Bekijk volle/desktop versie : Help me!



11-05-2005, 19:39
Wat als je geen band heb met je ouders.... Maar je probeert er alles aan te doen om het wel te krijgen maar op 1 of andere manier geven ze je niet de kans ze zeggen wel van ja maar ze doen nee!!!

PS. Alleen serieuse reacties graag!

11-05-2005, 19:43


tjha...het is moelijk! veel praten helpt! ik comuniceer veel met mijn ouders over school werk buiten ec. dat vinden ze wel fijn ik denk daarom dat we een goede band hebben, je moet het opbouwen! je ouders moeten het gevoel hebben dat je te vertrouwen bent! als ze dat gevoel hebben zeggen ze vaker ja!


succes!

11-05-2005, 19:45
Probeer toch je best blijven doen. Ouders hebben een hele hoge positie in de islam dus als jij je best doet en allah swt ziet dat dan wordt je er zeker voor beloond en wie weet zal het je nog wel kunnen lukken als je toch door blijft zetten

11-05-2005, 19:46
Salaam Aleikom...

- Dat is erg lastig, maar kan je niet een keer echt goed met je ouders praten, en dat je dan
je gevoel uitlegt, en dat je ze vertelt wat je graag wilt!
Misschien dat ze er wat aan doen ofzo?

- Heb je niet ooit wat gedaan waardoor jullie band zo is zoals nu?
Ligt het zeg maar niet aan jou?


XxX

11-05-2005, 19:51



Citaat door nassira_bb:
tjha...het is moelijk! veel praten helpt! ik comuniceer veel met mijn ouders over school werk buiten ec. dat vinden ze wel fijn ik denk daarom dat we een goede band hebben, je moet het opbouwen! je ouders moeten het gevoel hebben dat je te vertrouwen bent! als ze dat gevoel hebben zeggen ze vaker ja!


succes!
Hamdoellilah! Ben blij dat je goed met je ouders omgaat en kan omgaan dat is heel belangrijk daarom vind ik het jammer dat het mij niet lukt of wil lukken!

11-05-2005, 19:54

Citaat door chamsedine:
Wat als je geen band heb met je ouders.... Maar je probeert er alles aan te doen om het wel te krijgen maar op 1 of andere manier geven ze je niet de kans ze zeggen wel van ja maar ze doen nee!!!

PS. Alleen serieuse reacties graag!
Tjah, als je het echt graag wilt, moet je er voor gaan!


Allah ie 3awn Insha'Allah!

11-05-2005, 19:58

Citaat door chamsedine:
Hamdoellilah! Ben blij dat je goed met je ouders omgaat en kan omgaan dat is heel belangrijk daarom vind ik het jammer dat het mij niet lukt of wil lukken!
soekran! het gaat jou ook lukken inschallah je moet kijken waarom het niet lukt heb jij hun ooit teleurgesteld?? zo ja maak het goed zeg vaker sorry! waar een wil is, is een weg! inschallah komt het goed! blijf hopen en bidden!

11-05-2005, 20:01

Citaat door chamsedine:
Wat als je geen band heb met je ouders.... Maar je probeert er alles aan te doen om het wel te krijgen maar op 1 of andere manier geven ze je niet de kans ze zeggen wel van ja maar ze doen nee!!!

PS. Alleen serieuse reacties graag!
waarom is er geen band met je ouders?
Is het iets gebeurd in het verleden?
Had je vroeger wel een band met je ouders?
Is het altijd zo geweest dat je er geen band mee hebt/had?
Ben jij de enige die geen geen band heeft met zijn ouders of geldt dat ook voor je broers/zussen?

maw. probeer eerst uit te zoeken waarom je geen band hebt met je ouders.

11-05-2005, 21:18

Citaat door chamsedine:
Wat als je geen band heb met je ouders.... Maar je probeert er alles aan te doen om het wel te krijgen maar op 1 of andere manier geven ze je niet de kans ze zeggen wel van ja maar ze doen nee!!!

PS. Alleen serieuse reacties graag!
misschien kun je het eerste bij je moeder beginnen veel met haar praten enz en dan als je haar hebt met je pa beginnen.

ik moet eerlijk zeggen ik heb een super band met mijn ouders en snap je wel als je zegt dat je dat heel graag zou willen

11-05-2005, 22:18
ik heb een beetje hetzelfde, slechte band met mijn ouders, ik kan ook niet echt bedenken waarom dit is. Ik probeer soms wel met mij moeder open en eerlijk over dingen te praten, maar dat buigt ze vaak om in iets negatiefs terwijl ik het juist positief bedoel. Ik probeer ook gewoon altijd te vertellen wat ik zoal die dag heb meegemaakt en daarna ga ik naar boven en ga ik aan mijn huiswerk zitten ofzo.. als er thuis wat gebeurt ben ik vaak ook diegene die daar de schuld van krijgt, ach ik denk maar, iemand moet het zwarte schaapje zijn, liever ik als een van mijn zussies... ik heb dit trouwens alleen met mijn moeder, mijn vader is echt toppie, maar ja , als meisje zijnde kun je niet met alles bij je pa terecht...

als je verder wilt praten hierover moet je me maar pm sturen..

liefs ikke