Bekijk volle/desktop versie : WouldEbru Umar gaat los: ‘De leden van DENK en NIDA zijn landveradders!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

04-05-2018, 08:37

Citaat door URUS:
De Libelle- en GeenStijl-columniste tevens moeder van WouldCha3b (WouldEbru) windt er geen doekjes om. Nadat zij recentelijk een debat modereerde tussen DENK-prominent Farid Azarkan en mensen als Wierd Duk, is zij eruit. De aanhang van ‘islamitische partij’ DENK is uit op landverraad, zo schrijft zij op GeenStijl.


http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/02/ebru-umar-gaat-los-de-leden-van-denk-en-nida-zijn-landverraders-open-en-bloot/
.

04-05-2018, 09:16


Dit was haar verhaal:


Ebru Umar: En dan nu DENK
Ebru over het tumultueuze Identiteitsdebat en de zaalhoolies van Farid Azarkan

Afgelopen maandag had ik tijdens het Identiteitsdebat in Rotterdam mijn allereerste close encounter met aanhangers van DENK. Noem me naïef, noem me übernaïef, maar ik had gedacht dat ook deze mensen, wonend, levend en opgeleid in Nederland, toch iets van de Nederlandse fatsoensnormen hadden meegekregen. Zeker in een setting die niet bedoeld was om te rellen: de mooiste zaal van Rotterdam in het Wereldmuseum. Er was geen politieke rel die uitgevochten diende te worden, er was geen politie of ME op de been – waarom ook? Er was immers alleen de intentie tot een debat. Over identiteit. In Rotterdam.

Dat dat op voorhand bemoeilijkt werd omdat twee van de beoogde vrouwelijke panelleden bedreigd werden en wegens familie-omstandigheden afzegden (zelf bedreigd worden is één ding, als je familie erbij wordt gehaald, brengt dat extra verantwoordelijk met zich mee), had natuurlijk een voorbode moeten zijn. Alle respect voor het wegblijven van de vrouwen, maar dat ik maandag zou overleven had ik weinig twijfel over. Dat het tuig dat zich DENK aanhang noemt ook nog een andere manier van bedreigen heeft, was ik vergeten. Op de eerste twee rijen had de fanclub van Farid Azarkan zich verzameld. Tot zover niets nieuws. Ware het niet dat deze lieden een missie hadden, anders dan een debat bijwonen. Hun held toejuichen, hun vijanden uitjoelen en waar mogelijk de avond ontregelen. Niet met fysiek maar verbaal geweld.

Het ergste van de voorgaande zin is de wetenschap dat de DENK aanhang nu keihard juicht. Mission accomplished. De haat in de ogen, de minachting van de jongens en meisjes en de relbereidheid van de achterban, is schrikbarend. Ja, ik minacht alles wat een hoofddoek draagt maar dat neemt niet weg dat als ik in functie ben, ik het fatsoen heb om die grietjes als volwaardig mens te behandelen. Zelfs Farid Azarkan, onderdeel van een politieke partij die geen doel heeft anders dan Nederland te ontwrichten, tweespalt te zaaien onder de bevolking en jongeren op te hitsen met termen als discriminatie, wil ik nog een hand geven. Maar waarom eigenlijk?

De jongens en meisjes van de DENK Fanclub zoeken een recht dat ze niet kwijt zijn. Ze worden in Nederland behandeld als volwaardige burgers. Ze wonen niet in Turkije, waar mensen met een afwijkende mening zonder proces worden vastgezet. Waar mensen met een andere etniciteit vervolgd worden als terrorist. Waar mensen met een andere seksuele voorkeur worden mishandeld omdat ze anders zijn. Waar mensen omdat ze vrouw zijn, geacht worden minderwaardig te zijn. Waar Turkije staat, had elke willekeurige islamitische staat kunnen staan.

