Bekijk volle/desktop versie : Random talk: monday ed.



Pagina's : [1] 2

09-04-2018, 18:55
Alhamdoelillah. Ben vandaag geheel tegen mijn wil in begonnen met sporten (ik zou morgen beginnen).

09-04-2018, 18:57


Na mijn tentamen enz enz enz ging ik naar de stad, wat dingen kopen bla di bla. Enfin, mijn fiets heeft een kettingslot. Dus ik deed de hele ketting met de sleutel er nog aan vast in mijn handtas (die is groot). Tot dan geen probleem, dus ik fietste vrolijk naar huis.

Eenmaal thuis probeerde ik mijn fiets op slot te doen, maar zag dat mijn sleutel niet meer in het kettingslot zat!!!

09-04-2018, 19:04
Ik keek in mijn tas jas sjaal, op de grond etc. Maar nee

Ben dus lopend van mijn huis terug naar de stad geweest, onderwijl met haviksogen de tegels en fietspaden afgespeurd. Heb het in de winkels gevraagd enz, maar nee. Op de terug weg weer gezocht alsof ik in de woestijn liep en een paar drupjes water wilde vinden (zo erg wilde ik het vinden).

Onderweg nog een school binnen geweest voor een noodgedwongen stop en weer onderweg naar huis.

Bij het park zag ik Turkse yenge S en een andere kussen-like yenge die ik niet ken en heb (heel onbeleefd) de pitjes afgeslagen maar thee gevraagd.

Anyways, na de koppelacties (of een open sollicitatiegesprek) van die andere yenge (hoe oud ben je, waar werk je, wat heb je gestudeerd, ben je vrijgezel 2x enz) was ii na 1.20 uur lopen weer thuis.

Zonder sleutel.

Maar Alhamdoelillah, heb flink gesport vandaag

09-04-2018, 19:05

Citaat door Bonje:
Ia dat nog steeds die racefiets zonder remmen
Nee, ik heb nu een rode stationfiets MET remmen (yay! Zonder remmen is niet fijn fietsenx_x)

Maar die heeft nu geen slot meer

09-04-2018, 19:06



Citaat door classsssse:
Goed bezig. Sporten is heerlijk.
Ja, was wel lekker. Zou beter geweest zijn als ik mijn sleutel had gevonden en de toets van vanochtend had gehaald, maar ja. Alhamdoelillah, its okay. All is well

09-04-2018, 19:30

Citaat door classsssse:
Oh heb je het niet gehaald? Balen:/
Kan je het wel opnieuw maken?


Nee, met 5% verschil niet gehaald. Ik mag het volgende week weer maken, dan ga ik voor de 100% insha Allah


Citaat door Bonje:
Ye verstrooide professor ben je ook
Ewa ja.

09-04-2018, 19:32
Ik mis tosbik

Van de huis- en fietssleutel heb ik wel een reserve (of ja, mijn zusje), maar tosbik ben ik kwijt


Tosbik= tosbağa=(kaplumbağa)=schildpad. Aka: mijn sleutelhanger. Die had ik een maand geleden van mam gekregen.

09-04-2018, 20:02

Citaat door Bonje:
Toen ik zei: "ik vind je -stom-geworden-zijn- meende ik dat niet."


Ik wel.

Citaat door classsssse:
Qadr allah wa maa shaa fa'al. Je haalt het volgende week in shaa Allah!
Insha Allah!!

09-04-2018, 20:07
Als men iets beloofd of een belangrijke uitspraak doet, moet ie er achter kunnen staan. Als mensen zelfs niet in hun woorden standvastig kunnen zijn, hoe kan je van hen verwachten dat ze in hun daden standvastig zullen zijn?

Komt iig de langzame groei van vertrouwen niet ten goede.

Observatie is key in dit soort situatie's.

09-04-2018, 20:53

Citaat door Bonje:
Het spijt me
???? Waarom?

09-04-2018, 21:04

Citaat door Bonje:
daarom!
Dat ik je niet mag?

09-04-2018, 21:11

Citaat door Bonje:
Mag je me niet meer?
Eerst was het neutraal, nu negatief sinds een paar maanden. Gedrag op het forum, woordgebruik etc. Jwz.

09-04-2018, 21:39


The only person you should try to be better than, is the person you were yesterday.

Motto, i♥u.

09-04-2018, 22:23
Life is funny, soms merk je pas na maanden of jaren dat het beeld dat je van iemand hebt, duizenden lichtjaren verwijderd is van het beeld of gedrag dat iemamd werkelijk bezit.

Teleurstelling alom. Tja. Thats life.

09-04-2018, 22:25
Je leert mensen past echt kennen als je samenleeft onder 1 dak, wanneer je samen op reis bent, ruzie hebt, of als diegene in overvloed of juist in armoede leeft.

Gedrag slaat soms nog sneller om dan het weer in Nl.

Pagina's : [1] 2