Bekijk volle/desktop versie : Stelling: Vrouwen die geen respect....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

30-04-2018, 04:15
Stelling: Vrouw die geen respect heeft voor haar vader kan ook geen respect hebben voor haar man...

30-04-2018, 04:41



Citaat door SheikhAlBalad:
Stelling: Vrouw die geen respect heeft voor haar vader kan ook geen respect hebben voor haar man...
Kan zeker wel, respect moet je verdienen, ook als vader zijnde en dat zou niet heel moeilijk behoren te zijn gezien een vader er al van baby af aan bij is. En respect is nog steeds niet hetzelfde als gehoorzaamheid, of het simpelweg eens zijn

30-04-2018, 06:22
Welcome back.

30-04-2018, 11:30

Citaat door Abdul_Karim:
Kan zeker wel, respect moet je verdienen, ook als vader zijnde en dat zou niet heel moeilijk behoren te zijn gezien een vader er al van baby af aan bij is. En respect is nog steeds niet hetzelfde als gehoorzaamheid, of het simpelweg eens zijn
Ik weet niet of het weer zo een westerse leugen is of facade, of gewoon zo een universele kwak quote die door elke eend wordt overgenomen.
Maar respect is geen verdien model, het is niet iets dat een mens een ander mens moet laten verdienen, zijn we slaven van elkaar??
je behandelt elk mens en elk levend wezen en elke stad elk huis elke vorm dat ons leven geeft en schenkt en behoud geef je gewoon bij voorbaat al respect,
dat is gewoon de basis.
Elk ander figuur die dat niet doet, of eerst onderdanigheid of iets anders eist van iemand voor diegene respect mag en kan krijgen.... kom op man.

Respect moet je verdienen... mijn advies voor iedereen inc mezelf, denk eerst na voor we dingen kopieren of roepen.

30-04-2018, 11:34



Citaat door LageBrug:
Ik weet niet of het weer zo een westerse leugen is of facade, of gewoon zo een universele kwak quote die door elke eend wordt overgenomen.
Maar respect is geen verdien model, het is niet iets dat een mens een ander mens moet laten verdienen, zijn we slaven van elkaar??
je behandelt elk mens en elk levend wezen en elke stad elk huis elke vorm dat ons leven geeft en schenkt en behoud geef je gewoon bij voorbaat al respect,
dat is gewoon de basis.
Elk ander figuur die dat niet doet, of eerst onderdanigheid of iets anders eist van iemand voor diegene respect mag en kan krijgen.... kom op man.

Respect moet je verdienen... mijn advies voor iedereen inc mezelf, denk eerst na voor we dingen kopieren of roepen.
Wat jij zegt is echt onzin.
Hoezo slaven van elkaar?
Je kan je respect naar iemand toe verliezen als diegene je onrecht heeft aangedaan.
Je hebt vaders die hun kinderen niet goed behandelen. Dan is de kans groot dat ze geen respect voor hem hebbben.

30-04-2018, 11:40
Onzin.

Sommige vaderfiguren zijn verdwaald kennen de betekenis vrouw en kinderen niet.

Die kun je dan beschouwen als een wild vreemde.

Ze leven maar zijn in feite dood.
A sheikh moel dbiez.

30-04-2018, 11:41

Citaat door verdad:
Onzin.

Sommige vaderfiguren zijn verdwaald kennen de betekenis vrouw en kinderen niet.

Ze leven maar zijn in feite dood.
Zoals die van jou? Anders zou jij niet zo schijnheilig zijn

30-04-2018, 11:42

Citaat door -Magghrebbia:
Wat jij zegt is echt onzin.
Hoezo slaven van elkaar?
Je kan je respect naar iemand toe verliezen als diegene je onrecht heeft aangedaan.
Je hebt vaders die hun kinderen niet goed behandelen. Dan is de kans groot dat ze geen respect voor hem hebbben.
In mijn geloof zijn we allemaal gelijke van elkaar, een andere broeder of zuster hoeft voor mij niet eerst aan te tonen dat ze door bepaalde handelingen mijn respect verdienen.