De jongens en meisjes van de DENK Fanclub wonen in het vrije Nederland waar iedereen gelijk is en gelijk wordt behandeld. En toch worden ze gedreven door haat, gebrainwashed met haat door de zalvende woorden van Azarkan en de zijnen. De hoofddoek in het publiek was satanisch vrolijk – vol trots toonde ze zichzelf aan me, probeerde ze me te intimideren en uit te dagen. Alsof ze dacht dat ik elk moment dat kopvod van d’r hoofd zou trekken. Quod non. Het enige wat ik dacht was: ‘Wat leven we toch in een mooi land dat zo’n grietje me openlijk kan haten en haar minachting voor me kan tonen. En wat een armoe dat ze niet inziet dat niemand in deze zaal haar voor minderwaardig aanziet omdat ze die lap stof op d’r hoofd heeft. Hoe kan het dat ze de vrijheid niet voelt die dit land wat zij haat en waar ze op afgeeft – anders ben je geen DENK fangirl – haar biedt. Wat bijzonder dat ze denkt dat ik onder de indruk ben van haar valse blik en satanisch genoegen om de orde te verstoren, samen met haar DENK vriendjes.’

En de orde verstoren deden ze.

Ongepast klappen juichen joelen en fluiten.

We hadden er geen antwoord op.

Ik had er geen antwoord op – vooral niet op dat fluiten. De haat in de zaal was niet zozeer gericht op het debat of het onderwerp (identiteit) maar ook gericht op de man. Vrouw in mijn geval. Ik was er niet van onder de indruk. Haat me wat je wilt. In mijn hoofd klinken dan altijd de bemoedigende woorden die Thierry Baudet me tijdens mijn landarrest elke avond door de telefoon toesprak: het is ook óns Nederland Ebru.

Het is zéker ook ons Nederland. De landverraders, de NSB’ers zijn anno 2018 niet te herkennen aan hun huidskleur of afkomst, hell, ze zijn zelfs niet aan hun etniciteit of ras te herkennen. Nee, het is een stuk makkelijker. De landverraders zijn degenen lid zijn van DENK, lid zijn van NIDA en zij die zich openlijk associëren met deze islamitische partijen. Ik hou van Rotterdam. Ik hou van Rotterdammers. En OMG wat hou ik van de Rotterdamse Groenlinks, PvdA en SP, die alle schaamte voorbij zijn en openlijk toegeven de islamisering van Rotterdam en dús Nederland prima te vinden. Wat hou ik ervan dat zij zich hebben uitgesproken voor een islamitisch front met NIDA. Landverraders zitten niet in kelders. Landverraders doen dat open en bloot. Zodat de rest van ons geen enkele twijfel heeft waar we voor moeten kiezen, waar we op moeten stemmen om in ieder geval Rotterdam leefbaar te houden.

04-05-2018, 09:22
Evengoed kreeg ze geen beste recensie van DDS:




Debat van Leefbaar Rotterdam over ‘Identiteit’ was typisch: beschamend, bekrompen en chaotisch


Maandag was ik aanwezig bij de paneldiscussie van Leefbaar Rotterdam over Identiteit: ‘Weg Met Ons’. Het debat werd aangekondigd als een nieuw hoofdstuk in het debat over immigratie, integratie en identiteit. Dat is heimelijk mislukt. Het debat was beschamend om te zien, een mix van gejoel en geschreeuw en de volwassenheid was ver te zoeken.

Het begon al bij een lezing van Sid Lukkassen. Lukkassen is niet een man van weinig woorden. Sterker nog, hij kan zo passievol en enthousiast praten over onderwerpen, dat je hem eerder tegen moet houden om niet de hele discussie per ongeluk over te nemen. Als inleidend spreker gaf hij dit maal een rustig en goed betoog over het onderwerp. Natuurlijk, net iets te lang, maar het was nog niet vervelend, al zeg ik het zelf. Na twintig minuten werd die bruut afgekapt door Ebru Umar, de gespreksleider deze avond. Die begreep niet ‘dat er iemand was die dit een goed idee vond’.


