Bekijk volle/desktop versie : Wat is er met al die ondertekeningen???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

11-05-2005, 23:06
Vraagje: Waarom hebben zoveel mensen van die rare ondertekeningen?? Is dat een rage ofzo??

De ene zet neer wanneer die ovuleert!!! Hoezo?! Moeten we weten wanneer je met je man naar bed gaat?!?!?!?!

De ander zet weet wanneer die een jubileum heeft?!!?!?!

Mensen wat is dit voor onzin.

Als je zwanger wilt worden doe dan Du'a en vraag Allah swt om hulp. Maar niet half Nederland hoeft te weten wanneer je naar bed gaat met je man.

En wat betreft het jubileum dat is ook niet echt Islamitisch ofwel?!?!?!?

Moge Allah ons leiden op het recht pad en ons weghouden van de dwaling. AMIEN.

11-05-2005, 23:31


Sob7anAllah.. Mensen die zetten wanneer ze ovuleren????

Kan het nog gekker worden..

12-05-2005, 00:14

Citaat door Mazoz:
Vraagje: Waarom hebben zoveel mensen van die rare ondertekeningen?? Is dat een rage ofzo??

De ene zet neer wanneer die ovuleert!!! Hoezo?! Moeten we weten wanneer je met je man naar bed gaat?!?!?!?!

De ander zet weet wanneer die een jubileum heeft?!!?!?!

Mensen wat is dit voor onzin.

Als je zwanger wilt worden doe dan Du'a en vraag Allah swt om hulp. Maar niet half Nederland hoeft te weten wanneer je naar bed gaat met je man.

En wat betreft het jubileum dat is ook niet echt Islamitisch ofwel?!?!?!?

Moge Allah ons leiden op het recht pad en ons weghouden van de dwaling. AMIEN.
Precies! En mensen met een pan als avatar.

















12-05-2005, 00:16
Mijn avatar is

12-05-2005, 00:32



Citaat door Mazoz:
Vraagje: Waarom hebben zoveel mensen van die rare ondertekeningen?? Is dat een rage ofzo??

De ene zet neer wanneer die ovuleert!!! Hoezo?! Moeten we weten wanneer je met je man naar bed gaat?!?!?!?!

De ander zet weet wanneer die een jubileum heeft?!!?!?!

Mensen wat is dit voor onzin.

Als je zwanger wilt worden doe dan Du'a en vraag Allah swt om hulp. Maar niet half Nederland hoeft te weten wanneer je naar bed gaat met je man.

En wat betreft het jubileum dat is ook niet echt Islamitisch ofwel?!?!?!?

Moge Allah ons leiden op het recht pad en ons weghouden van de dwaling. AMIEN.
Helemaal gelijk heb je! Die persoonlijke dingen meoten zij voor zich houden...

12-05-2005, 01:10

Citaat door Mazoz:
Vraagje: Waarom hebben zoveel mensen van die rare ondertekeningen?? Is dat een rage ofzo??

De ene zet neer wanneer die ovuleert!!! Hoezo?! Moeten we weten wanneer je met je man naar bed gaat?!?!?!?!

De ander zet weet wanneer die een jubileum heeft?!!?!?!

Mensen wat is dit voor onzin.

Als je zwanger wilt worden doe dan Du'a en vraag Allah swt om hulp. Maar niet half Nederland hoeft te weten wanneer je naar bed gaat met je man.

En wat betreft het jubileum dat is ook niet echt Islamitisch ofwel?!?!?!?

Moge Allah ons leiden op het recht pad en ons weghouden van de dwaling. AMIEN.
jeetje heb je nix beters in je leven te doen dan je zorgen te maken / te irriteren daarom???? ga een leven zoeken meid en bemoei je niet met andersmans leven

12-05-2005, 01:15

Citaat door TooCool:
Nou ja, zeg. Op de meeste signatures waar jij het over hebt is te zien hoe ver bepaalde dames in hun zwangerschap zitten of hoe oud hun kindje is. Laat ze lekker blij zijn en dat met iedereen delen. Als jij daar problemen mee hebt, vink je bij 'opties' het gedeelte aan waar staat 'verberg signatures'. Ben je verlost van je probleem.
We hebben het erover of het islamitisch verantwoord is. En dat is het niet. Zo'n opmerking zou je kunnen plaatsen als dit niet een islamforum was.

