Bekijk volle/desktop versie : Pfffff vrouw uit marokko is stukken makkelijker dan hier.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

07-03-2018, 21:19
Qwa bruidschat hoogte

Qwa bruiloft zelf

Qwa eisen

Enz.

Enz.

Enz.

07-03-2018, 21:37


Hoe weet je dat

07-03-2018, 21:45

Citaat door Roosje2018:
Hoe weet je dat
omdat ik al jaren een vrouw zoek en het maar niet wil lukken door die hoge eisen

07-03-2018, 21:45

Citaat door Muurr:
omdat ik al jaren een vrouw zoek en het maar niet wil lukken door die hoge eisen
Ben benieuwd wat ze eisen..

Zou je dat willen vertellen ??

07-03-2018, 21:47



Citaat door Roosje2018:
Ben benieuwd wat ze eisen..

Zou je dat willen vertellen ??
Hoge bruidschatten, dure bruiloften.

07-03-2018, 21:50

Citaat door Muurr:
Hoge bruidschatten, dure bruiloften.
Wat is hoog?
Ik kan begrijpen dat een vrouw een mooie leuke bruiloft wilt hebben, maar dat het allemaal tegenwoordig zo duur moet, begrijp ik niet.
Duurste auto’s moeten gehuurd worden, het beste eten anders wordt er geklets.

Ik heb een simpele bruiloft gehad, geen grote feest, en was er blij mee, hou er totaal niet van om in de belangstelling te staan, en uit te sloven van ‘ kijk ik heb geld en kan een grote feest geven’
Ipv van een super duur feest , hebben we het geld besteed aan ons huis en vakanties

07-03-2018, 21:56
De Marokkaanse vrouw uit Marokko halen heeft zo z'n voor- en nadelen, maar hetzelfde geldt ook voor de Marokkaanse vrouw
in Nederland.
Ga voor diegene waar je volledig achter staat en misschien kan er bij een man ook het niet onbelangrijke aspect meespelen dat
menigeen man zich nog gelukkiger zal voelen bij de gedachte dat hij een Marokkaanse vrouw naar Nederland kan halen.
Om de meest simpele reden dat hij namelijk hier woonachtig is.

08-03-2018, 07:34
Eisen hier , eisen daar pfffffff. als alle vrouwen dat hebben zou er niemand meer trouwen !

de vraag is : Wat heb jij als man te bieden ?

08-03-2018, 08:42

Citaat door mohand_serieus:
Eisen hier , eisen daar pfffffff. als alle vrouwen dat hebben zou er niemand meer trouwen !

de vraag is : Wat heb jij als man te bieden ?
Ik heb de indruk dat Marokkaanse vrouwen in Nederland, vanwege de omstandigheid waarin zij zich bevinden, veel meer eisen
hebben en zij ook vinden dat zij recht hebben om die eisen te stellen dan de vrouwen in Marokko.
Maar afgezien hiervan, het spreekt toch voor zich dat men als man pas met een vrouw wil trouwen wanneer hij haar iets te
bieden heeft op allerlei denkbaar vlak, te beginnen bij een goede financiele basis.

08-03-2018, 08:45
Helemaal geen Marokkaanse vrouw. DAT is pas een voordeel.

08-03-2018, 09:01
Overigens vind ik het interessant dat de mate van het stellen van bepaalde eisen inherent is aan de denkwijze van een vrouw
in een bepaalde samenleving, waarbij het toekomstbeeld dat zij voor zich ziet geen onbelangrijke rol in het geheel speelt.
Hieruit kan men dan logischerwijze wel de conclusie trekken als man dat de vrouw in Marokko in ruil voor een, in haar ogen, ideale
toekomst in Nederland, kan natuurlijk ook elders in Europa zijn, als standaard uitgangspunt naar de man wat dit betreft veel minder
eisen zal stellen.
Als zij maar kan voorzien in haar primaire levensbehoeften.
En misschien zal al het andere (secundaire levensbehoeften) haar ogen alleen maar meer doen glinsteren.

08-03-2018, 09:12

Citaat door TAHAR313:
Ik heb de indruk dat Marokkaanse vrouwen in Nederland, vanwege de omstandigheid waarin zij zich bevinden, veel meer eisen
hebben en zij ook vinden dat zij recht hebben om die eisen te stellen dan de vrouwen in Marokko.
Maar afgezien hiervan, het spreekt toch voor zich dat men als man pas met een vrouw wil trouwen wanneer hij haar iets te
bieden heeft op allerlei denkbaar vlak, te beginnen bij een goede financiele basis.
Als een vrouw echt van je houdt zal ze echt niet veel meer eisen dan datgene wat je te bieden hebt.

08-03-2018, 09:12


Ja, veel vrouwen in Marokko stellen hoge eisen voor weld bladhom. Daarom hebben ze een hoge percentage van "l3onosa" en zijn veel mensen vrijgezel. Weld lkharij wordt snel geaccepteerd, als ze maar met je naar Europa kan.

08-03-2018, 09:14
Voor sommige mannen is een vrouw uit Marokko naar Nederland halen om verschillende, logisch te bedenken, redenen wel
begrijpelijk wanneer men de achterliggende gedachtengang erbij betrekt.
En wanneer dit helemaal overeenkomstig het humane is en de man laat blijken dat er een leuke toekomst met haar in het verschiet
ligt dan is er helemaal niets op tegen.

08-03-2018, 09:17

Citaat door TAHAR313:
Voor sommige mannen is een vrouw uit Marokko naar Nederland halen om verschillende, logisch te bedenken, redenen wel
begrijpelijk wanneer men de achterliggende gedachtengang erbij betrekt.
En wanneer dit helemaal overeenkomstig het humane is en de man laat blijken dat er een leuke toekomst met haar in het verschiet
ligt dan is er helemaal niets op tegen.
Een vrouw uit marokko heeft veel meer nadelen dan een vrouw uit nederland.

Met nadelen bedoel ik : taal, regelwerk, etc etc. Alles rust op jouw schouders. Het is wel prettig als de vrouw bepaalde taken van je weg neemt.

Het is niet zoals vroeger: het is tegenwoordig veel complexer geworden met al die regels en wetten in nederland.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8