Het was schofferend gedrag van een vrouw die de rest van de avond (het leek bijna opzettelijk) de gesprekken met passieve-agressiviteit aan het blokkeren was met aantijgingen, suggestieve vragen, of sarcastische opmerkingen. Umar kan zichzelf wel goed neerzetten als een vrouw die zegt wat ze denkt en ze heeft zeker nogal wat meegemaakt de afgelopen jaren. Het is dan ook niet meer dan logisch dat het resulteert in een direct, schofferende, cynische houding. Dat is allemaal begrijpelijk als je hier naar kijkt als mens, maar haar neerzetten als gespreksleider was wel het meest absurde wat je had kunnen doen voor deze avond. Er was geen ‘leiding’, er was kaping en negatieve sturing van het debat.

De panelleden, onder andere Wierd Duk, Geerten Waling, en Farid Azarkan werd overspoeld, door de zaal, Ebru Umar, of door henzelf, met beledigingen en geschreeuw. Het was vaak niet te verstaan en het ‘ja, maar jij’-complex was sterk aanwezig. Wierd Duk wilde weggaan nadat Azarkan zonder reden erbij haalde dat de Telegraaf, waar Duk voor werkt, collaboreerde met de Nazi’s. Begrijpelijk, maar iedereen begrijpt in zo een context dat Azarkan fout zit door zo laag te mikken. Azarkan ging voor een aantal minuten uit de panel, omdat hij het niet eens was met de statistieken die Wierd Duk gebruikte.

Het was een kinderdagverblijf. De enige persoon waar ik echt van onder de indruk was, was Geerten Waling. Hij probeerde de gesprekken te nuanceren en legde de vinger op de zere plek. Verbinding door feiten en respect blijven tonen. Waling moest compenseren voor al het slechte gedrag in de rest van het debat. Moet dit het nieuwe hoofdstuk voorstellen in het debat over Identiteit? Dat hoop ik niet, want dit debat was juist representatief voor de huidige (giftige) stand van zaken in de discussie over Identiteit. Gooien met platitudes en karikaturen naar elkaar, schreeuwen om boven de ander uit te komen, jij-bakken tot je een ons weeg en het meest fundamentele aspect: niet willen luisteren naar de ander.

Nu ik dit stukje tik, voel ik weer dat vervangende gevoel van schaamte. Niet alleen voor de panelleden en Ebru Umar, maar ook voor een deel van de zaal. Mensen die begonnen te joelen en te schreeuwen, allemaal maar voor een beetje aandacht, of met het doel om de ander belachelijk te maken. Ik heb helemaal niets nieuws geleerd en niets nieuws gehoord. Alleen maar een herhaling van zetten en het neerzetten van een belachelijke karikatuur van het eigene en elkaar.

Voor het volgende debat of lezing over Identiteit een aantal tips: kies een goede gespreksleider, kies goede stellingen en heb toch eens respect voor elkaar. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar je bent wel verdomd volwassen. Gedraag je er dan ook naar.

04-05-2018, 09:29

Citaat door OBB:
Dit was haar verhaal:


Ebru Umar: En dan nu DENK
Ebru over het tumultueuze Identiteitsdebat en de zaalhoolies van Farid Azarkan

Afgelopen maandag had ik tijdens het Identiteitsdebat in Rotterdam mijn allereerste close encounter met aanhangers van DENK. Noem me naïef, noem me übernaïef, maar ik had gedacht dat ook deze mensen, wonend, levend en opgeleid in Nederland, toch iets van de Nederlandse fatsoensnormen hadden meegekregen. Zeker in een setting die niet bedoeld was om te rellen: de mooiste zaal van Rotterdam in het Wereldmuseum. Er was geen politieke rel die uitgevochten diende te worden, er was geen politie of ME op de been – waarom ook? Er was immers alleen de intentie tot een debat. Over identiteit. In Rotterdam.

