Bekijk volle/desktop versie : "rot op ziyech"



19-04-2018, 22:41
En gefluit was te horen van de helft van de stadion bijna 90 minuten lang tot ziyech scoorde.

Grappigste van alles is dat hij de beste man op het veld was hhhhh echt mongolen daar die racisten

19-04-2018, 22:43


Blij dat psv kampioen is geworden echt lekker na al die klaag muur gedoe tegenover ziyech

20-04-2018, 02:03
Bro, we zijn allemaal pro een bepaalde club of anti een bepaalde club.
Maar verwerk dat (haat) aub niet in je berichtgeving.

Waarom zeg je niet voor de volledigheid dat er inderdaad paar debielen rot op riepen maar dat dat werd beantwoord door de echte fans met Zi-yech! Zi-yech!


20-04-2018, 02:36
Nog maar 2 potjes voor spek en bonen en hij is verlost van de zionisten in Amsterdam

20-04-2018, 03:42


@ Gunnerfan



Blijf jij maar ej racistisceh aanhang verdedigen.



Ajax is geen goede club voor een Marokkaan. Accepteer dat eens.

20-04-2018, 03:44

Citaat door FCE:
Nog maar 2 potjes voor spek en bonen en hij is verlost van de zionisten in Amsterdam
Ik ben het altijd 99,9% oneens met jouw reactie´s, maar hierin ondersteun ik jouw reactie.


Houd vol Ziyech!!!!!!,je bent bijna verlost van die zionisten c.q nazi´s van Amsterdam.



En dan wacht je een mooie periode tegemoet met een trainingskamp van een maand in het beeldschone Crans MOntana ,Zwitserland en een WK in Rusland met Marokko!

20-04-2018, 09:37
het lijkt mij wel verstandig dat hij dat doet

20-04-2018, 11:53
De harde kern is altijd de groep die de sfeer bepaalt in het stadion, die er altijd bij zijn ook wanneer het slecht gaat met de club en die altijd mee gaan naar uitwedstrijden. De harde kern van Ajax zijn zion-moslimhaters die met israel vlaggen zwaaien. Als moslim en marokkaan heb je niks bij zo'n club te zoeken

20-04-2018, 11:59
Dit doen ze altijd als ze een rampseizoen hebben
Trieste mislukte gay club

Weer niks hahahha heerlijk

21-04-2018, 11:18

Citaat door Kadem_el_Saher:
De harde kern is altijd de groep die de sfeer bepaalt in het stadion, die er altijd bij zijn ook wanneer het slecht gaat met de club en die altijd mee gaan naar uitwedstrijden. De harde kern van Ajax zijn zion-moslimhaters die met israel vlaggen zwaaien. Als moslim en marokkaan heb je niks bij zo'n club te zoeken
Dat was al in de tijd van Boukhari al duidelijk. El-Hamdaoui werd daar ook mee geconfronteerd.