Bekijk volle/desktop versie : Alles is haram.



Pagina's : [1] 2

09-05-2018, 19:24

Citaat door appie-killy:
Er is geen twijfel over of E120 wel/niet haram.
Er is geen 1 site/imam/geleerde die je zal vertellen dat E120 halal is.
E-nummer 120 is haram.
Aanschouw de verboden dingen in de Islam.
- Fristi
- Roze koeken
- Yoghurt/Vla met rode vruchtensmaak(aardbei/framboos/kers)
- Roze muisjes (van de beschuit met muisjes)
- M&M’s
- Bubblicious kauwgom
- Aardbei Liga
- Look-o-Look snoep
- Alle Red Band snoep(Niet door E120 maar aangegeven op officieële website: http://www.redband.nl/contact )
- Alle Oreo (Niet door E120 maar aangegeven op officieele website: http://www.oreo.co.uk/faq )

Maar maak jullie niet druk mensen want volgens de Koran geeft de Maan licht en dat klopt niet, dus je kan alles gewoon blijven eten

edit: ben trouwens de rode vruchten ijs vergeten.

2e edit: oja en discobits biscuit zit ook e120 in, die zijn toch wel verdomd lekker
.

09-05-2018, 19:28


Wat zit je toch allemaal te ratelen mens?

Voor varkens snoepjes eten wordt je inshallah vergeven. Ex moslim worden is pas een zware zonde bereid je maar voor en ga van de zon genieten en laat islam en moslims met rust

09-05-2018, 19:30
dat is idd bijna alles

09-05-2018, 19:36

Citaat door geurkaars:
Wat zit je toch allemaal te ratelen mens?

Voor varkens snoepjes eten wordt je inshallah vergeven. Ex moslim worden is pas een zware zonde bereid je maar voor en ga van de zon genieten en laat islam en moslims met rust
ik ken een paar ex moslims en ja zij zijn altijd bezig met het beschuldigen van islam voor hun tekortkomingen in deze wereld..

09-05-2018, 19:47



Citaat door appie-killy:
Hmmm nee eerder omdat ze er nog dagelijks mee geconfronteerd worden, en ze beseffen dat de koran vol met fouten zit en het onbegrijpelijk dat mensen hun hele leven ervoor geven en zelfs van de kinderen zonder dat ze zich afvragen of het wel echt de waarheid is.
ik heb het niet over jou maar over ex moslims die ik ken..
ik kan me voorstellen dat types die de koran niet begrijpen tot de conclusie kunnen komen dat er veel fouten in zit ja..

09-05-2018, 19:51
lkkr boeien allemaal producten die je lichaam schaden dan goed doen.....ohja nevertheless hoe meer je meer bewust afstand neemt van dat soort producten destemeer hasanat je verdiend

09-05-2018, 19:52
appie denkt Moslims ontbijten met fristi en roze koeken

09-05-2018, 21:56

Citaat door appie-killy:
Hmmm nee eerder omdat ze er nog dagelijks mee geconfronteerd worden, en ze beseffen dat de koran vol met fouten zit en het onbegrijpelijk dat mensen hun hele leven ervoor geven en zelfs van de kinderen zonder dat ze zich afvragen of het wel echt de waarheid is.
welke fouten

09-05-2018, 23:00

Citaat door appie-killy:
Er is geen twijfel over of E120 wel/niet haram.
Er is geen 1 site/imam/geleerde die je zal vertellen dat E120 halal is.
E-nummer 120 is haram.
Aanschouw de verboden dingen in de Islam.
- Fristi
- Roze koeken
- Yoghurt/Vla met rode vruchtensmaak(aardbei/framboos/kers)
- Roze muisjes (van de beschuit met muisjes)
- M&M’s
- Bubblicious kauwgom
- Aardbei Liga
- Look-o-Look snoep
- Alle Red Band snoep(Niet door E120 maar aangegeven op officieële website: http://www.redband.nl/contact )
- Alle Oreo (Niet door E120 maar aangegeven op officieele website: http://www.oreo.co.uk/faq )

Maar maak jullie niet druk mensen want volgens de Koran geeft de Maan licht en dat klopt niet, dus je kan alles gewoon blijven eten

edit: ben trouwens de rode vruchten ijs vergeten.

2e edit: oja en discobits biscuit zit ook e120 in, die zijn toch wel verdomd lekker
Luizen eten is haram dus wat is je punt?