Waarom zou je je respect verliezen naar iemand die je onrecht heeft aangedaan? waarom zou iemand die jou onrecht aandoet, zoveel macht verdienen over jou, zodat je je karakter en houding aanpast.
Wat is niet goed behandelen vanuit een vader rol? verdient de vader meer respect als hij je overlaad met kado's en LV tasjes? waarom verdient een vader opeens geen respect meer, wat weet jij van je vader en zijn strijd en zorg?

30-04-2018, 11:52

Citaat door -Elegant-:
Dan dien je nog steeds goed te zijn.
Al zou zo iemand in zijn sterfbed liggen. Ik zou degene niet bezoeken.

Ik voel totaal geen liefde voor degene.

30-04-2018, 11:52

Citaat door LageBrug:
In mijn geloof zijn we allemaal gelijke van elkaar, een andere broeder of zuster hoeft voor mij niet eerst aan te tonen dat ze door bepaalde handelingen mijn respect verdienen.

Waarom zou je je respect verliezen naar iemand die je onrecht heeft aangedaan? waarom zou iemand die jou onrecht aandoet, zoveel macht verdienen over jou, zodat je je karakter en houding aanpast.
Wat is niet goed behandelen vanuit een vader rol? verdient de vader meer respect als hij je overlaad met kado's en LV tasjes? waarom verdient een vader opeens geen respect meer, wat weet jij van je vader en zijn strijd en zorg?
In ONS geloof is dat inderdaad zo.

Meid, wie heeft het over kado's en LV tasjes?
Je klinkt echt dom.
Er zijn vaders die snuiven, drinken, vreemdgaan en niet voor hun kinderen zorgen.
Die hun vrouw en kinderen de zorg niet bieden die zij nodig hebben, simpelweg omdat zij hun eigen lusten achterna zitten.
Sorry hoor, maar zo een man verdiend geen respect. Ik weet niet waar jij het over hebt met je tasjes.

30-04-2018, 11:54

Citaat door verdad:
Al zou zo iemand in zijn sterfbed liggen. Ik zou degene niet bezoeken.

Ik voel totaal geen liefde voor degene.
Moge je kinderen later jou behandelen zoals jij jou ouders behandelt.

30-04-2018, 11:56

Citaat door -Elegant-:
Ik denk er anders over maar kan wel begrijpen wanneer mensen zo handelen. Zou zelf wel bezoeken en het vergeven. Je ouders maken fouten en er rust nog steeds een plicht op ons: goedheid.
Het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Als je zelf in zo'n situatie zit, ga je anders piepen.

30-04-2018, 11:58



Citaat door -Magghrebbia:
In ONS geloof is dat inderdaad zo.

Meid, wie heeft het over kado's en LV tasjes?
Je klinkt echt dom.
Er zijn vaders die snuiven, drinken, vreemdgaan en niet voor hun kinderen zorgen.
Die hun vrouw en kinderen de zorg niet bieden die zij nodig hebben, simpelweg omdat zij hun eigen lusten achterna zitten.
Sorry hoor, maar zo een man verdiend geen respect. Ik weet niet waar jij het over hebt met je tasjes.
Er zijn idd vaders die dat doen, maar dan nog zijn ze je vader en verdienen ze jouw respect.

30-04-2018, 12:01

Citaat door -Elegant-:
Zuster, niet iedereen hier heeft makkelijk praten. Nee, ik zou gewoon zo handelen. Heb liever dat ik iemand vergeef dan iemand laten sterven zonder vergeving. Vooral als het op mijn ouders aankomt. Als toekomstige ouders zullen we ook fouten maken en dan wens je als ouder ook dat ze je vergeven. We vergeten vaak dat ouders mensen zijn die fouten maken.
Ik lees het stukje over het sterfbed nu pas.
Ja dat zeker wel.

30-04-2018, 12:02

Citaat door LageBrug:
Er zijn idd vaders die dat doen, maar dan nog zijn ze je vader en verdienen ze jouw respect.
Respect? Voor?
Als jij als vader en manzijnde je verantwoordelijkheid niet neemt, verdien je niet eens een blik.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7