Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk tips om heeeel bruin te worden voor de zomervakantie:D



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

12-05-2005, 14:02
ey sweetys!!!!!


dit jaar naar marokko insallah, en omdat ik nooit succes heb met zonnen daar vraag ik jullie om tips! ik weet al dat olijfolie met citroen een heel goed effect heeft en dat je er bruin van wordt maar hoe maak je het en wat zijn de verhoudingen!!???

moehim ik hoor GRAAG van jullie wat voor tips jullie hebben en/of wat jullie allemaal doen om snel bruin te worden!>>>>>


kussss

12-05-2005, 15:36


Jaa zou ik ook graag willen weten
KOm maar op met jullie tips !!!!!!!!!

12-05-2005, 15:40
ja dat zou ik ook wel graag willen weten.. iemand nog tieps...??

12-05-2005, 15:41
jaaa ikke ook kben een Witte marokaaannn
Jalla zied met die tipss
Bij voorbaat dank

12-05-2005, 15:44


als je heel erg bruin wilt worden is de zonnebank enigste oplossing denk ik of van die cremes waar je bruin van wordt

Ik zelf ben al 5x naar de zonnebank geweest achter elkaar ben nog steeds bleek vind ik.. je ziet wel dat ik ietsje een tint heb maar zie andere mensen die niet eens zonnen donkerder dan mij dussss ben nog lang niet klaar vandaar dat ik al een maandje ongeveer bezig ben zodat ik strax een mooie bruine kleurtje heb voor de zomer...
want dat moet je rustig opbouwen

verder geen tips want geen zon in NL.. okej misschien beetje maar te koud om te zonnen

12-05-2005, 15:49
Ga naaar marokko.. en ga lekker op de sta7 zitten met een glas limonade.. en dan lekker bruin worden.. Vergeet niet zonnecreme op te doen...

12-05-2005, 15:53
door kei vaak te zonnen...elke dag zeker...en je hebt ook creme om sneller bruin te worden..maar daar heb ik geen ervaring mee...

succes dames

12-05-2005, 16:22

Citaat door Moppie_n_Mamasx:
Luister En Huiver Ladies..

Ga Voordat Je Naar Marokko Gaat..NIET Onder De Zonnebank..
Zon En Zonnebank Gaat Namelijk Niet Samen..Je Kleurtje Pakt Niet..
Als Je In Marokko Bent..Aan Het Begin..Moet Je Naar 7emmam Gaan..
Om Het "Vieze" Huidje Eraf Te Scrubben..En Laat Het Zonnen Beginnen..
Smeer Je In Met Olijfolie En Citroen..En Zorg Ervoor..Dat Je Goed Verbrandt
(I Know..That Hurts..)En Ga Vroeg In De Zon Liggen..Rond Een Uur Of 10..
Als Je Op Het Strand Ligt..Moet Je Je Scrubben..Met Dat Zand..(Nat Zand Zeg Maar)..
Zodat Je Een Egaal Bruin Kleurtje Krijgt..

Ik Hoop Dat Ik Jullie Genoeg Geinformeerd Heb..

P.s. Zo Doen Mijn Zus En Ik Het Altijd..En Wij Komen Als Een Stel Negerinnen Terug..
zozo bedankt voor de tips

12-05-2005, 18:09
Bedankt voor je tips moppey

kussie

12-05-2005, 18:11
nivea helpt ook heel erg als je dat voor t zonnen opsmeert, nou bijna bakken he

12-05-2005, 18:35
jaa ik woon in meknes en daar is geen strand dus geen zand dan maar in de stah he zonder zand

12-05-2005, 18:43
daar waar ik vandaan kom heb je helemaal geen strand

12-05-2005, 18:47



Citaat door Moppie_n_Mamasx:
Luister En Huiver Ladies..

Ga Voordat Je Naar Marokko Gaat..NIET Onder De Zonnebank..
Zon En Zonnebank Gaan Namelijk Niet Samen..Je "Marokkaanse Zon" Kleurtje Pakt Dan Niet..
Als Je In Marokko Bent..Aan Het Begin..Moet Je Naar 7emmam Gaan..
Om Het "Vieze" Huidje Eraf Te Scrubben..En Laat Het Zonnen Beginnen..
Smeer Je In Met Olijfolie En Citroen..En Zorg Ervoor..Dat Je Goed Verbrandt
(I Know..That Hurts..)En Ga Vroeg In De Zon Liggen..Rond Een Uur Of 10..
Als Je Op Het Strand Ligt..Moet Je Je Scrubben..Met Dat Zand..(Nat Zand Zeg Maar)..
Zodat Je Een Egaal Bruin Kleurtje Krijgt..

Ik Hoop Dat Ik Jullie Genoeg Geinformeerd Heb..

P.s. Zo Doen Mijn Zus En Ik Het Altijd..En Wij Komen Als Een Stel Negerinnen Terug..
Hey, ik heb gehoord dat je het roestig moest opbouwen, want hierdoor behoud je je kleurtje wat meer..

En om 10 al in de zon Is dat niet harstikke slecht?

Ik word ook niet zo heel erg gauw bruin, maar als je de eerste keer gaat zonnen..

dan moet je eerst een kwartiertje in de zon liggen, en de volgende dag een halfuurtje...
etc... etc...



Maarja..joellie willen snel bruin worden...dan moet je idd om 10 uur al in de zon liggen

12-05-2005, 18:54
maar om 10 uur al in de zon zitten is tog heel slecht voor je gezondheid!! Het vergroot je kans om kanker te krijgen tog?? lay hfath

of is dat niet zo??

12-05-2005, 18:58

Citaat door zin inoe:
maar om 10 uur al in de zon zitten is tog heel slecht voor je gezondheid!! Het vergroot je kans om kanker te krijgen tog?? lay hfath

of is dat niet zo??
of je nou vanaf 10 uur of 12 uur gaat....tis zozo slecht

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17