Bekijk volle/desktop versie : trouwen is rouwen je hele leven lang



Pagina's : [1] 2

04-03-2003, 20:45
Wat vinden jullie van deze stelling?

04-03-2003, 20:46


ik vind het echt iets typerends voor de westerlingen omdat zij het huwelijk zien als een "gevangenis"

04-03-2003, 20:47
[GLOW=skyblue]ik ben bijna 9 jaar getrouwd, maar heb nooit gerouwd[/GLOW]

04-03-2003, 20:47
Als je pech hebt dan klopt deze stelling wel

04-03-2003, 20:49



Citaat:
Origineel gepost door Jemal2002
Als je pech hebt dan klopt deze stelling wel
Hahaha Ja inderdaad ja..

Ach ja,,Als je eenmaal JA hebt gezegd..Probeer er het beste van te maken.

04-03-2003, 20:49

Citaat:
Origineel gepost door Toufik19
ik vind het echt iets typerends voor de westerlingen omdat zij het huwelijk zien als een "gevangenis"
We zegt dat zij dat suggereert?

04-03-2003, 20:51

Citaat:
Origineel gepost door Salaama
Hahaha Ja inderdaad ja..

Ach ja,,Als je eenmaal JA hebt gezegd..Probeer er het beste van te maken.
Inderdaad het is een team sport iedereen met meewerken om iets van te maken toch?

04-03-2003, 20:53

Citaat:
Origineel gepost door lala_amira2
[GLOW=skyblue]ik ben bijna 9 jaar getrouwd, maar heb nooit gerouwd[/GLOW]
Hamdoulilah zou ook niet moeten, men moet gewoon weten dat als men de stap neemt tot huwelijk met er goed heeft over nagedacht inscha'Allah ik weet al nu dat als ik de stap zet met de persoon in kwestie ik inscha'Allah ook niet zou rouwen.



Ik kwam deze stelling tegen op een ander forum en wou jullie reacties ervan lezen inderdaad Jemal ik beweer dat niet

Salaam aleykoum

04-03-2003, 21:01

Citaat:
Origineel gepost door Islamina
Salaam Ailikoem,

dat beeld heb ik absoluut niet van het huwelijk.Ik zie het huwelijk als iets moois...of ben ik nu maar wat aan het dromen..??Ik hoop het niet..
Inscha'Allah zal het ook iets moois voor je zijn

04-03-2003, 21:30

Citaat:
Origineel gepost door Islamina
Shoukran, ik heb het ook voor jou,inchaAllah
Djazaaki Allahu gayraan

05-03-2003, 09:59
Trouwen is je hele leven rouwen???? Niet dus iedereen die in ALAH swt geloofd kan het nooit met met deze stelling eens zijn. Maar de probleem van tegenwoordig is dat bijna iedereen de huwlijk betreedt voor hele andere doelen dan dat het hoort. Namelijk hoeveel meiden trouwen nu met een soeni???? Iedereen is gek op geld auto's en onafhankelijkheid!!!!Als dat je doel is wat verwacht je anders!!!!! WA LAHO AHLAM

05-03-2003, 17:45
Inderdaad de meeste meisjes kijken naar kleding uiterlijk geld voorkomen en dergelijke zijn er nog die naar het geloof kijken... Ik heb een goede vriend van in de 30 en hij zegt me telkens als ik een baard laat groeien is het moeilijk om een meisje te vinden hamdoulilah laat hij die nu groeien en trekt hij niet van aan of hij een meisje daardoor niet kan krijgen...Als dat die meisje tegenhoud dan was ze zeker niet goed voor hem inscha'Allah zal hij de ware vinden

05-03-2003, 22:11


Ik hoop dat niemand zo blijft en zal veranderen!!!! Maar over mezelf maak ik me geen zorgen hamdoulilah

05-03-2003, 22:17

Citaat:
Origineel gepost door lalamyriam
Inderdaad de meeste meisjes kijken naar kleding uiterlijk geld voorkomen en dergelijke zijn er nog die naar het geloof kijken... Ik heb een goede vriend van in de 30 en hij zegt me telkens als ik een baard laat groeien is het moeilijk om een meisje te vinden hamdoulilah laat hij die nu groeien en trekt hij niet van aan of hij een meisje daardoor niet kan krijgen...Als dat die meisje tegenhoud dan was ze zeker niet goed voor hem inscha'Allah zal hij de ware vinden
Helaas zie ik ook nogal vaak het omgekeerde.
In mijn omgeving zijn heel veel serieuze meiden en vrouwen.
Maar heel veel mannen de alleen maar denken aan luxe en stoer doen.
En heel veel gokken, drinken of gebruiken drugs.
Mijn zus en ik zaten daar een keer over te klagen.
We zeiden tegen onze vader: Zoek jij maar eens een goede man
voor ons want wij kunnen er geen vinden
Maar toen hij alle vrijgezellen opnoemde
die hij kende..... brrrrrr, toen waren we meteen genezen.

05-03-2003, 22:20
Inderdaad de mannen zijn ook geen plaatjes hoor sorry als het overkwam dat ik enkel over de meiden bezig was maar je hebt zeker gelijk zuster.... de jongens willen tegenwoordig ook maar het slechte

Pagina's : [1] 2