Bekijk volle/desktop versie : hoe ontspannen jullie ?



Pagina's : [1] 2

12-05-2005, 16:24
dag dames we leven in een drukke wereldje alles is haaasten en nog eens haasten .ik was wel benieuwdt hoe jullie onspannen . alle tips zijn welkom want ik moet eens nodig ontspannen .groetjes van mij

12-05-2005, 16:26


Getrouwde of verloofde of vrijgezelle dames?

TEgen wie heb je het?


12-05-2005, 16:28

Citaat door SweetRose:
Getrouwde of verloofde of vrijgezelle dames?

TEgen wie heb je het?

Vrouwen in het algemeen?!

12-05-2005, 16:30

Citaat door nadorya:
dag dames we leven in een drukke wereldje alles is haaasten en nog eens haasten .ik was wel benieuwdt hoe jullie onspannen . alle tips zijn welkom want ik moet eens nodig ontspannen .groetjes van mij
Eerlijk?

Na een dag werken, wil ik gewoon liggen op mtarba en zappen

12-05-2005, 17:13



Citaat door Mysticalia:
Eerlijk?

Na een dag werken, wil ik gewoon liggen op mtarba en zappen
ik ontspan bijna nooit (echt geen tijd voor) zelfs douchen is haasten haasten

12-05-2005, 17:20

Citaat door visagist:
ik ontspan bijna nooit (echt geen tijd voor) zelfs douchen is haasten haasten
Hoe doe jij douchen met twee kinderen als je man thuis is of als ze slapen ?

12-05-2005, 17:27

Citaat door visagist:
ik ontspan bijna nooit (echt geen tijd voor) zelfs douchen is haasten haasten
echt waar jeetje dat is wel erg maar merk je niet aan je jezelf dat je het afentoe nodig hebt om te onthaasten . dat je anders overspannen wordt .

12-05-2005, 17:39
Ik heb nou nog geen kinderen werk wel. Zelfs nu heb ik geen tijd om te ontspannen echtwaar. Als ik niet werk maak ik of schoon of moet ik naar me moeder of gaan we op bezoek er is altijd wel wat met mijn vrije dagen :S Maar deze week ga ik me zelf fftjes verwenne gezichtsmasker haarmasker douche en dan op de bank

12-05-2005, 17:55
Ik ga heerlijk 1 keer per week zwemmen, en als de kinderen slapen, dan ontspan ik me voor de tv bij een goede film, omdat manlief dan nog op werk is..

12-05-2005, 17:59

Citaat door blauwtje2:
Ik ga heerlijk 1 keer per week zwemmen, en als de kinderen slapen, dan ontspan ik me voor de tv bij een goede film, omdat manlief dan nog op werk is..
ik ga ook deze zondag zwemmen in sportfondesebad ik ben lang niet geweest .ik heb er echt zin in .

12-05-2005, 19:14

Citaat door nadorya:
ik ga ook deze zondag zwemmen in sportfondesebad ik ben lang niet geweest .ik heb er echt zin in .
Van hoe laat tot hoe laat kan je daar zwemmen?
Is toch bij de middenweg in Oost?

12-05-2005, 19:17

Citaat door saadia29:
Van hoe laat tot hoe laat kan je daar zwemmen?
Is toch bij de middenweg in Oost?
ja is bij de middenweg .volgens mij van half zeven tot half negen .

12-05-2005, 19:28



Citaat door ZiGaRaG:
Hoe doe jij douchen met twee kinderen als je man thuis is of als ze slapen ?
pas als ze slapen (dan gaan we altijd samen douchen)

12-05-2005, 19:29

Citaat door nadorya:
echt waar jeetje dat is wel erg maar merk je niet aan je jezelf dat je het afentoe nodig hebt om te onthaasten . dat je anders overspannen wordt .
ik weet niet eens wat overspannen is (de symptomen dan he).Soms denk ik dat ik het ben

12-05-2005, 19:50

Citaat door visagist:
ik weet niet eens wat overspannen is (de symptomen dan he).Soms denk ik dat ik het ben
vermoeidt veel huilen snel boos [opgebrandt ] slecht slapen .afentoe dan laat je man oppassen dan kan jij even lekker winkelen of even wandelen om tot jezelf te komen .

Pagina's : [1] 2