Dat dat op voorhand bemoeilijkt werd omdat twee van de beoogde vrouwelijke panelleden bedreigd werden en wegens familie-omstandigheden afzegden (zelf bedreigd worden is één ding, als je familie erbij wordt gehaald, brengt dat extra verantwoordelijk met zich mee), had natuurlijk een voorbode moeten zijn. Alle respect voor het wegblijven van de vrouwen, maar dat ik maandag zou overleven had ik weinig twijfel over. Dat het tuig dat zich DENK aanhang noemt ook nog een andere manier van bedreigen heeft, was ik vergeten. Op de eerste twee rijen had de fanclub van Farid Azarkan zich verzameld. Tot zover niets nieuws. Ware het niet dat deze lieden een missie hadden, anders dan een debat bijwonen. Hun held toejuichen, hun vijanden uitjoelen en waar mogelijk de avond ontregelen. Niet met fysiek maar verbaal geweld.

Het ergste van de voorgaande zin is de wetenschap dat de DENK aanhang nu keihard juicht. Mission accomplished. De haat in de ogen, de minachting van de jongens en meisjes en de relbereidheid van de achterban, is schrikbarend. Ja, ik minacht alles wat een hoofddoek draagt maar dat neemt niet weg dat als ik in functie ben, ik het fatsoen heb om die grietjes als volwaardig mens te behandelen. Zelfs Farid Azarkan, onderdeel van een politieke partij die geen doel heeft anders dan Nederland te ontwrichten, tweespalt te zaaien onder de bevolking en jongeren op te hitsen met termen als discriminatie, wil ik nog een hand geven. Maar waarom eigenlijk?

De jongens en meisjes van de DENK Fanclub zoeken een recht dat ze niet kwijt zijn. Ze worden in Nederland behandeld als volwaardige burgers. Ze wonen niet in Turkije, waar mensen met een afwijkende mening zonder proces worden vastgezet. Waar mensen met een andere etniciteit vervolgd worden als terrorist. Waar mensen met een andere seksuele voorkeur worden mishandeld omdat ze anders zijn. Waar mensen omdat ze vrouw zijn, geacht worden minderwaardig te zijn. Waar Turkije staat, had elke willekeurige islamitische staat kunnen staan.

De jongens en meisjes van de DENK Fanclub wonen in het vrije Nederland waar iedereen gelijk is en gelijk wordt behandeld. En toch worden ze gedreven door haat, gebrainwashed met haat door de zalvende woorden van Azarkan en de zijnen. De hoofddoek in het publiek was satanisch vrolijk – vol trots toonde ze zichzelf aan me, probeerde ze me te intimideren en uit te dagen. Alsof ze dacht dat ik elk moment dat kopvod van d’r hoofd zou trekken. Quod non. Het enige wat ik dacht was: ‘Wat leven we toch in een mooi land dat zo’n grietje me openlijk kan haten en haar minachting voor me kan tonen. En wat een armoe dat ze niet inziet dat niemand in deze zaal haar voor minderwaardig aanziet omdat ze die lap stof op d’r hoofd heeft. Hoe kan het dat ze de vrijheid niet voelt die dit land wat zij haat en waar ze op afgeeft – anders ben je geen DENK fangirl – haar biedt. Wat bijzonder dat ze denkt dat ik onder de indruk ben van haar valse blik en satanisch genoegen om de orde te verstoren, samen met haar DENK vriendjes.’

En de orde verstoren deden ze.

Ongepast klappen juichen joelen en fluiten.

We hadden er geen antwoord op.

Ik had er geen antwoord op – vooral niet op dat fluiten. De haat in de zaal was niet zozeer gericht op het debat of het onderwerp (identiteit) maar ook gericht op de man. Vrouw in mijn geval. Ik was er niet van onder de indruk. Haat me wat je wilt. In mijn hoofd klinken dan altijd de bemoedigende woorden die Thierry Baudet me tijdens mijn landarrest elke avond door de telefoon toesprak: het is ook óns Nederland Ebru.