09-05-2018, 23:06

Citaat door appie-killy:
Mijn punt is dat alle producten die ik heb opgenoemd haram zijn. En wat je dan doet zal me een halalworst wezen, maar ik weet nu al dat deze producten ook verboden zullen worden voor jullie kinderen. Iets wat ècht niet kan!
waarom kan dat niet? Als ons geloof zegt dat wij dat niet mogen, dan mogen wij dat niet. Wat is daar mis mee?

09-05-2018, 23:18

Citaat door appie-killy:
Mijn punt is dat alle producten die ik heb opgenoemd haram zijn. En wat je dan doet zal me een halalworst wezen, maar ik weet nu al dat deze producten ook verboden zullen worden voor jullie kinderen. Iets wat ècht niet kan!
Jij hebt een blokkendoos nodig want redband boycotten en al dat andere troep is de gewoonste zaak van de wereld dus maak je niet druk om hetgene wat de mensen wel of niet willen eten dus get a life dude

09-05-2018, 23:20
Vannacht heb je nachtmerries en lig je erom wakker

Ruim je shit op en veeg je stront bijelkaar
Verman je

09-05-2018, 23:22



Citaat door appie-killy:
En dat dus iets waar ik tegen ben, je geloof kan je hoop uithalen of whatever, maar niet vertellen dat je het een zonde is als je fristi drinkt. Als je dat al gaat verbieden voor je kinderen, zeg dan nooit maar dan ook nooit dat het een eigen keus is.
het is ook een eigen keus om je kinderen met haram of halal op te voeden, dus hoe bedoel je dat je dat nooit mag zeggen?

Is je leven of die van je kinderen nu incompleet omdat ze geen fristi mogen drinken?

10-05-2018, 00:24

Citaat door Darkmatter1991:
De koran praat over een letterlijke eerste menselijke koppel genaamd Adam en Eva waarvan 7,5 miljard mensen zouden afstammen. Evolutie door natuurlijke selectie maakt gehakt van dit soort mythologische onzin. Om deze reden is de creatiemythe van Adam en Eva aantoonbaar onjuist.

Moslims claimen dat de koran het letterlijke woord is van een almachtige God. Aangezien de koranische verklaring omtrent het menselijk bestaan aantoonbare onzin is kan men concluderen dat dit niet het woord van een alwetende God kan zijn. Derhalve kan je de koran plaatsen waar het thuishoort: in de prullenbak van de geschiedenis van menselijke producten.
en de bron van het leven of de heelal moet iets uit het niets zijn toch..
je weet wel abracadabra hocus pocus...

10-05-2018, 00:51

Citaat door appie-killy:
waaauuw ik weet niet hoevaak ik dit nog moet gaan typen, maar hoe weet jij dat dat niet mogelijk is??????? Je kan niet weten of het wel of niet mogelijk is want “niets” bestaat niet meer!!! Dus vraag ook niet “Heb je ooit iets zien komen van niets” neeee . Want dat kan al niet omdat “niets” niet bestaat. Sinds het begin van het universum is er altijd en overal iets. Zelfs in vacuüm is er iets! Anders zoek je toch de betekenis van “niets” op op google. In de Koran ga je het niet vinden.
Maar aan dat zinnetje wat je zegt bevestig je alleen maar dat je in God gelooft omdat je maar niet weten wat anders, je begrijpt iets niet en de wetenschappers weten iets niet dus dan zal het wel God wezen. Maar als ke het zo wilt spelen dan is er een hele lijst met dingen die men niet wist in het verleden en de wetenschappers in het verleden niet wisten, en destijds zouden ze dan zeggen dat God er iets mee te maken heeft, maar later de tijd weten we die dingen, en word de lijst met dingen die we niet weten kleiner en kleiner. Zie het als een meteoriet waarvan ze vroeger dachten dat het uit de hemel viel van God, en waar vandaag de dag nog 5x naar word gebeden. GOD OF THE GAPS!! Dat is waarin jij in gelooft en niet Allah. En btw zelfs al word morgen bekend hoe iets uit het niets kon ontstaan dan zal je het toch niet geloven , want het zal dan toch niet overeenkomen met de Koran en je bent nou eenmaal erin gezogen.
niets bestaat niet nee daarom kan je onmogelijk daaruit iets laten ontstaan..

Pagina's : [1] 2