Bekijk volle/desktop versie : Ben je in het echte leven ook zoals je virtueel bent?



Pagina's : [1] 2

28-04-2018, 01:06
Wie heeft hier 1 gezicht, doelend: gezicht die je hier vertoont vertoon je ook openlijk in je omgeving zoals bij vrienden en familie

28-04-2018, 01:14


In essentie ben ik virtueel dezelfde persoon als in real life. Alleen de tone of voice kan virtueel bij mij wat harder en scherper overkomen.

28-04-2018, 01:17

Citaat door yasirc:
In essentie ben ik virtueel dezelfde persoon als in real life. Alleen de tone of voice kan virtueel bij mij wat harder en scherper overkomen.
Na3am, dat is ook via WhatsApp zo want tekst komt vaker droog of hard over of fout terwijl als het werd gezicht face to face dan was het anders opgevat.

Ik denk dat de meeste hier hun remmen loslaten en harder zijn en arroganter of liever en onschuldiger en vromer dan buiten virtueel wallahu a3lam

28-04-2018, 01:18
Hier ook hetzelfde, ben super sociaal en kan levelen naar iemand zijn profiel/ status: pas mij makkelijk aan de persoon wie ik tegenover mij heb. Soms zoek ik ook de grenzen op, zoals ik hier wellicht ik af en toe doe. En kom zeker geïntimideerd over... te zelfverzekerd wat anderen wellicht ook kan af schrikken.

28-04-2018, 01:21



Citaat door Adela.:
Hier ook hetzelfde, ben super sociaal en kan levelen naar iemand zijn profiel/ status: pas mij makkelijk aan de persoon aan wie ik tegenover mij heb. Soms zoek ik ook de grenzen op, zoals ik hier wellicht ik af en toe doe. En kom zeker geïntimideerd over... te zelfverzekerd wat anderen wellicht ook kan af schrikken.
Intimiderend en afschrikken heb ik niet ervaren bij jou maar gair in sha allaah. Moge Allaah ons beschermen tegen meerdere gezichten en schijnheiligheid

28-04-2018, 01:35

Citaat door A_bdars:
Na3am, dat is ook via WhatsApp zo want tekst komt vaker droog of hard over of fout terwijl als het werd gezicht face to face dan was het anders opgevat.

Ik denk dat de meeste hier hun remmen loslaten en harder zijn en arroganter of liever en onschuldiger en vromer dan buiten virtueel wallahu a3lam
Hoe zie jij jezelf in vergelijking hoe je virtueel bent?

28-04-2018, 01:45
Lekker boeiend bro.

anonieme forum.

28-04-2018, 01:45

Citaat door yasirc:
Hoe zie jij jezelf in vergelijking hoe je virtueel bent?
Hier ben ik soms wat agressief in reageren en reageer ik makkelijk op topics van andere mensen en geef ik negatieve aandacht teveel aandacht, meer dan nodig.

In het echte leven reageer ik vrijwel niet agressief omdat men mij niet irriteert noch beledigt of aanvalt enz want ik kan vrijwel letterlijk met iedereen goed opschieten en virtueel zijn velen helaas heel bijdehand en scheldend gezien het anoniem is.

Ik zie mezelf hier zoals ik in het echt ben behalve dat ik erg droog ben hier en weinig tot niet lachend en grappend. Het is hier ook een andere wereld, mensen zijn sneller genoodzaakt je te beledigen en aan te vallen, je af te kraken of te trollen dus je vertoont automatisch ook een andere houding tegenover deze gedrag dan het gedrag die je vertoont in het echte leven simpelweg omdat in het echte leven mensen iet zo tegen je doen en dus ben je chill met iedereen en heb je met niemand problemen

28-04-2018, 01:47

Citaat door Yazzin-:
Lekker boeiend bro.

anonieme forum.
Kan boeiend zijn en een zelf reflectie van waarom moet men zich anders voordoen dan je bent in het echt. Waarom je zelf harder voordoen dan je bent of zachter dan je bent of mooier en vromer dan je bent enz. Best boeiend vind ik zelf bro

28-04-2018, 01:50

Citaat door Yazzin-:
Lekker boeiend bro.

anonieme forum.
Is zeker wel boeiend, want onze Schepper maakt geen onderscheid tussen virtueel gedrag en hoe je je werkelijk gedraagt.

28-04-2018, 01:51

Citaat door yasirc:
Is zeker wel boeiend, want onze Schepper maakt geen onderscheid tussen virtueel gedrag en hoe je je werkelijk gedraagt.
Inderdaad agi

28-04-2018, 01:54

Citaat door A_bdars:
Hier ben ik soms wat agressief in reageren en reageer ik makkelijk op topics van andere mensen en geef ik negatieve aandacht teveel aandacht, meer dan nodig.

In het echte leven reageer ik vrijwel niet agressief omdat men mij niet irriteert noch beledigt of aanvalt enz want ik kan vrijwel letterlijk met iedereen goed opschieten en virtueel zijn velen helaas heel bijdehand en scheldend gezien het anoniem is.

Ik zie mezelf hier zoals ik in het echt ben behalve dat ik erg droog ben hier en weinig tot niet lachend en grappend. Het is hier ook een andere wereld, mensen zijn sneller genoodzaakt je te beledigen en aan te vallen, je af te kraken of te trollen dus je vertoont automatisch ook een andere houding tegenover deze gedrag dan het gedrag die je vertoont in het echte leven simpelweg omdat in het echte leven mensen iet zo tegen je doen en dus ben je chill met iedereen en heb je met niemand problemen
Je bent de afgelopen jaren wel heel wat milder in je reacties geworden en je laat je ook niet meer uit de tent lokken. Is een goede eigenschap. Moge Allah jou hiervoor belonen. Ameen.

28-04-2018, 01:56


waarom zijn we hier überhaupt actief?

28-04-2018, 02:01

Citaat door yasirc:
Je bent de afgelopen jaren wel heel wat milder in je reacties geworden en je laat je ook niet meer uit de tent lokken. Is een goede eigenschap. Moge Allah jou hiervoor belonen. Ameen.
Amien wa iyaak agi. Ik zie het meer als dat het agressief reageren of schelden geen toegevoegde waarde heeft en geen nut. Het is virtueel dus wat heeft ruzie voor nut. Het is ook niet gek dat ik tijd geleden agressiever was in reageren en harder want er gebeurde erg en erg veel achter de schermen waar jullie geen weet van hebben en daarnaast ook veel openlijk met pijlen naar mij. Ik ben een mens zoals andere mensen en bloed stijgt ook naar mijn hoofd.

Maar alhamdoelilah, jezelf verdedigen is enkel voeding voor onrechtplegende om door te gaan dus wie wil roddelen en liegen en vies doen, ga je gang en vecht met de muur, want de beste reply tegen onrechtplegende djoehaal is geen reply. Moet nog eraan werken maar gair, soms is een pak slaag uitdelen ook gezond

Ik vind jou toffer en neutraler en eerlijker walhamdoelilah, djazaka Allaahu gairaan

28-04-2018, 02:02

Citaat door Yazzin-:
waarom zijn we hier überhaupt actief?
Goede vraag

Pagina's : [1] 2