Bekijk volle/desktop versie : Stylist Ziyech levert hattrick aan assists tegen sc Heerenveen



11-03-2018, 19:57
De 24-jarige international dirigeerde zijn ploeg vanmiddag naar een eenvoudige thuiszege tegen opponent sc Heerenveen, maar liefst 3 keer was Hakim Ziyech betrokken bij een treffer.



Waar hij eerder het mikpunt was van kritiek voor de eigen aanhang, deed hij vanmiddag datgene waar de aanvallende middenvelder zo bekend om staat: creativiteit brengen in het spel van Ajax. De 24-jarige Hakim Ziyech kan terugkijken op een uitstekende partij tegen zijn oude werkgever sc Heerenveen, de aanvaller was als aangever betrokken bij 3 van de 4 gevallen Amsterdamse doelpunten.

In tegenstelling tot de voorgaande seizoenen komt Ziyech deze jaargang maar weinig aan scoren toe. In de 27 competitieduels die hij tot nu mocht afwerken voor Ajax was hij slechts 6 keer trefzeker, vorig seizoen bijvoorbeeld kwam de international in alle competities (dit seizoen alleen nog actief in de Eredivisie) tot 12 doelpunten. Qua assists gaat Ziyech fier aan kop in de Eredivisie, tot nu was de oud-speler van FC Twente maar liefst 12 keer betrokken bij een doelpunt van één van zijn teamgenoten.


Photocredit: FRMF.ma

11-03-2018, 23:48


2e seizoen bij ajax geen enkel vooruitgaan , hij heeft wel een perfecte steekpass en lange ballen op maat, maar een mannetje uitspelen lukt hem heel weinig,geen snelheid en fysiek zwak en veel te veel balverlies

11-03-2018, 23:57
Hij wilde vlammen tegen zijn oude club en het lukte.
Iets waar Huntelaar moeite mee had.

12-03-2018, 09:50
Waarom geen artikel over Ayoub? Hij heeft 2 keer gescoord + een assist

12-03-2018, 12:32



Citaat door Nordin_broeder:
Waarom geen artikel over Ayoub? Hij heeft 2 keer gescoord + een assist
en Labyad?

12-03-2018, 18:56
Marokkaanse spelers ayoub,labyad,faik,die twee van pec,saidi,maher,ahmadi....en natuurlijk ziyech wat een genot ,ziyech is natuurlijk de beste in eredivisie .alleen een marokkaan ajax past niet ook als je god bent.

13-03-2018, 20:47
En wie was er weer negatief over Ziyech afgelopen zondag bij Studio Voetbal? Frank de xoer.

Nou hij was niet negatief maar stak wel een beetje de draak met Ziyech. Echt een vies mannetje vind ik dat.

Jammer dat twenthe al 2 keer heeft gespeeld tegen Ajax anders gun ik El hamdoui van harte een hattrick tegen Ajax.

Frank is sws een mislukte trainer in het buitenland. Hij had gewoon geluk dat ie een goede selectie had. zelfs ik had Ajax 3 keer kam[pioen kunnen maken.

Plus de geluksfactor heeeft ook een grote rol gespeeld bij 2 van de 3 landstitels die Frank met Ajax heeft gepakt.

14-03-2018, 07:32

Citaat door Unreachable-:
En wie was er weer negatief over Ziyech afgelopen zondag bij Studio Voetbal? Frank de xoer.

Nou hij was niet negatief maar stak wel een beetje de draak met Ziyech. Echt een vies mannetje vind ik dat.

Jammer dat twenthe al 2 keer heeft gespeeld tegen Ajax anders gun ik El hamdoui van harte een hattrick tegen Ajax.

Frank is sws een mislukte trainer in het buitenland. Hij had gewoon geluk dat ie een goede selectie had. zelfs ik had Ajax 3 keer kam[pioen kunnen maken.

Plus de geluksfactor heeeft ook een grote rol gespeeld bij 2 van de 3 landstitels die Frank met Ajax heeft gepakt.
junkie reactie