Bekijk volle/desktop versie : Wie gebruikt kvk nummers



Pagina's : [1] 2

14-05-2018, 15:41
Om belasting te ontwijken??

14-05-2018, 16:20


Goedzo

14-05-2018, 18:58
Hoe leg eens uit?

14-05-2018, 19:11

Citaat door -Eleganttt-:
De belasting ontwijken is dom. Je snijdt jezeld daarmee in de vingers. Gewoon belasting betalen. Ze komen er altijd achter en dan ben je alles kwijt.
vooral met KvK nummers. Ben echt benieuwd.

14-05-2018, 19:29



Citaat door -Eleganttt-:
De belasting ontwijken is dom. Je snijdt jezeld daarmee in de vingers. Gewoon belasting betalen. Ze komen er altijd achter en dan ben je alles kwijt.
Ontwijken is legaal he. Je mag belasting alleen niet ontduiken.

14-05-2018, 19:31
Ontwijken in de zin van ondernemerstarief ipv normaal tarief voor de auto? (bijv)

14-05-2018, 19:31

Citaat door studente.:
Hoe leg eens uit?
Gewoon belasting terug vragen voor producten die je hebt gekocht. Je kan tering veel dingen declareren..

Je studiegeld kan je deels terug krijgen, je telefoon abonnement. Computer. Als je eet tijdens werktijden.

14-05-2018, 19:32

Citaat door Judas_V2.0:
Gewoon belasting terug vragen voor producten die je hebt gekocht. Je kan tering veel dingen declareren..

Je studiegeld kan je deels terug krijgen, je telefoon abonnement. Computer. Als je eet tijdens werktijden.
Zelfs betaalde sadaqa sommige hulporganisatie zijn ook geregistreerd zag ik.

14-05-2018, 19:34

Citaat door Judas_V2.0:
Gewoon belasting terug vragen voor producten die je hebt gekocht. Je kan tering veel dingen declareren..

Je studiegeld kan je deels terug krijgen, je telefoon abonnement. Computer. Als je eet tijdens werktijden.
Oh zo de zogenaamde werkingskosten. Ik vraag in 8 van de 10 gevallen standaard alle facturen op. En geef ondernemers bij voorbaat al aan dat ze alle kosten die ze maken bij moet houden. Theoretisch kan je niet alles (blijven) declareren.

Ohja voor apparatuur etc. vergeet BTW aangifte niet.

14-05-2018, 19:36

Citaat door -Eleganttt-:
Dit is toch algemeen bekend? Als ondernemer/student/werknemer etc kan je altijd dingen terugvragen.
Niet iedereen weet dat.. iemand had mij laatst nog iets uitgelegd wat ik nu al weer ben vergeten..

14-05-2018, 19:38

Citaat door studente.:
Oh zo de zogenaamde werkingskosten. Ik vraag in 8 van de 10 gevallen standaard alle facturen op. En geef ondernemers bij voorbaat al aan dat ze alle kosten die ze maken bij moet houden. Theoretisch kan je niet alles (blijven) declareren.

Ohja voor apparatuur etc. vergeet BTW aangifte niet.
Nee idd. Het zou raar zijn als je alles kon declareren.
Als je echt diep wil ingaan in ontwijken moet je zijn bij een fiscus.. die leggen je wel van die rare constructies uit met dochterbedrijven. Of postvakbedrijven.
Blijkbaar mogen zulke dingen gewoon.

14-05-2018, 19:39
Ik moet terug betalen smh

14-05-2018, 19:40



Citaat door kajol4life:
Zelfs betaalde sadaqa sommige hulporganisatie zijn ook geregistreerd zag ik.
Echt?? .. ja maar hulporganisaties zijn inprinciepe gewoon stichtingen. Je kan niet een stichting beginnen en dat niet registreren. Zo zou iedereen opeens geld kunnen verduisteren.

14-05-2018, 19:40

Citaat door Poison.:
Ik moet terug betalen smh
Heb je ook een kvk nr dan?

14-05-2018, 19:44

Citaat door Judas_V2.0:
Echt?? .. ja maar hulporganisaties zijn inprinciepe gewoon stichtingen. Je kan niet een stichting beginnen en dat niet registreren. Zo zou iedereen opeens geld kunnen verduisteren.
Je kan het als goodwill/sociaal onderdeel van je bedrijf doen. Of gewoon als particulier.

Pagina's : [1] 2