Bekijk volle/desktop versie : [foto] sommige Moslims vandaag



Pagina's : [1] 2 3

17-04-2018, 19:56


De fundamenten/wortels van Islam zijn onder aanval ... sommige mensen maken ruzie om kleine Fiqhi masaail !

Als je huis in brand staat - je gaat niet de vloer vegen!

Als iemand een auto ongeluk heeft gehad - gaat de dokter niet op zijn vinger focussen, als zijn hart in gevaar is!

17-04-2018, 20:02


kleine fiqhi masaail, zoals jij dat noemt, kunnen ook voor enorme rampen zorgen binnen onze gemeenschap als die niet of onvoldoende worden begrepen.

17-04-2018, 20:08

Citaat door Hymne-Cherifien:
kleine fiqhi masaail, zoals jij dat noemt, kunnen ook voor enorme rampen zorgen binnen onze gemeenschap als die niet of onvoldoende worden begrepen.
Zoals wat?

17-04-2018, 23:19
Zijn onder aanval ......En sommige mensen vinden het belangrijk om te discusern over anale sex......of dat halal of haram is

17-04-2018, 23:36



Citaat door 19TANGER77:
Zijn onder aanval ......En sommige mensen vinden het belangrijk om te discusern over anale sex......of dat halal of haram is
'Halal' en 'Haram' zijn niet gebasseerd op jou persoonlijke traumas , maar op 'Qala Allaah' en 'Qala Rasoel Allaah'.


18-04-2018, 03:32

Citaat door Durani:
Zoals wat?

nou ..noem jij eens een klein fiqh masail.

18-04-2018, 07:04

Citaat door Hymne-Cherifien:
nou ..noem jij eens een klein fiqh masail.
Bijvoorbeeld waar de handen geplaats moeten worden tijdens het gebed.

18-04-2018, 10:36
Een man zat Zina te plegen, maar keek niet naar de Zaaniyah tijdens Zina.

Zij vroeg: waarom kijk je mij niet aan???

Hij zei: kijken naar non-Mahram is Haram!

18-04-2018, 10:37
Een groep Irakezen vroegen aan Ibn Omar: "mag je muggen doden?"

Hij zei: "kijk naar deze mensen! Ze doden daar de kleinkinderen van de Profeet (in Iraq) en vragen mij over muggen doden!!!!!"

18-04-2018, 10:39

Citaat door Durani:
'Halal' en 'Haram' zijn niet gebasseerd op jou persoonlijke traumas , maar op 'Qala Allaah' en 'Qala Rasoel Allaah'.

persoonljjke trauma? Jiji bent hier degene die SPECIAAL een topic opent over KONT SEX ya afgaanse KONT NEUKER ...Yalla ga naar je vader en moeder en zus en tante en oom om ze te onderwijzen over KONT SEX. net zoals dat je hiet bij de marokanann doet.....misschien gaan er DEUREN voor ze OPEN waarvan ze dachten dat ze GESLOTEN moesten blijven ......hhahahahahahahahahaahahnaahahahsbsjjssjsjsjs dat wordt grote PRET bij de familie DURANI......

Of ben je zo een viezerik die dit soort dingen alleen bij marokanen verkondigd en je eigen familie deze BRLSNGIJKE kennis niet onderwijst ...... Yalla ga naar je moeder en vertel haar over KONT SEX.....

Dan kom jr niet met kal Allah kal rasoel.....

18-04-2018, 10:53
Stoer he? Schelden achter je PC-tje lolll

Zal ik je een address geven , kan je dat ook in mijn gezicht zeggen?

18-04-2018, 11:01

Citaat door Durani:
Stoer he? Schelden achter je PC-tje lolll

Zal ik je een address geven , kan je dat ook in mijn gezicht zeggen?

Schelden ???? Waar scheld ik? En waarvoor zou ik moeten schelden........adres geven ? Afspreken ? Dat soort dingen doen ze toch op de lagere school jongen.

Ik zeg jou ga naar je moeder en vader en onderwijs HUN over KONT sex NET zoals JOJI onze JONGE onwetende MAROKKAASE broeders en zusters ONDERWIjST over KONT SEX...... dit is geen schelen ..... het doet je PIJN omdat het OVER je ouders gaat........ maar onze marokaNase broeders en zusters zit jou niet mee

18-04-2018, 11:05


Ik wist het hahaha

Je bent geen man.

Je bent een vrouw die anaal is verkracht in het verleden.

Dat verklaart je trauma en obsessie met dat oude onderwerp.

Maalik keurt het goed (niet jou verkrachting, maar consensual).

Shaafi'ee ook in zijn Qawl al-Qadim.

Leef ermee.

18-04-2018, 11:10
Iets wat jiji je eigen dochter en zoon niet zult onderwijzen moet je andere ook niet onderwijzen .... als jou kinderen naar je toe komen dan zul kr ongetwijfeld antwoord geven ..... maar je zult niet zelf zeggen .... he kinderen weten jullie dat KONT SEX halal is?...... maar dat doe je hier wel .... en het grappige is dat je nog het lef hept om een topic te openen waar in je zegt dat de fundamenten van islam worden aangevallen en dat moslims zich met BIJ zaken bezig houden .... waaronder valt KONT SEX ? Want je opent daar speciaal een topic over

18-04-2018, 11:13

Citaat door Durani:
Ik wist het hahaha

Je bent geen man.

Je bent een vrouw die anaal is verkracht in het verleden.

Dat verklaart je trauma en obsessie met dat oude onderwerp.

Maalik keurt het goed (niet jou verkrachting, maar consensual).

Shaafi'ee ook in zijn Qawl al-Qadim.

Leef ermee.
notmaal ben je heel koel maar waneer het pijn doet dan kom je met onzin verhalen .......of het halal of haram is dat interesseert me niet.... obsesssie ? Mij zie niet speciaal een topic over openen en alle BOEKEN door SPITTEN om naar bewijzen te zoeken.... dat doe joji

Pagina's : [1] 2 3