun groei. Zelfs 1 cent van mij, als moslim, is een cent te veel aan hen.

+ als je er niks tegen kunt DOEN (tegen het moorden) , kan je er op zijn minst met woord en daad tegen zijn en hen er telkens aan herinneren dat zij de bezetters zijn en iig van jou of van mij als individu geen steun krijgen.




Even ter herinnering.
Als ik jou was zou ik aan zulke mensen niet zoveel letters verspillen.

17-05-2018, 23:27

Citaat door NBDC:
Als ik jou was zou ik aan zulke mensen niet zoveel letters verspillen.
Zijn medemoslims, daar kan ik boeken vol voor schrijven + het kan zijn dat je mensen op andere gedachten kan brengen door eigen gedachten te delen.

17-05-2018, 23:27

Citaat door NBDC:
Als ik jou was zou ik aan zulke mensen niet zoveel letters verspillen.
Hoezo 'zulke mensen'. Ieder heeft toch recht op zijn of haar mening

17-05-2018, 23:32



Citaat door kajol4life:
Zijn medemoslims, daar kan ik boeken vol voor schrijven + het kan zijn dat je mensen op andere gedachten kan brengen door eigen gedachten te delen.
Iedereen heeft z'n eigen principes, dat heb je ook nogmaals aan ze uitgelegd hierboven, maar als iemand de principes van de ander op zo een manier benaderd, dan verdient ie geen uitleg. Je snapt wat ik bedoel, je kent me langer dan vandaag.

17-05-2018, 23:38

Citaat door NBDC:
Iedereen heeft z'n eigen principes, dat heb je ook nogmaals aan ze uitgelegd hierboven, maar als iemand de principes van de ander op zo een manier benaderd, dan verdient ie geen uitleg. Je snapt wat ik bedoel, je kent me langer dan vandaag.


Citaat door -Elegancce-:
Op wat voor manier? Het is gewoon respectvol en normaal.
Its okay. Vond het alleen dubieus dat veel moslims hun vasten verbreken met Israelische dadels. Terwijl velen ook nog eens dua doen voor Palestina.

Dus ja. Het probleem is dat veel moslims niet eens weten dat het Israelische dadels zijn en wat dit betekent.

17-05-2018, 23:40

Citaat door kajol4life:
Its okay. Vond het alleen dubieus dat veel moslims hun vasten verbreken met Israelische dadels. Terwijl velen ook nog eens dua doen voor Palestina.

Dus ja. Het probleem is dat veel moslims niet eens weten dat het Israelische dadels zijn en wat dit betekent.
WikiLeaks had getoond dat Israel zich voordoet als Europese zakenmannen en de dadels van de Palestijnen koopt. Vervolgens veranderen ze de verpakking ..

Pagina's : [1] 2