Bekijk volle/desktop versie : anaal



12-05-2005, 20:06
Hey,

Ik las zojuist in de nieuwe HUMO (belgisch weekblad) dat moslima's anaal toelaten om toch maar hun maagdenvlies te behouden. Gebeurt dit echt ? Is dat niet hetzelfde als ontmaagden voor god ? Ik dacht dat men totaal geen sex mocht hebben voor het huwelijk...

12-05-2005, 20:10


Citaat door Finn:
Hey,

Ik las zojuist in de nieuwe HUMO (belgisch weekblad) dat moslima's anaal toelaten om toch maar hun maagdenvlies te behouden. Gebeurt dit echt ? Is dat niet hetzelfde als ontmaagden voor god ? Ik dacht dat men totaal geen sex mocht hebben voor het huwelijk...
he dombo tuurlijk is anaal haraam, wat enkele achterlijke moslimas doen is not my f.cking problem if u know what I mean. anaal is en blijft haraam, tfoe wie dat doet denkt zehma maagd te blijven?? ziet god dan niet alles?tfoe

23-05-2005, 17:43
dat het gebeurd is geen fabeltje, maar er zit een kern van waarheid in jou woorden. Een echte moslima zou zich nooit anaal laten nemen, maar helaas gebeurd dit wel!

23-05-2005, 18:44
ik zou dan nog eerder gewoon sex hebben inplaats van anaal, ik snap vrouwen niet zehma als ze zich anaal laten nemen is dat niet zo erg als je je van voor laat nemen, je maagdenvlies blijft misschien heel, maar allah weet en ziet alles, dus je kunt jezelf wel voor de gek houden en je aanstaande man maar allah weet alles, als ze later verantwoording moeten afleggen dan piepen ze wel anders......

24-05-2005, 13:11


Citaat door Finn:
Hey,

Ik las zojuist in de nieuwe HUMO (belgisch weekblad) dat moslima's anaal toelaten om toch maar hun maagdenvlies te behouden. Gebeurt dit echt ? Is dat niet hetzelfde als ontmaagden voor god ? Ik dacht dat men totaal geen sex mocht hebben voor het huwelijk...
Ze behouden hun maagdenvlies voor hun toekomstige man,zodat hij niet weet dat ze al sex heeft gehad.Normaal kan hij dat niet te weten komen,want anale sex is niet toegelaten in de islam.Maar als haar toekomstige ook het achterpoortje wil proberen,ja dan heeft ze een probleem.Het komt er op neer dat sex niet mag voor het huwelijk voor man en vrouw.Dus niet het maagdenvlies intact houden,maar ieder ander gaatje benutten.

28-05-2005, 03:11
je endeldarm is een exit en geen ingang.

28-05-2005, 12:57
ik doe er niet aan dus voel me niet aangesproken maar t schijnt zo te zijn ja! Vindt het wel hypo ga dan all the way

28-05-2005, 17:29
Marokkaanse meiden zijn ook gewoon maar mensen. Mensen die ontkennen dat Marokkaanse meiden nog 'heilig' zijn mogen dit mijn gezicht komen zeggen. Kan je uit ervaring vertellen dat er nog maar heel weinig mocra's zijn die helemaal niks doen voor het huwelijk.

28-05-2005, 17:45
ik heb de humo ook gelezen!!

echt beschamend!!!

29-05-2005, 14:34

Citaat door 87zahra87:
ik heb de humo ook gelezen!!

echt beschamend!!!
voor hen die anale sex bedrijven is het zeker beschamend.
ik voel me in geen enkel geval beschamend, àls ik sex zou hebben is het op de normale manier, want dat hypocriet gedoe komt me de strot uit. tfoe