Bekijk volle/desktop versie : Ik ben er dus net achter dat ik niet kan gorgelen



14-05-2018, 22:43
Ik maak geen grap. Ik doe dit nooit. Met mondwater die ik gewoon “spoelen” en dan uitspugen. Wtf ben ik voor mislukkeling
Wie kan dat nou niet

Ik wilde, vanwege keelpijn dus, gorgelen mer zout water. Wtfff, jammer dat ik het niet heb gefilmd

14-05-2018, 22:51




Oefening baart kunst, blijf doorgaan

14-05-2018, 22:52
je mankeert ook alles jij. altijd ziek, altijd dit altijd dat een echte prinsesje


Als er een cursus bestond 'how to live/survive in this world for dummies'. hadk je allaaaang al opgegeven.

14-05-2018, 22:55

Citaat door kajol4life:


Oefening baart kunst, blijf doorgaan
! Ik ben bang dat ik stik

Citaat door Maffia.:
je mankeert ook alles jij. altijd ziek, altijd dit altijd dat een echte prinsesje


Als er een cursus bestond 'how to live/survive in this world for dummies'. hadk je allaaaang al opgegeven.
Jaa maar echt. En wollah he ik werd nooit ziek. Echt nooit, maar de laatste maanden ben ik gewoon een lopend virus. Ik ben verdwaald ofzo

14-05-2018, 23:01


Allah y shafik. Hoop dat je beter wordt, anders heeft je aankomende vent ook niks aan je.


"heb snottebel, kan nie koken vandaag, doei."

14-05-2018, 23:01

Citaat door Maffia.:
Allah y shafik. Hoop dat je beter wordt, anders heeft je aankomende vent ook niks aan je.


"heb snottebel, kan nie koken vandaag, doei."
Zomaar beschouw je me, zomaar

14-05-2018, 23:03
Ik hoor en zie jou ook gewoon die poging wagen steeds

14-05-2018, 23:04

Citaat door -Eleganttt-:
Hahahahah, beterschap. Oefenen!
Mama zei gewoon keihard; Ya Allah wat he ik gebaard

Thanksss

Citaat door Fietsbell:
Ik hoor en zie jou ook gewoon die poging wagen steeds
Wollah ik was bang dat ik ging stikken. En opnieuw en opnieuw

14-05-2018, 23:07
Hhhh, je stikt niet. Als je gorgelt gaat het klepje in je keel (de huig) voor de zuurstofbuis schuiven. Of zoiets. Die stiktraining is alweer een tijd geleden.

14-05-2018, 23:14

Citaat door kajol4life:
Hhhh, je stikt niet. Als je gorgelt gaat het klepje in je keel (de huig) voor de zuurstofbuis schuiven. Of zoiets. Die stiktraining is alweer een tijd geleden.
goeie arts jij

Citaat door -Eleganttt-:
HAHAHAHAHHAHA, mama’s zijn zo leuk. Kijk uit dat je mondwater niet doorslikt!
Dasrom houd ik het op simpel spoelen. Geen gegorgel