Bekijk volle/desktop versie : Ervaring rokiya Soennah dokter



30-03-2018, 17:07
Salaam aleikoum,

Ik wil graag rokiya doen gezien mijn situatie op dit moment. Heeft iemand ervaring met soennah dokter in rotterdam? Ik bel ze al dagen maar geen gehoor.

Shokran

30-03-2018, 19:16


Ik lees mee, niet voor mezelf maar voor een naaste.

30-03-2018, 19:28
Moge Allah alle zieken genezen en de misdadigers die sihr doen bij anderen ze de grootste straf geven op aarde en in al akheira.

31-03-2018, 12:24

Citaat door Noabloem:
Salaam aleikoum,

Ik wil graag rokiya doen gezien mijn situatie op dit moment. Heeft iemand ervaring met soennah dokter in rotterdam? Ik bel ze al dagen maar geen gehoor.

Shokran
Volg een paar maanden Islamitische Marokkaanse zender AssadissA.

01-04-2018, 20:05



Citaat door Noabloem:
Moge Allah alle zieken genezen en de misdadigers die sihr doen bij anderen ze de grootste straf geven op aarde en in al akheira.
Allahoema amien.

Ontopic. Persoonlijk vind ik dat je heel lang moet wachten voordat een afspraak kunt maken en inderdaad niet makkelijk bereikbaar. Plus het is een korte rokiya sessie en daarna moet je het op eigen houtje doen(je krijgt wel een schema mee) Maar als je te zwak bent dan wordt je nalatig daarin. Uiteindelijk geen steek verder.

Pluspunten zijn, zijn correct in omgang. Vragen geen geld(vast bedrag).

01-04-2018, 21:22
Shokran allen. Waar je tegenwoordig vaak mee zit is dat je noet weet hoe kundig idmand is. Volgens mij is soennah dokter het wel. Allah izieb shifaa

01-04-2018, 21:43

Citaat door Noabloem:
Shokran allen. Waar je tegenwoordig vaak mee zit is dat je noet weet hoe kundig idmand is. Volgens mij is soennah dokter het wel. Allah izieb shifaa
Volg een paar maanden Islamitische Marokkaanse zender AssadissA.