Het is zéker ook ons Nederland. De landverraders, de NSB’ers zijn anno 2018 niet te herkennen aan hun huidskleur of afkomst, hell, ze zijn zelfs niet aan hun etniciteit of ras te herkennen. Nee, het is een stuk makkelijker. De landverraders zijn degenen lid zijn van DENK, lid zijn van NIDA en zij die zich openlijk associëren met deze islamitische partijen. Ik hou van Rotterdam. Ik hou van Rotterdammers. En OMG wat hou ik van de Rotterdamse Groenlinks, PvdA en SP, die alle schaamte voorbij zijn en openlijk toegeven de islamisering van Rotterdam en dús Nederland prima te vinden. Wat hou ik ervan dat zij zich hebben uitgesproken voor een islamitisch front met NIDA. Landverraders zitten niet in kelders. Landverraders doen dat open en bloot. Zodat de rest van ons geen enkele twijfel heeft waar we voor moeten kiezen, waar we op moeten stemmen om in ieder geval Rotterdam leefbaar te houden.
haten en huilen dat kan ze die ebru umar..

04-05-2018, 09:43


Ze komt enorm frustrerend over.

Ik citeer uit haar tekst:
Citaat:
Wat bijzonder dat ze denkt dat ik onder de indruk ben
Na het lezen van de tekst is iedereen het er wel mee eens: ze is onder de indruk.

Vooral dat ze de moeite neemt om zo ene lap tekst te schrijven.

Ziek wijf is het. Wouldche3b moet worden verbannen

04-05-2018, 09:59

Citaat door F70:
wouldebru lijkt zoveel op haar.. gewoon dezelfde tactieken en gedragstoornissen.

04-05-2018, 10:22

Citaat door Monddoodbario:
Ze komt enorm frustrerend over.

Ik citeer uit haar tekst:

Na het lezen van de tekst is iedereen het er wel mee eens: ze is onder de indruk.

Vooral dat ze de moeite neemt om zo ene lap tekst te schrijven.

Ziek wijf is het. Wouldche3b moet worden verbannen
Het schrijven van lappen tekst is haar werk, Monddoodbario. Dat ze ook hierover schrijft lijkt me wel logisch.

Een paar rijen bezoekers die de boel wat zitten te verstieren... Irritant toch?

Nog los van de vraag of zij de juiste persoon was om deze discussie te leiden. Geen slimme keus volgens mij.

04-05-2018, 10:44
Ebru umar, who gives a shi....t

04-05-2018, 10:44

Citaat door OBB:
Het schrijven van lappen tekst is haar werk, Monddoodbario. Dat ze ook hierover schrijft lijkt me wel logisch.

Een paar rijen bezoekers die de boel wat zitten te verstieren... Irritant toch?

Nog los van de vraag of zij de juiste persoon was om deze discussie te leiden. Geen slimme keus volgens mij.
Wat de ene irritant vind hoeft de ander niet irritant te vinden.

Ze komt enorm gefrustreerd over. Ze geeft aan dat ze niet onder de indruk was maar ze liegt er over. Ze was zeker wel onder de indruk. Zo erg dat ze hier een lap tekst over schreef.

Als schrijven haar beroep is kan ze ook over de natuur schrijven of over wat ze gedroomd heeft vannacht.

04-05-2018, 10:45
En ze is totaal ongeschikt als gespreksleider.

Zij laat zich leiden door emoties en frustraties. Ongeschikt wijf.

04-05-2018, 12:06
" maar ik had gedacht dat ook deze mensen, wonend, levend en opgeleid in Nederland, toch iets van de Nederlandse fatsoensnormen hadden meegekregen."

Deze mensen zijn in feite "translanders" Ja geboren in Nederland, Europa. Maar daar kunnen zij niets aan doen. In feite zijn zij Turken, Marokkanen.
Zij vinden dat zij gewoon in het verkeerde land zitten. Tja, dus haten zij ook de Nederlandse cultuur, mores.

