Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die getrouwd zijn en hier op m.nl zitten



20-04-2018, 03:12
Moeten dat vermelden
Ook hier moeten jullie een teken dragen zoals de trouwring
Wil niet met getrouwde vrouwen flirten thats all

20-04-2018, 03:55


Nu ga ik echt uitloggen.

21-04-2018, 06:13
Er komen hier zelfs moeders met 7 kinderen
Draag een teken svp zodat jullie niet lastiggevallen worden door jongeren met teveel testosteron

21-04-2018, 08:39
Die zitten meestal bij kookhoekje toch
Ze mogen gerust hier komen voor info enzo

Niet iedereen komt hier voor een stoute handelingen

Maar mohim laat ze lekker hier komen
Beter dan andere niet maroc plekken

21-04-2018, 09:36


Geldt ook voor de getrouwde mannen. En het is net hoe mr deadly zegt

21-04-2018, 09:47

Citaat door Mr.Deadly:
Die zitten meestal bij kookhoekje toch
Ze mogen gerust hier komen voor info enzo

Niet iedereen komt hier voor een stoute handelingen

Maar mohim laat ze lekker hier komen
Beter dan andere niet maroc plekken
Meestal is niet altijd dus ze zitten hier soms ook
Ik zeg nergens dat zij hier niet mogen komen broer, sterker nog ze zijn welkom. Dit gaat over flirten door meestal jongens
Mijn punt is dat jongemannen dat weten en dat zij vooral respect tonen en op hun taal letten.
Respect zowiezo voor alle vrouwen mits zij zuiver zijn

21-04-2018, 09:49

Citaat door Nadiine_:
Geldt ook voor de getrouwde mannen. En het is net hoe mr deadly zegt
Geldt niet voor getrouwde mannen omdat vrouwen zich kunnen gedragen en mannen meestal niet habibi
Het zijn de mannen die verbale en fysieke handelingen verrichten
Het zijn de mannen die hengelen en niet de vrouwen als je begrijpt wat ik bedoel
Daarnaast mag de vrouw maar 1 man hebben en de man mag 4 vrouwen huwen als hij aan de voorwaarden voldoet
Een getrouwde man heeft volgens islamitische begrippen het recht om de 2de vrouw te versieren (hengelen) en een getrouwde vrouw heeft dat recht niet en is het haar verboden

21-04-2018, 09:58

Citaat door MisterMaster:
Geldt niet voor getrouwde mannen omdat vrouwen zich kunnen gedragen en mannen meestal niet habibi Het zijn de mannen die verbale en fysieke handelingen verrichtenHet zijn de mannen die hengelen en niet de vrouwen als je begrijpt wat ik bedoel
Daarnaast mag de vrouw maar 1 man hebben en de man mag 4 vrouwen huwen als hij aan de voorwaarden voldoet
Alsof de mannen hier aanspreken vanwege die regel ze willen zelfs bewust vreemdgaan.

21-04-2018, 10:06
Ik vind dat die mensen niet eens hier op moeten zitten.

Sorry maar als je getrouwd bent dan heb je al echt veel aan je man. Dat je niet eens aan m.nl kan denken. Tenzei je een waardeloze man hebt.

Of kinderen bijvoorbeeld, kinderen horen alle aandacht te krijgen. Als ik met een kind ben me hele aandacht gaan naar dat kind. Je kan echt niet nog denken oh even m.nle hoor.
Wat een waardeloze moeder ben je dan vooral als je hier 24/7 zit.

21-04-2018, 10:17
Ik doe waar ik zin in heb. Getrouwd of niet. Andermans regels boeien mij niet.

21-04-2018, 10:17

Citaat door 3assfoera:
Ik vind dat die mensen niet eens hier op moeten zitten.

Sorry maar als je getrouwd bent dan heb je al echt veel aan je man. Dat je niet eens aan m.nl kan denken. Tenzei je een waardeloze man hebt.

Of kinderen bijvoorbeeld, kinderen horen alle aandacht te krijgen. Als ik met een kind ben me hele aandacht gaan naar dat kind. Je kan echt niet nog denken oh even m.nle hoor.
Wat een waardeloze moeder ben je dan vooral als je hier 24/7 zit.
Je man zit niet de hele dag bij je, als hij echte man is zit hij de hele dag uit zijn naad te werken om zijn gezin te onderhouden en zijn geliefde vrouw lekker verwennen.
Er wordt nergens gezegd dat zij hier 24/7 zitten zoals de meeste vrijgezelle vrouwen dat wel doen habibi
Ze kan en mag heus wel voor ontspanning en kennis hier surven als het haar schikt maar draag een teken om signaal af te geven om fitan te voorkomen

21-04-2018, 10:20
Jullie horen het vrouwen die waardeloze mannen hebben krijgen goedkeuring om met andere mannen te praten !

21-04-2018, 10:26



Citaat door MisterMaster:
Je man zit niet de hele dag bij je, als hij echte man is zit hij de hele dag uit zijn naad te werken om zijn gezin te onderhouden en zijn geliefde vrouw lekker verwennen.
Er wordt nergens gezegd dat zij hier 24/7 zitten zoals de meeste vrijgezelle vrouwen dat wel doen habibi
Ze kan en mag heus wel voor ontspanning en kennis hier surven als het haar schikt maar draag een teken om signaal af te geven om fitan te voorkomen
Er staat ook.. heeel goed lezen aub... “ vooral als je hier 24/7 op zit”

“ VOORAL ALS”


Voor ontspanning? Hierop? Je bent ook niet echt 100. En voor kennis dat is dan al helemaal fout. Wtf moet een vrouw op m.nl zitten voor kennis?
Als ze kennis wilt op doen, moet ze de qoran gaan lezen en naar lezingen gaan of een studie dat daar over gaat studeren.
Geen m.nl? Niemand is hier betrouwbaar.. NIEMAND.
Zelfs de beste zusters en beste broeders kunnen hier verkeerde informatie geven.
Dus aub geen onzin meer praten.

21-04-2018, 10:50
Zo de besems komen weer uit de kast.