12-05-2005, 01:22

Citaat door TooCool:
Leg jij me maar eens uit hoe een kleine vermelding van blijdschap omtrent de komst van een kindje, of het bestaan van een inmiddels geboren kindje islamitisch onverantwoord kan zijn indien dat louter een uiting/blijk van blijdschap is.
Zie de definitie van haya tegenover ghayr-mahrams.

12-05-2005, 01:33

Citaat door TooCool:
Dan zou een foto van een zwangere buik ofzo not done zijn, ja. Maar een schriftelijke vermelding waarin blijdschap geuit wordt en die afkomstig is van iemand die je niet kent en nooit gezien hebt, die valt daar in mijn optiek niet onder.
Laat een vrouw maar buiten op straat aan wildvreemde mannen vertellen dat ze zoveel maanden zwanger is, en dat er dit en dat gaande is m.b.t. haar persoonlijke leven. De regels op het internet zijn hetzelfde.

En tja "jouw optiek" en de manier waarop jij de islam beleeft mag van alles zijn. Gelukkig kiezen moslims voor de islam.

12-05-2005, 02:00

Citaat door TooCool:
Tja, volgens jouw theorie zou je als zwangere vrouw niet eens de straat op kunnen. Want oh, je zult maar gezien worden door een wildvreemde man die jouw dikke buik ziet. Die is dan immers meteen op de hoogte van in elk geval één aspect van je persoonlijke leven.

Dat op het internet niet opeens andere geloofsregels gelden, a la. Dat neemt echter niet weg dat er een verschil is. Nog afgezien van het feit dat je op het internet zélf controle hebt over de informatie waarmee je wordt geconfronteerd (in dit geval kun je dus signatures verbergen), het is ook zo dat je iets leest van iemand die je absoluut niet kent en waar je je geen voorstelling van kunt maken, hetgeen het contact onpersoonlijk maakt. Het is heel wat anders als iemand, een gezicht, je kenbaar loopt te maken wat er allemaal precies gaande is in haar leven.

Voorts doelde ik met 'in mijn optiek' op de definitie van 'haya tegenover niet-mahrams' en niet op mijn visie op de islam.
Niet woorden in mijn mond leggen.

Er is een verschil tussen intieme, specifieke persoonlijke informatie blootleggen tegenover de buitenwereld, en iets doen wat niet binnen jouw bereik ligt wat vooralsnog vaag bijft aangezien de details ontbreken.

Ga jij maar later als je zwanger wordt lekker met een bord op straat lopen om zo eff te laten zien dat je 4 maanden zwanger bent en dat je zoveel dagen te gaan hebt, en dat het een zoontje wordt, en dat je dolgelukkig bent.

Gelukkig bestaan er nog vrouwen met haya. Iets waar de islam sterk de nadruk oplegt.

12-05-2005, 09:37

Citaat door TooCool:
Leg jij me maar eens uit hoe een kleine vermelding van blijdschap omtrent de komst van een kindje, of het bestaan van een inmiddels geboren kindje islamitisch onverantwoord kan zijn indien dat louter een uiting/blijk van blijdschap is en geen viering of iets dergelijks.
Ik heb het niet over degene die zwanger zijn of degene die al kind hebben met zo'n ondertekening hebben. Maar Ik heb het over het feit dat het niet echt Islamitisch is om te laten weten wanneer jij het bed gaat delen met je man?!!?!?!?!

Of hangt iedereen dit tegenwoordig aan de grote klok?!?!?!?!

12-05-2005, 09:37

Citaat door Khaled2000:
Precies! En mensen met een pan als avatar.

















Broeder, beter een pan dan een foto met een ziel..................

12-05-2005, 09:45



Citaat door Nysha:
jeetje heb je nix beters in je leven te doen dan je zorgen te maken / te irriteren daarom???? ga een leven zoeken meid en bemoei je niet met andersmans leven
Ik bemoei me niet met andermans leven, het ligt gewoon op straat...................

12-05-2005, 09:52

Citaat door Nysha:
jeetje heb je nix beters in je leven te doen dan je zorgen te maken / te irriteren daarom???? ga een leven zoeken meid en bemoei je niet met andersmans leven
Subhaan Allah

Do ye enjoin right conduct on the people, and forget (to practise it) yourselves. And yet ye study the Scripture? Will ye not understand?

{Al Baqara 44}

Begin bij jezelf voordat je andere ergens op wijst...

12-05-2005, 09:58

Citaat door Mazoz:
Broeder, beter een pan dan een foto met een ziel..................
Juist...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6