Bekijk volle/desktop versie : Zeer slecht nieuws voor Barcelona!



15-03-2018, 16:12
De beste controleur ter wereld (Busquets) ligt er een kleine maand uit met een voetblessure. Het is nog maar de vraag of hij op tijd fit is voor de kwartfinales van de CL.

Hij mist in ieder geval toppers als tegen Bilbao en Sevilla uit in La Liga.

15-03-2018, 16:35



Citaat door _yassir_:
De beste controleur ter wereld (Busquets) ligt er een kleine maand uit met een voetblessure. Het is nog maar de vraag of hij op tijd fit is voor de kwartfinales van de CL.

Hij mist in ieder geval toppers als tegen Bilbao en Sevilla uit in La Liga.
doe is normaal man. Busquets is inderdaad een hele goede controleur met de controle vooruit. Hij is een van de beste in zijn vak.

Maar waarom sla jij zo een alarm??? oeehhhhh Busquets speelt even 2 wedstrijden niet mee... Moevasssaaaaaaa

15-03-2018, 16:55

Citaat door Monddoodbario:
doe is normaal man. Busquets is inderdaad een hele goede controleur met de controle vooruit. Hij is een van de beste in zijn vak.

Maar waarom sla jij zo een alarm??? oeehhhhh Busquets speelt even 2 wedstrijden niet mee... Moevasssaaaaaaa
Hij is de stille kracht in het team. Zoals Guardiola ooit zei: Zonder Busquets had ik niet al die prijzen gepakt bij Barcelona!

Je kan soms beter Messi of Suarez missen dan een Busquets. Als hij niet speelt kan dat het spel totaal veranderen. Dat kan van invloed zijn op de kwartfinales.

Vandaar mijn alarm

15-03-2018, 17:02

Citaat door _yassir_:
Hij is de stille kracht in het team. Zoals Guardiola ooit zei: Zonder Busquets had ik niet al die prijzen gepakt bij Barcelona!

Je kan soms beter Messi of Suarez missen dan een Busquets. Als hij niet speelt kan dat het spel totaal veranderen. Dat kan van invloed zijn op de kwartfinales.

Vandaar mijn alarm
Ja maar hij mist alleen enkele competitiewedstrijden toch?
Verder ben ik het met Guardiola eens. Busquets is levens gevaarlijk daar op het middenveld.

15-03-2018, 17:24



Citaat door Monddoodbario:
Ja maar hij mist alleen enkele competitiewedstrijden toch?
Verder ben ik het met Guardiola eens. Busquets is levens gevaarlijk daar op het middenveld.
Hij mist een aantal competitiewedstrijden en is waarschijnlijk niet op tijd fit voor de kwartfinales over 2 weken en de return de week daarop....

15-03-2018, 17:24
Maak je niet druk, Nooo Spanggg swaaaa.

Paulinho kan dat makkelijk opvangen voor de la liga potjes.


Sterker nog, de la liga is zo als zeker binnen !

Dus gelijk ook maar Iniesta rust geven Coutinho kan dat ook prima opvangen.