04-05-2018, 12:18
Daar waar de studenten op de universiteit van Leiden de lectures op alle mogelijke manieren probeerden te saboteren van Baudet omdat ze deze man nogal fascistische ideeën erop na vonden houden, countourt Ebru de zelfingenomen
Baudet als “beschermer van ons land”..... één die openlijk toegeeft dat hij voor een homeopatische verdunning is zodat Europa dominant blank blijft en niet afrikaniseert.

Hij gebruikt uiteraard graag zijn house negro’s om namens de minderheid te vertellen wat de meerderheid wilt....

Als je in dat artikel ook nog openlijk schrijft dat je hoofddoeken minacht en vervolgens dat je ze wel menswaardig wilt gaan behandelen....

Hoe verhoudt dit zich, een groep minachten en tegelijkertijd menswaardigheid bieden?

Maar goed.... omdat ze schrijft wat de dominante groep wilt, mag ze uiteraard gaan modereren.....

04-05-2018, 12:31



Citaat door Adela.:
Daar waar de studenten op de universiteiten van Leiden de lectures op alle mogelijke manieren probeerden te saboteren van Baudet omdat ze deze man nogal fascistische ideeën erop na vinden houden, countourt Ebru de zelfingenomen
Baudet als “beschermer van ons land”..... één die openlijk toegeeft dat hij voor een homeopatische verdunning is zodat Europa blank blijft en niet afrikaniseert.

Hij gebruikt uiteraard graag zijn house negro’s om namens de minderheid te vertellen wat de meerderheid wilt....

Als je in dat artikel ook nog openlijk schrijft dat je hoofddoeken minacht en vervolgens dat je ze wel menswaardig wilt gaan behandelen....

Hoe verhoudt dit zich, een groep minachten en tegelijkertijd menswaardigheid bieden?

Maar goed.... omdat ze schrijft wat de dominante groep wilt, mag ze uiteraard gaan modereren.....
Het ontbreekt je totaal niet aan een dosis gezonde hersenscellen!!! Mashallah

Met jou IQ camoufleer je de gemiddelde IQ op deze forum die door leden als Litfoe en Wouldche3b laag wordt gehouden.

04-05-2018, 12:51
Dat heeft toch iedereen... hersenen om na te denken. Maar of ze functioneel worden gebruikt....

Ik ken de meeste leden hier (nog) niet, dus geen idee wie bovengenoemde leden zijn.

Khayr in shaa Allah, sukrane :-)

04-05-2018, 15:12

Citaat door Adela.:
Daar waar de studenten op de universiteit van Leiden de lectures op alle mogelijke manieren probeerden te saboteren van Baudet omdat ze deze man nogal fascistische ideeën erop na vinden houden, countourt Ebru de zelfingenomen
Baudet als “beschermer van ons land”..... één die openlijk toegeeft dat hij voor een homeopatische verdunning is zodat Europa dominant blank blijft en niet afrikaniseert.

Hij gebruikt uiteraard graag zijn house negro’s om namens de minderheid te vertellen wat de meerderheid wilt....

Als je in dat artikel ook nog openlijk schrijft dat je hoofddoeken minacht en vervolgens dat je ze wel menswaardig wilt gaan behandelen....

Hoe verhoudt dit zich, een groep minachten en tegelijkertijd menswaardigheid bieden?

Maar goed.... omdat ze schrijft wat de dominante groep wilt, mag ze uiteraard gaan modereren.....
De linkse elite hebben over in de westelijke wereld de macht overgenomen op universiteiten.
De studenten worden gehersenspoeld met hun visie, die voortkomt uit het misplaatste idee dat zij moreel superieur zijn.
Met de fascisten hebben zij gemeen (!) mensen niet niet hun visie delen te demoniseren, verbaal kapot te willen maken, "kalt te stellen".
Lang geleden werd al gesteld de antifascisten zullen de nieuwe fascisten zijn. En het komt steeds meer uit.
Exact zo onverzoenlijk als de fascisten van vroeger. Dezelfde methodes tegen wie het niet met hun eens zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8