Bekijk volle/desktop versie : Ik ben verliefd op het zusje van mijn beste mattie



Pagina's : [1] 2

16-04-2018, 14:34
Wat nu?

Eerlijk opbiechten aan die mattie of mijn mond houden en hopen dat het snel voorbij gaat?

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?

16-04-2018, 14:37


Zeg het hem. Ik vond iemand leuk en hij mij, maar we hebben er nooit iets meegedaan omdat hij een vriend was van mijn broer. Zonde

16-04-2018, 14:40

Citaat door Linanoor.:
Zeg het hem. Ik vond iemand leuk en hij mij, maar we hebben er nooit iets meegedaan omdat hij een vriend was van mijn broer. Zonde
Het gaat wel tegen de Brocode in. Maar ik merk dat mannen hier anders over denken dan vrouwen.

16-04-2018, 14:44

Citaat door Rasiel:
Het gaat wel tegen de Brocode in. Maar ik merk dat mannen hier anders over denken dan vrouwen.
hoe denken ze dan. Hij had me wel toegevoegd op Facebook, dus ik dacht nu komt het maar er kwam niks. En de grap was dat mijn broer zag dat hij me leuk vond. Maar ik vluchtte altijd weg omdat ik het awkward vond.

16-04-2018, 14:49



Citaat door Linanoor.:
hoe denken ze dan. Hij had me wel toegevoegd op Facebook, dus ik dacht nu komt het maar er kwam niks. En de grap was dat mijn broer zag dat hij me leuk vond. Maar ik vluchtte altijd weg omdat ik het awkward vond.
Ik denk dat ieder man liever die stap niet zou zetten. Draai eens de rollen om, zou jij gaan met het broertje van jouw beste vriendin?

16-04-2018, 14:52

Citaat door Rasiel:
Ik denk dat ieder man liever die stap niet zou zetten. Draai eens de rollen om, zou jij gaan met het broertje van jouw beste vriendin?
Ja haha. Dan weet ik tenminste zeker dat ik een leuk schoonzusje heb. Want schoonzussen zijn echt een hel.

16-04-2018, 14:55

Citaat door Linanoor.:
Ja haha. Dan weet ik tenminste zeker dat ik een leuk schoonzusje heb. Want schoonzussen zijn echt een hel.
! Zo zijn vrouwen

Bij mannen is dit taboe.

16-04-2018, 14:59

Citaat door Rasiel:
! Zo zijn vrouwen

Bij mannen is dit taboe.
Mafkees haha. Maar je bent verliefd op het zusje van je vriend. Wanneer wilde je mij dat vertellen?

16-04-2018, 15:11
Als je denkt dat je sterker bent dan je mattie dan zou ik het wel riskeren. Gewoon opbiechten, maar als het een gevaarlijke beest is dan zou ik gewoon kalm blijven en vaak over trouwen babbelen. Serieuze intenties showen en zeggen dat er geen goeie meiden meer zijn. Daarna pas over de goedheid van zijn zusje beginnen en zeggen dat je zo'n vrouw wil. Oja en dat hij de beste schoonbroer zou zijn. Mohim, gooi slijmtactieken door de saus heen. Werkt altijd!

Laatste keer dat ik een Marokkaan complimenten gaf klapte hij gewoon op zijn borst met zijn hand en maakte ook streelbewegingen. Ze vinden dat leuk man, maar ze geven het niet graag toe.

16-04-2018, 15:17
Opbiechten als je geen serieuze intenties hebt lijkt me doelloos.

16-04-2018, 15:23
Wees geen loser. Ga ervoor, laat jouw liefde zien, door het te zeggen en haar ten huwelijk te vragen, vertel ook over je verliefdheid, dan gaat het in shaa Allah slagen.

Moge Allah jouw succes schenken amin

16-04-2018, 15:24
Wil je je vriendschap behouden?? Dan blijf je van andermans zus af. Of die vriend kan je vijand worden.

16-04-2018, 15:25



Citaat door Umm-Suhayla:
Wees geen loser. Ga ervoor, laat jouw liefde zien, door het te zeggen en haar ten huwelijk te vragen, vertel ook over je verliefdheid, dan gaat het in shaa Allah slagen.

Moge Allah jouw succes schenken amin
Je doet bepaalde aannames en geeft hem advies zonder te vragen wat zijn situatie is, lijkt me niet realistisch maar dat is mijn mening.

16-04-2018, 15:26
Hij kan je als vriend waarderen maar misschien niet als schoonbroer. Omdat hij je door en door kent ook hoe je je gedraagd in het bijzijn van meiden. En kent waarschijnlijk je verleden. Zijn zus op nr 1.

16-04-2018, 15:27

Citaat door Rasiel:
Wat nu?

Eerlijk opbiechten aan die mattie of mijn mond houden en hopen dat het snel voorbij gaat?

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?
niet jokken Raisel
sinds wanneer heeft jouw best mattie een zusje?

Pagina's : [1] 2