Bekijk volle/desktop versie : Mooie egyptische chick mishandeld in engeland



Pagina's : [1] 2 3

27-03-2018, 23:57

Citaat door Nieuwsgiereg:
door gangster negerinnen

http://https://www.thesun.co.uk/news/5817988/mariam-moustafa-nottingham-bus-attack-coma-dead-video/
.

28-03-2018, 00:08


In de bus gebeurt, top bus chauffeur heb je dan.

28-03-2018, 01:10
Inna lilahi wa Inna ilahi raji3oen

Hartverscheurend dit! Moge Allah swt haar ouders,broertje en zusje bijstaan.

Schandalig dat de buschauffeur niet heeft ingegrepen. Hij had hun bij het grof vuil moeten afzetten!

Je kunt mij niet wijs maken dat hij niets heeft meegekregen van deze brute aanval! Buschauffeurs kijken regelmatig in hun spiegel. Nu mag hij de rest van zijn leven met een schuld gevoel zitten.


De hemel heeft er een engel bij moge Allah swt haar belonen met djanaat el feirdous ❤

28-03-2018, 12:05
Oh wauw heftig, Allah ie rahma!

Moge de wraak zoet zijn voor de nabestaanden en het leed bitter voor de tegenpartij!

In Engeland is het trouwens al jaren bekend dat er mob attacks zijn onder de jongeren.

28-03-2018, 12:15


wat mankeert zo'n buschauffeur?

28-03-2018, 12:41

Citaat door jakko:
wat mankeert zo'n buschauffeur?

Citaat:
Een woordvoerder van busmaatschappij Nottingham City Transport (NCT) stelt dat de chauffeur van de bewuste bus op een gegeven moment zijn voertuig aan de kant zette en zich tussen de aanvalsters en Mariam zette. Hij deed dit om haar te beschermen. De NCT verklaart dat er niet in de bus is gevochten. Mariam heeft zich bij het instappen niet tot de chauffeur gewend om hem te wijzen op de aanwezigheid van de aanvalsters, luidt het verder. Op de video is de aangevallen vrouw nog bij bewustzijn, pas later raakte ze in coma.
Een vrouw wordt doodgeslagen door een bende vrouwen, en jij vraagt je af wat er mis is met de buschauffeur?

28-03-2018, 12:45

Citaat door Hulpmiddelen:
Inna lilahi wa Inna ilahi raji3oen


Persoonlijk denk ik niet dat dit was gebeurd als die marhouma een hoofddoek op had gehad.

Een hoofddoek dient oa ter bescherming in de Islam.
Persoonlijk denk ik dat je de schuld bij de verkeerde legt. En daarbij: alsof een bende vrouwen een hoofddoek ziet en denkt, ok, jou slaan we even over vandaag. Grapjas.

28-03-2018, 12:45

Citaat door Hulpmiddelen:
Zou Teeven in hebben gegrepen denk je?
Zeker wel, net als de buschauffeur in dit verhaal!

28-03-2018, 12:46
ow, had het verkeerd begrepen, ik dacht dat ze fataal in de bus mishandeld was.
Citaat door Baxi:
Een vrouw wordt doodgeslagen door een bende vrouwen, en jij vraagt je af wat er mis is met de buschauffeur?

28-03-2018, 12:51

Citaat door Hulpmiddelen:
De buschauffeur in dit verhaal heeft zwaar gefaald want dat meisje is dood. Of heb jij een andere mening?
Ze werd mishandeld buiten de bus, vluchtte de bus in waarna de buschauffeur ingreep.

Wat had ie nog meer moeten doen volgens jou?

28-03-2018, 12:55
Je leest het niet goed. Het begon buiten maar het ging in de bus verder. Ze vroeg de chauffeur om haar belagers niet binnen te laten, hetgeen hij niet voorkwam. Binnen ging de mishandeling verder met haar dood tot gevolg.Buschauffeur sucks big time.
Citaat door Baxi:
Ze werd mishandeld buiten de bus, vluchtte de bus in waarna de buschauffeur ingreep.Wat had ie nog meer moeten doen volgens jou?

28-03-2018, 13:10
ongelovige zwarte mensen die de blanken als slaaf hadden binnen gehaald, genieten nu de westerse vrijheid en zijn letterlijk veranderd in wilde apen.. terwijl ze in afrika zonder kleren rustig rondjes liepen om voedsel te zoeken..

28-03-2018, 13:13


De buschauffeur was een stevige zwarte vrouw, en geen man.

28-03-2018, 13:19

Citaat door jakko:
Je leest het niet goed. Het begon buiten maar het ging in de bus verder. Ze vroeg de chauffeur om haar belagers niet binnen te laten, hetgeen hij niet voorkwam. Binnen ging de mishandeling verder met haar dood tot gevolg.Buschauffeur sucks big time.

Citaat:
Een woordvoerder van busmaatschappij Nottingham City Transport (NCT) stelt dat de chauffeur van de bewuste bus op een gegeven moment zijn voertuig aan de kant zette en zich tussen de aanvalsters en Mariam zette. Hij deed dit om haar te beschermen. De NCT verklaart dat er niet in de bus is gevochten. Mariam heeft zich bij het instappen niet tot de chauffeur gewend om hem te wijzen op de aanwezigheid van de aanvalsters, luidt het verder. Op de video is de aangevallen vrouw nog bij bewustzijn, pas later raakte ze in coma.
Ik weet niet of ik degene ben die verkeerd leest?

28-03-2018, 13:23
Dit staat er in de originele post die linkt naar de Sun:"They started to beat her, kicking and punching her all over, she ran away but they chased after her. She didn't even know these girls."Mariam got a bus and ran on, and told the bus driver to not let them on because they were beating her but he said he couldn't do that."I don't understand why he didn't help her from the start and why just one person stepped in to intervene. Its disgraceful really."They chased her to the top floor and continued to beat her, a man tried to stop them buy standing the middle of them."But they continued to batter her until she lost consciousness that is when the bus driver acted, he called an ambulance for her.A 17-year-old girl was arrested on suspicion of assault occasioning grievous bodily harm and was subsequently released on conditional bail.
Citaat door Baxi:
Ik weet niet of ik degene ben die verkeerd leest?

Pagina's : [1] 2 3