Bekijk volle/desktop versie : Badr



Pagina's : [1] 2

04-03-2018, 01:32
Hij heeft weer kapot gemaakt.

Tot op de laatste seconde vuur kracht terwijl die zolang niet gevochten had. Conditie zit er zeker in.

Nu even hard trennen om wat groter te worden en dan sloopt ie sws elke heavy weight die nu rond loopt.

04-03-2018, 01:35



Citaat door l________l:
respect voor die man

vooral die s/o naar marokko en zijn ouders. Met trots onze vlag op zijn rug
Wat zei die over zijn ouders? Verstond dat niet.

04-03-2018, 01:38

Citaat door l________l:
respect voor die man

vooral die s/o naar marokko en zijn ouders. Met trots onze vlag op zijn rug
ja toch

04-03-2018, 01:39
Al die ellende kwam door Estelle

Blonde vrouwen zijn net duivels, verknallen heel je leven. Het ziet er bijna uit dat hij zijn roots weer gevonden heeft en zijn moeder is in mekka zei die tijdens die shout-out dus miss zelfs zijn geloof.

Hij is back!

04-03-2018, 01:40



Citaat door barkruk:
Al die ellende kwam door Estelle

Blonde vrouwen zijn net duivels, verknallen heel je leven. Het ziet er bijna uit dat hij zijn roots weer gevonden heeft en zijn moeder is in mekka zei die tijdens die shout-out dus miss zelfs zijn geloof.

Hij is back!
Ey ey doet maar roestig he

Ahh cutee

In sha Allah keert die terug naar de islaam

04-03-2018, 01:43

Citaat door Nadiine_:
Ey ey doet maar roestig he

Ahh cutee

In sha Allah keert die terug naar de islaam
hahah blonde vrouwen als estelle dan, niet allemaal

04-03-2018, 01:43

Citaat door l________l:
groet naar ze want ze zijn in mekka
Thnx.

Vond ze verhaal wel lang k dacht echt schiet eens op

04-03-2018, 01:44

Citaat door barkruk:
hahah blonde vrouwen als estelle dan, niet allemaal
Hahaha ja dat klinkt beter.

Hij moet gewoon een moslima vinden dan focussen op dat soort vrouwen. Snap sowieso niet wat die in haar zag.

04-03-2018, 01:45

Citaat door l________l:
k vond t juist kort
K vond het kapot lang hahaha

04-03-2018, 01:46

Citaat door Nadiine_:
Hahaha ja dat klinkt beter.

Hij moet gewoon een moslima vinden dan focussen op dat soort vrouwen. Snap sowieso niet wat die in haar zag.
Ik gun 'm wel

het is gewoon een genot om 'm te zien vechten, totaal niet vergelijkbaar met andere vechters.

hopelijk kan hij nog vele partijen vechten, of 't nou tegen rico is of iemnd anders maakt nie eens uit

04-03-2018, 01:49

Citaat door barkruk:
Ik gun 'm wel

het is gewoon een genot om 'm te zien vechten, totaal niet vergelijkbaar met andere vechters.

hopelijk kan hij nog vele partijen vechten, of 't nou tegen rico is of iemnd anders maakt nie eens uit
Nou ik vond het niet echt wauw maar andere wedstrijden ook niet. Vond deze glory minder. En van scheison vind ik ook dikke fraude kut thai

04-03-2018, 01:50

Citaat door l________l:
j want het woordje mac, zwitsal en michael kors kwam er niet in voor he
Waar slaat dat op? Ik vond het gewoon lang klaar. Wat een combi noem je ook mac zwitsal en michael

04-03-2018, 01:53



Citaat door Nadiine_:
Nou ik vond het niet echt wauw maar andere wedstrijden ook niet. Vond deze glory minder. En van scheison vind ik ook dikke fraude kut thai
besef je wel hoe lang hij niet gevochten heeft?

Om na zo lang tot op de laatste seconde vuur kracht te hebben is zeker indrukwekkend. Hij totaal geen knock out stoten erin gegooid of gekke trappen, maar het feit dat hij 3 rondes lang volop door kan gaan is gwn nice.

Zelfs hesdy die hartstikke regelmatig vecht was na anderhalve ronde al kapot.

tijden van K-1 moet je niet vergelijken met glory nu

04-03-2018, 01:56

Citaat door barkruk:
besef je wel hoe lang hij niet gevochten heeft?

Om na zo lang tot op de laatste seconde vuur kracht te hebben is zeker indrukwekkend. Hij totaal geen knock out stoten erin gegooid of gekke trappen, maar het feit dat hij 3 rondes lang volop door kan gaan is gwn nice.

Zelfs hesdy die hartstikke regelmatig vecht was na anderhalve ronde al kapot.

tijden van K-1 moet je niet vergelijken met glory nu
o nee dat is sws niet te vergelijken

04-03-2018, 01:56

Citaat door l________l:
k zie dat je aardig opgefokt bent door het gevecht van hari. vraagteken en al. agressieve modus
Haha nee hoor ik chill hem lekker.

Pagina's : [1] 2